Πιστεύω ότι οι περιορισμοί θα μπορούσαν να είναι από την πλευρά του παρόχου παιχνιδιού, στην πραγματικότητα. Συνήθως τα καζίνο πρέπει να ακολουθούν τους κανόνες με κάποιο τρόπο και δεν μπορούν να κάνουν πολλά για αυτό εάν δεν επιτρέπεται η Netent.
Ωστόσο, τα καζίνο όπου βρίσκετε τα αγαπημένα σας κουλοχέρη είναι εντάξει όσον αφορά την ασφάλειά τους;
I believe that the restrictions could be on the game provider side, actually. Usually the casinos need to follow the rules somehow, and they cannot do much about it if Netent is not allowed.
Are the casinos where you find your favourite slots okay when it comes to their safety, though?
Υπάρχουν μόνο μερικά παιχνίδια NETENT που παίζω στην πραγματικότητα (Gonzos quest, Starburst), επομένως συνήθως παίζω σε καζίνο που έχουν πραγματικές, playngo, relax, betsoft (το Rooks Revenge είναι ένα αξιοπρεπές knock off της Gonzos quest) και microgaming/παιχνίδια παγκόσμια). Όσον αφορά τα καζίνο στα οποία παίζω και έχουν πραγματικά παιχνίδια NETENT, ένα από αυτά διευθύνεται από την κυβέρνηση της Αλμπέρτα, οπότε θα υποθέσω ότι είναι νόμιμο, αλλά η NETENT είναι ο μόνος μεγάλος πάροχος που έχουν, οι υπόλοιποι κουλοχέρηδες είναι παιχνίδια που Έπαιζα σε VLTs, πριν από 15 χρόνια. Και το μόνο άλλο καζίνο στο οποίο μπόρεσα να παίξω NETENT είναι η Goldwin, είναι νόμιμες, αλλά αφιερώνουν χρόνο για να εξαργυρώσουν τους ανθρώπους και υπάρχει ελάχιστο ποσό 100 $ για εξαργύρωση.
Έχω δει τον Gonzos να κάνει αναζήτηση σε άλλα καζίνο, αλλά δεν χρησιμοποιούσαν NETENT, ξέχασα το όνομα του παρόχου που χρησιμοποιούσαν, αλλά είναι λίγο ύποπτο.
There is only a few NETENT games I actually play(Gonzos quest, Starburst) so I usually play at casinos that have pragmatic, playngo, relax, betsoft(Rooks Revenge is a decent knock off of Gonzos quest) and microgaming/games global). As far as the casinos I play at that actually have NETENT games, one of them is ran by the government of Alberta, so I would assume it's legit, but NETENT is the only big provider they have, the rest of there slots are games that I used to play on VLTs, 15 years ago. And the only other casino I've been able to play NETENT at is Goldwin, they are legit, but they take there sweet ass time to cash people out, and there is a $100 minimum to cashout.
I've seen Gonzos quest at other casino's but they werent using NETENT, I forget the providers name that they were using, but it's a little suspicious.
Ω, εντάξει, βλέπω. Ασχολείστε πραγματικά με τα διαδικτυακά παιχνίδια, σωστά; Το κύριο πράγμα είναι να το δούμε ως χόμπι και τίποτα περισσότερο, και μετά πιστεύω ότι θα μπορούσε να είναι πραγματικά διασκεδαστικό.
Μπορώ να ρωτήσω ποιος είναι ο εύλογος χρόνος για να περιμένω για ανάληψη, κατά τη γνώμη σας;🤔
Τι εννοείς όμως ότι είναι λίγο ύποπτο; Ίσως δεν έχουν καλές σχέσεις με τη Netent ή οι χρεώσεις είναι υψηλές για αυτούς.🤷♀️ Απλώς εικάζω, φυσικά.
Oh, okay, I see. You are really into online gaming, right? The main thing is to look at it as a hobby and nothing more, and then I beleive it really could be fun.
May I ask what the reasonable time is to wait for a withdrawal, in your opinion?🤔
What do you mean that it is a little suspicious, though? Maybe they do not have good relations with Netent, or the fees are high for them.🤷♀️ I am just speculating, of course.
Εκεί απάντησες στη δική σου ερώτηση.
ένα από αυτά διοικείται από την κυβέρνηση της Αλμπέρτα..
Οι κυβερνητικές συμφωνίες συνήθως συνοδεύονται από συμφωνία αποκλειστικότητας. Γι' αυτό εδώ, στη Μανιτόμπα, δεν μπορώ να παίξω παιχνίδια IGT πουθενά εκτός από καζίνο/μπαρ με άδεια από την επιτροπή τυχερών παιχνιδιών μας, καθώς το PlayNow (BC και Manitoba) έχει αποκλειστικά δικαιώματα στη βιβλιοθήκη τους. κάτι που είναι χάλια, καθώς τα περισσότερα από τα παιχνίδια που προσφέρουν είναι από το 2021 ή νωρίτερα.
