πριν από 4 εβδομάδες
Σας αρέσει αυτό το παιχνίδι; Κερδίσατε μεγάλα κέρδη; Αντιμετωπίσατε τεχνικά προβλήματα; Αν υπάρχει κάτι που θα θέλατε να συζητήσετε για το Lucky Fish, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
Γεια σας αν κάνετε μια αξίωση πόσα χρειάζεστε
Hello if you make a claim how much you needed
Γεια σας πώς να ενεργοποιήσετε τον ιστότοπο εγγραφής ψαριών Lucky
Hello how to activate Lucky fish registration site
Θα μπορούσατε να γίνετε πιο συγκεκριμένοι, παρακαλώ, και να μας εξηγήσετε ποιος λογαριασμός πρέπει να κλειδωθεί;
Αυτό είναι ένα παιχνίδι σε λειτουργία επίδειξης και μπορείτε να δοκιμάσετε να το παίξετε, στην πραγματικότητα.
Could you be more specific, please, and explain to us which account should be locked?
This is a game in demo mode, and you can try to play it, actually.
Μήπως αυτό το ζήτημα σχετίζεται με κάποιο διαδικτυακό καζίνο στο οποίο θέλατε να παίξετε το παιχνίδι;
Ο καλύτερος τρόπος για να το αντιμετωπίσετε είναι να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη, πιστεύω.
Is this issue related to some online casino you wanted to play the game at, perhaps?
The best way of dealing with it is to contact the support, I believe.
Πείτε μας ακριβώς πού το λέει αυτό για να προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε αν είναι δυνατόν.
Please tell us exactly where it says this so we can try to help if possible.
Εγγράφηκα στο luck fish, το μπόνους R50 τους δεν λειτουργεί...αποφάσισα να φορτώσω ένα κουπόνι R20 που δείχνει το υπόλοιπό μου ως R20, αλλά δεν μπορώ να παίξω κανένα παιχνίδι ... αυτό είναι απογοητευτικό και ενοχλητικό, νιώθω ότι μας κλέβουν τα χρήματά μας.
I signed up on luck fish,their R50 bonus is not working...i decided to load aR20 voucher it shows my balance as R20 but i cant play any games ...this is frustrating and annoying,i feel like they are robbing us our money ai
Γειά σου. Δεν είναι ακριβώς η εμπειρία του καζίνο που θα περίμενε κανείς, σωστά; 🙁
Αυτό ακούγεται σχεδόν σαν όταν το σύστημα του καζίνο δεν λειτουργεί πολύ καλά. Επικοινωνήσατε με την υποστήριξη; Ελπίζω κάποιος να είναι διαθέσιμος να σε βοηθήσει. Δοκιμάστε το, σας παρακαλώ, ώστε να έχουμε τουλάχιστον κάποια ιδέα για το τι συμβαίνει.
Hello. Not exactly the casino experience one would expect, right? 🙁
That almost sounds like when the casino's system is not working very well. Did you contact the support? I hope someone is available to help you out. Try that, please so we have at least some idea of what is happening.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.