Λατρεύω τα τουρνουά Yggdrasil αλλά πρόσφατα συμμετείχα σε ένα με νέο καζίνο και παρόλο που ο πίνακας κατάταξης στο τέλος του τουρνουά έδειξε ότι είχα κερδίσει ένα από τα μικρότερα βραβεία, ο λογαριασμός μου στο καζίνο δεν πιστώθηκε. Όταν το ζήτησα, μου ζητήθηκε να επικοινωνήσω με τον πάροχο του παιχνιδιού, καθώς ήταν τουρνουά παρόχων και όχι καζίνο. Δεν έχω στιγμιότυπο οθόνης του βαθμολογικού πίνακα και δεν είναι πλέον ορατό καθώς τελείωσε το τουρνουά. Έχω στείλει μήνυμα στο Yggdrasil gaming αλλά από τις επιλογές δεν φάνηκε ότι θα απαντούσαν σε ένα ερώτημα από ένα άτομο. Οποιοσδήποτε έλαβε ένα στιγμιότυπο οθόνης του leaderboard του τουρνουά tinsel tangle που έληξε στις 22.12 ή οποιαδήποτε συμβουλή για το πώς να το επιλύσετε. Είναι μόνο 25 £ αλλά ακόμα…..
I love Yggdrasil tournaments but recently participated in one with a new casino and although the leaderboard at the end of the tournament showed I had won one of the lesser prizes, my casino account was not credited. On querying this I was asked to contact the game provider as it was a provider tournament not a casino one. I don’t have a screenshot of the leaderboard and it’s no longer visible as the tournament ended. I have messaged Yggdrasil gaming but from the options it didn’t appear that they would respond to a query from an individual. Anyone got a screenshot of the tinsel tangle tournament leaderboard that ended on 22.12 or any advice on how to resolve this. It’s only £25 but still…..