Γεια!
Η επαλήθευση ενός παρόχου παιχνιδιού δεν είναι κάτι που κάνουμε εδώ. Άρα, απείρως μακρύ, υποθέτω.
Τώρα σοβαρά, τι σκοπεύετε να λάβετε κριτική, παρακαλώ; Είναι άλλη μια μικρή διαφορά, βλέπετε; Τα παιδιά μας δεν επαληθεύουν. αναθεωρούν.
Έχετε κάποιο καζίνο στο μυαλό σας για το οποίο θα θέλατε να ρωτήσετε, παρακαλώ;
Hi!
Verifying a game provider is not something we do here. So, infinitely long, I guess.
Now seriously, what do you aim to get reviewed, please? It's another slight difference, you see? Our guys do not verify; they review.
Do you have a casino in mind you would like to ask about, please?
Εάν η επαλήθευση του παρόχου παιχνιδιού είναι περισσότερο από ένα μήνα, τι πρέπει να κάνω τότε; Θα πρέπει να υπάρχουν κάποιες προθεσμίες για αυτήν την επαλήθευση;
If the game provider verification is more than a month, what should I do then? There should be some deadlines for this verification?
Если проверка провайдера игры больше месяца что тогда делать? Должны же быть какие-то сроки по этой проверке?
Νομίζω ότι μιλάτε για έναν πάροχο παιχνιδιών που επαληθεύει το ιστορικό τυχερών παιχνιδιών σας για ένα καζίνο. είναι έτσι, παρακαλώ;
Είναι πολύ πιθανό να μην υπάρχει τελικό χρονικό πλαίσιο για αυτό. Σε ορισμένες περιπτώσεις, τα καζίνο λένε ότι μπορεί να χρειαστούν έως και 90 ημέρες.
Περισσότερο ή λιγότερο, εξαρτάται από τον πάροχο του παιχνιδιού και την ικανότητά του να ερευνά.
Σε κάθε περίπτωση, αυτό το καζίνο φαίνεται να βρίσκεται σε τεράστια συμφωνία ακόμα και με αναλήψεις. Σας προτείνω να διαβάσετε και αυτό το νήμα:
https://kazinoazov.net/forum/kazino/ybets-casino--obschee-obsuzhdenie/17 👈👈
I feel like you are talking about a game provider verifying your gaming history for a casino; is that so, please?
There is very likely no ultimate time frame for that. In some cases, casinos say it may take up to 90 days.
More or less, it depends on the game provider and his ability to investigate.
In any case, this casino seems to be in a huge dealy even with withdrawals. I suggest you read this thread too:
https://kazinoazov.net/forum/kazino/ybets-casino--obschee-obsuzhdenie/17 👈👈
Προσπαθήστε λοιπόν να περιμένετε λίγο για να μάθετε από το καζίνο. Δεν έχουν κάτι για παρόμοια έρευνα γραμμένο στους όρους και τις προϋποθέσεις; Έχω συναντήσει κάπου όπου το καζίνο είχε γράψει πόσο χρόνο μπορεί να πάρει.
Ωστόσο, δεν θα το έκανα και μάλλον θα πρέπει να κάνουμε λίγη υπομονή. Εάν το καζίνο σας έχει διαγράψει και έχει πάρει πολύ χρόνο, ενημερώστε με.
So try to wait a while to hear from the casino. Don't they have something about a similar investigation written in the terms and conditions? I've come across somewhere where the casino had written how long it could take.
However, I wouldn't go by that and we will probably have to be a bit patient. If the casino has written you off and it's taken quite a long time, let me know.