το μόνο άλλο καζίνο στο οποίο μπόρεσα να παίξω NETENT είναι το Goldwin, είναι νόμιμο, αλλά αφιερώνουν χρόνο για να εξαργυρώσουν τον κόσμο και υπάρχει ελάχιστο ποσό 100 $ για εξαργύρωση
Α, Γκόλντγουιν. Παλιά μου άρεσε να παίζω εκεί. Σχεδόν όλα τα παιχνίδια τους με >96% RTP και μπορούσα να παίξω και NetEnt, κάτι που τους έκανε επίσης πολύ sus στα μάτια μου.
Ενώ χρειάζονταν πάντα για να πληρώσουν (πάνω από μια εβδομάδα σε ορισμένες περιπτώσεις), πάντα πλήρωναν τελικά. Απλώς φρόντισα να μείνω μακριά από εκεί έως ότου το έκαναν, καθώς ξέρετε ότι περίμεναν να το ακυρώσετε για να ξεκινήσουν την επεξεργασία των 5 ημερών από την αρχή.
Μόλις άλλαξαν χειριστή, όμως, σταμάτησα να παίζω εκεί. Σταμάτησα επίσης να παίζω στο West Casino και δεν κατέθεσα ποτέ σε κανένα από τα προφανή αδελφά καζίνο τους. Έριξαν το RTP, κάποια παιχνίδια σταμάτησαν να φορτώνουν και δεν μπορούσα να λάβω μια ευθεία απάντηση από την υποστήριξη για τίποτα.
Σε μια δευτερεύουσα σημείωση, φαίνεται ότι εκτελούν ξανά τις εκδόσεις του 96% των παιχνιδιών. Ωστόσο, δεν θα τους εμπιστευόταν ακόμα.
You kind of answered your own question there.
one of them is ran by the government of Alberta..
Government deals usually come with an exclusivity agreement. That's why here, in Manitoba, I can't play IGT games anywhere except for casinos/bars licensed by our gaming commission, as PlayNow (BC and Manitoba) have exclusive rights to their library; which sucks major ass, as most of the games they offer are from 2021 or earlier.
the only other casino I've been able to play NETENT at is Goldwin, they are legit, but they take there sweet ass time to cash people out, and there is a $100 minimum to cashout
Ah, Goldwin. I used to enjoy playing there. Almost all of their games with >96% RTP and I could also play NetEnt, which also made them very sus in my eyes.
While they did take forever to pay (over a week in some cases), they always did eventually pay up. I just made sure I stayed away from there until they did, as you know they were just waiting for you to cancel it so they could start the 5-day processing all over again.
Once they changed operators, however, I quit playing there. I also stopped playing at West Casino and never deposited at any of their obvious sister casinos. They dropped RTP, some games stopped loading, and I couldn't get a straight answer from support about anything.
On a side note, they do seem to be running the 96% versions of games again. Still wouldn't trust em, though.
Γεια σας παιδιά, πρέπει να πω ότι είναι πραγματικά απογοητευτικό το πόσες πλατφόρμες χρησιμοποιούν ψεύτικα παιχνίδια αυτές τις μέρες. Φαίνεται ότι έχει γίνει πλέον ο κανόνας. Δύσκολα μπορείς πλέον να βασιστείς στην ειλικρίνεια και τη διαφάνεια των παιχνιδιών.
Hey guys, I have to say it's really frustrating how many platforms are using fake games these days. It seems like it's become the norm now. You can hardly rely on the honesty and transparency of the games anymore.
Hey Leute, ich muss sagen, dass es echt frustrierend ist, wie viele Plattformen mittlerweile gefälschte Spiele nutzen. Es scheint, als wäre das mittlerweile zur Norm geworden. Man kann sich kaum noch auf die Ehrlichkeit und Transparenz der Spiele verlassen.
Δεν θα έλεγα ότι χρησιμοποιούν ψεύτικα παιχνίδια, καθώς το EveryMatrix είναι ίσως το μεγαλύτερο gaming aggregator στον κόσμο. Δεν νομίζω ότι θα διακινδύνευαν την επιχείρησή τους για το βραχυπρόθεσμο όφελος που θα έφερναν τα ψεύτικα παιχνίδια.
I wouldn't say they're using fake games, as EveryMatrix is probably the biggest gaming aggregator in the world. I don't think they'd risk their business for the short term benefit that fake games would bring.