Είναι σύνηθες με τη Ρουλέτα και το Μπλάκτζακ η επαλήθευση με τον πάροχο του παιχνιδιού. Ωστόσο, αυτό δεν θα πάρει μήνες και συνήθως τα περισσότερα καζίνο έχουν μια εσωτερική μέθοδο. Παρατήρησα ότι χρησιμοποιείται συνήθως για την καθυστέρηση της απόσυρσής σας. Δεδομένου ότι το στραβό καζίνο χρησιμοποιεί αυτόν τον λόγο όλη την ώρα. Ενώ σε καλύτερα καζίνο δεν έχω δοκιμάσει ποτέ μια "επαλήθευση με τον πάροχο παιχνιδιών".
It is common with Roulette and Blackjack to verify with the game provider. However, that wont take months and usually most casinos have an in-house method. I noticed it is commonly used to delay your withdrawal. Since crooked casino use this reason all the time. While at better casinos I never have experienced a "verification with game provider".
Έχω δει επίσης σε καλά καζίνο ότι ερεύνησαν το gameplay. Μερικές φορές μπορεί επίσης να προέρχεται από τον ίδιο τον πάροχο του παιχνιδιού, εάν δεν είναι σίγουροι για κάτι. Τέλος πάντων, δεν είναι κάτι ασυνήθιστο σε οποιοδήποτε καζίνο.
Είχατε ποτέ μια τέτοια κατάσταση στο παρελθόν;
I've also seen in good casinos that they investigated the gameplay. Sometimes it can also come from the game provider itself if they are not sure about something. Anyway, it's not something that's uncommon at any casino.
Have you ever had a situation like this before?
Νομίζω ότι τα περισσότερα καζίνο χρησιμοποιούν το ''checking'' ως τρόπο για να καθυστερήσουν την πληρωμή σας. Καταλαβαίνω ότι αν κερδίσετε ένα τεράστιο ποσό σε Μπλάκτζακ ή Ρουλέτα, το καζίνο θέλει να είναι σίγουρο ότι δεν περιλαμβάνει απάτη. Ωστόσο, σε ορισμένα καζίνο αυτή η διαδικασία δεν ενεργοποιείται ποτέ και σε άλλα καζίνο ενεργοποιείται συνεχώς. Εξαρτάται πραγματικά από το καζίνο πόσο δύσκολο θέλουν να κάνουν οι παίκτες να αποσυρθούν.
I think most casinos use ''checking'' as a way to delay your pay out. I understand if u win a huge amount on Blackjack or Roulette the casino wants to be certain their is no cheating involved. However, on some casinos this procedure is never triggered and on other casinos it is triggered all the time. It really depends on the casino on how difficult they want it to make for players to withdraw.
Καταλαβαίνω ξεκάθαρα για τι πράγμα μιλάς. Μπορεί να συμβαίνει για τέτοιους λόγους, δεν το αρνούμαι. Ήθελα απλώς να πω ότι δεν είναι κάτι το ασυνήθιστο. Συμβαίνει πολύ και με τα μπόνους.
Έτσι, οι παίκτες πρέπει να το λάβουν υπόψη ότι μπορεί να συμβαίνει σε κάθε καζίνο που παίζουν.
Από την άλλη πλευρά, εάν το καζίνο κάνει έρευνα για μεγάλο χρονικό διάστημα, είναι δυνατό να ανοίξει μια καταγγελία μαζί μας και θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε. 🙂
I clearly understand what you are talking about. It may be that it happens for such reasons, I do not deny that. I just wanted to say that it is not something that is unusual. It happens a lot with bonuses too.
So players have to take it in account that can be the case in every casino they play.
On the other hand if the casino is doing investigation for a long time, it is possible to open a complaint with us an we will try to help. 🙂
Είχε ποτέ κανείς την κατάσταση όπου τα δωρεάν παιχνίδια δεν φορτώνουν παρόλο που θα έπρεπε;;;;;
Has anyone ever had the situation where free games don't load even though they should?????
onko kellään tapahtunut niin. että vapaapelit ei lataudu.vaikka pitäisi.?????
Έχετε αντιμετωπίσει κάποια σφάλματα στον ιστότοπό μας, παρακαλώ; Μπορείς να μας πεις περισσότερα;
Have you experienced some errors on our website, please? Could you tell us more?
Γειά σου!
Δεν είμαι σίγουρος για το χρονοδιάγραμμα, αλλά μπορώ να μοιραστώ μαζί σας δύο εμπειρίες.
το πρώτο, πέρυσι όπου ένα Καζίνο δεν ήθελε να με πληρώσει λόγω κάποιων δικαιολογιών για τα έγγραφα, αλλά συνολικά επικοινώνησα με έναν πάροχο παιχνιδιών μετά από περίπου 1 μήνα και επιβεβαίωσαν τα κέρδη μου (τότε συνειδητοποίησα ότι έλεγξαν το παιχνίδι χωρίς να μου το αναφέρουν).
και μια δεύτερη τρέχουσα εμπειρία. Στην πραγματικότητα, κέρδισα ένα μεγάλο ποσό στη ρουλέτα και εδώ και 45 ημέρες το Casino συνεχίζει να λέει ότι περιμένουν τις τελικές πληροφορίες από τον πάροχο. Ειλικρινά, ακόμα κι αν πιστεύω ακράδαντα ότι το Casino Guru είναι στην πραγματικότητα ο καλύτερος ενδιάμεσος σε αυτά τα σενάρια, είμαι λίγο αποθαρρυμένος καθώς έχει περάσει πολύς καιρός. Αλλά εξακολουθώ να ελπίζω ότι η ομάδα θα με βοηθήσει να πάρω αυτό που νόμιζα ότι κέρδισα.
γενικά, νομίζω ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα. Νομίζω ότι μπορεί να εξαρτάται από τις συνεδρίες που περιλαμβάνονται, τα παιχνίδια, το πόσο παίξατε και ούτω καθεξής. Επίσης, πιστεύω ότι μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τον πάροχο για δεκάδες λόγους.
Αλλά σίγουρα θα συμφωνούσα να προτείνω ένα είδος προθεσμίας (όπως έως και 30 ημέρες), ώστε κάποιος να ξέρει κάτι περισσότερο αντί να αρρωσταίνει ψυχικά λόγω της έλλειψης επικοινωνίας και διαφάνειας.
Τι πιστεύετε για τη γνώμη μου;
Hello!
Im not sure about the timeframe but I can share with you two experiences.
the first one, last year where a Casino did not want to pay me out because of some excuses on docs but overall I got contacted from a game provider after approx 1 month and they confirmed my winnings (then I realised they checked the gameplay without mentioning it to me).
and a second current experience. Actually I won a large sum at roulette and since 45 days Casino keeps saying they are awaiting the final info from the provider. Honestly, even tho I strongly believe Casino Guru is actually the best intermediary in these scenarios, im a bit discouraged as long time has passed. But I still hope the Team will help me out to get what I legit won.
overall, I think that there is not a specific timeframe. I think it may depends on the sessions involved, games, how much you played and so on. Also, I believe it may vary on provider for dozens of reasons.
But for sure I would agree on proposing a sort of deadline (like up to 30 days) so someone would know something more instead of getting mentally sick due to the lack of communication and transparency.
What do you guys think of my opinion?
Γεια σου.
Σας ευχαριστούμε που μοιραστήκατε τις εμπειρίες σας.
Έχετε δίκιο ότι θα ήταν καλύτερο να παρέχεται κάποιο χρονικό πλαίσιο κατά τον έλεγχο με τον πάροχο του παιχνιδιού. Πραγματικά μπορεί να πάρει πολύ χρόνο μερικές φορές.
Κρατάω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για την ταχύτερη επίλυση της τρέχουσας υπόθεσής σας, σίγουρα. 🤞
Hey.
Thank you for sharing your experiences.
You are right that it would be best if some timeframe is provided when checking with the game provider. It really can take a long time sometimes.
I am keeping my fingers crossed for the fastest resolution of your current case, for sure. 🤞
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.