Μπορώ να ρωτήσω ποιος είναι ο εύλογος χρόνος για να περιμένουμε μια ανάληψη, κατά τη γνώμη σας;🤔
Δύο ημέρες, μέγ.
Εάν επαληθευτεί πλήρως, δεν θα διαρκέσει περισσότερο από 24 ώρες.
Βρισκόμαστε σε μια εποχή όπου τα χρήματα μεταφέρονται άμεσα. Όσο γρήγορα λάβουν τα χρήματα, θα πρέπει να μπορούν να τα στείλουν πίσω.
Το γεγονός ότι ορισμένα καζίνο είναι ικανά για κάτι τέτοιο, ενώ άλλα φαινομενικά καταλαμβάνουν το καλύτερο μέρος της εβδομάδας, δείχνει ότι οι καθυστερήσεις είναι ΠΑΝΤΑ μια τακτική στασιμότητας. είτε με την ελπίδα να το ακυρώσετε και να το υποτιμήσετε είτε να δώσετε χρόνο στο "οικονομικό" τμήμα για να βρει μια πιθανή παραβίαση κανόνα.
May I ask what the reasonable time is to wait for a withdrawal, in your opinion?🤔
Two days, max.
If fully verified, shouldn't take longer than 24-hours.
We're in a day and age where money is transferred instantly. As fast as they receive the money, they should be able to send it back.
The fact that some casinos are capable of this while others seemingly take the better part of a week, shows that the delays are ALWAYS a stalling tactic; either in the hopes you cancel and play it down or to give their "finance" department time to find a potential rule violation.
Καταλαβαίνω ότι ορισμένα καζίνο μπορεί να έχουν αυτήν την τακτική, αλλά δεν θα το θεωρούσα πάντα πρόβλημα εάν οι αναλήψεις είναι ακόμη μεγαλύτερες. Πολλοί άλλοι παράγοντες μπορούν να υπεισέλθουν σε αυτό. Καταργήσατε την επαλήθευση επειδή αναφέρατε μια περίπτωση όπου είστε επαληθευμένοι, αλλά εξακολουθώ να πιστεύω ότι αντιμετωπίσατε περισσότερα από ένα τεχνικά προβλήματα με το καζίνο. Αν απλώς παρατείνουν το χρόνο για να ακυρώσουν και να χάσουν το υπόλοιπο, νομίζω ότι αυτό δεν είναι σοβαρό και τα καζίνο απλώς θα χάσουν περισσότερους παίκτες, κάτι που μάλλον δεν έχει και πολύ νόημα για αυτούς. Αλλά ξέρω ότι μπορεί να συμβεί από καιρό σε καιρό, ειδικά όταν ένας τρίτος πάροχος έχει πρόβλημα. Μερικές φορές είναι δύσκολο να εξηγηθεί στους παίκτες επειδή γράφουν στο καζίνο και όχι συγκεκριμένα στο αναφερόμενο μέρος που επεξεργάζεται το αίτημα. Μερικές φορές θα ήταν σημαντικό και για τους παίκτες να καταλάβουν τέτοια πράγματα. Φυσικά, συμφωνώ ότι αν το καζίνο δεν είναι ειλικρινές τότε μπορούμε να μιλήσουμε για διαφορετικές τακτικές όπως αναφέρατε.
Ωστόσο, μπορώ να σκεφτώ ένα άλλο εξαιρετικό παράδειγμα, όταν στέλνω χρήματα σε κάποιον από την τράπεζά μου, μερικές φορές δεν μπορούν να διεκπεραιωθούν ούτε σε μια μέρα, κάτι που σήμερα το βρίσκω επίσης αρκετά άβολο. Τότε καταλαβαίνω ότι όταν τα καζίνο έχουν πρόβλημα, δεν είναι ευχάριστο.
I understand that some casinos may have this tactic, but I wouldn't always consider it a problem if the withdrawals are even longer. A lot of other factors can come into it. You eliminated verification because you mentioned a case where you are verified, but I still think you have encountered more than one technical problems with the casino. If they are just stretching the time to cancel and lose the balance, I think that's unserious and the casinos will just lose more players, which probably doesn't make much sense for them. But I know it can happen from time to time, especially when a third party provider is in trouble. It's sometimes hard to explain to players because they are writing to the casino and not specifically to the mentioned party which is processing the request. Sometimes it would be important for players to understand such things as well. Of course, I agree that if the casino is not honest then we can talk about different tactics like you mentioned.
However, I can think of another great example, when I send money to someone from my bank, sometimes it can't be processed even in one day, which nowadays I also find quite inconvenient. Then I understand that when casinos have a problem, it's not pleasant.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.