πριν από 9 μήνες
Σας αρέσει αυτό το παιχνίδι; Κερδίσατε μεγάλα κέρδη; Αντιμετωπίσατε τεχνικά προβλήματα; Αν υπάρχει κάτι που θα θέλατε να συζητήσετε για το Golden Acorn, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
Συνεχίζω να λαμβάνω αναπάντητες απαντήσεις για την κατάσταση και τη διατήρηση των κερδών μου .. Έχω ξοδέψει πολλά χρήματα με το καζίνο Golden Acorn, κέρδισα μάλιστα αρκετές φορές και εξαργύρωσα τα κέρδη μου εύκολα στην αρχή, αλλά τώρα γίνονται αυτά τα δύο τελευταία άντεξα για ό,τι.. Επίσης, επειδή περίμενα να ανταμειφθώ με τα κέρδη μου για πάνω από μια εβδομάδα, κατέληξα να καταθέσω χρήματα και έχασα πάνω από $1500 στο μεταξύ.. Δεν είναι σωστό.. Αισθάνομαι εξίσου γρήγορα και Εύκολα δέχεστε τις καταθέσεις μας, οι πληρωμές ανάληψης θα πρέπει να είναι οι ίδιες.. Έχω αρχίσει να απογοητεύομαι.. Δεν μπορώ να λάβω βοήθεια και βοήθεια για το τι δεν πάει καλά με τα χρήματά μου.. Έχει περάσει πάρα πολύς καιρός. Μπορώ να λάβω τις πληρωμές μου παρακαλώ!
I keep getting unanswered responses for the status and hold up of my winnings ..I’ve spent a lot of money with Golden Acorn casino, I even won quite afew times and redeemed my winnings easily at first, but now these last two are being held up for what.. Also since I’ve been waiting to be rewarded with my winnings for over a week, I ended up depositing money and lost over a $1500 in between time.. That’s not right.. I feel Just as quick and easy you guys accept our deposits, our withdrawal payments should be the Same.. I’m starting to get frustrated.. I can’t get any type of help and assistance on what’s wrong with my money.. It’s been entirely too long.. Can I receive my payments please!
Συνεχίζω να λαμβάνω αναπάντητες απαντήσεις για την κατάσταση και τη διατήρηση των κερδών μου .. Έχω ξοδέψει πολλά χρήματα με το καζίνο Golden Acorn, κέρδισα μάλιστα αρκετές φορές και εξαργύρωσα τα κέρδη μου εύκολα στην αρχή, αλλά τώρα γίνονται αυτά τα δύο τελευταία άντεξα για ό,τι.. Επίσης, επειδή περίμενα να ανταμειφθώ με τα κέρδη μου για πάνω από μια εβδομάδα, κατέληξα να καταθέσω χρήματα και έχασα πάνω από $1500 στο μεταξύ.. Δεν είναι σωστό.. Αισθάνομαι εξίσου γρήγορα και Εύκολα δέχεστε τις καταθέσεις μας, οι πληρωμές ανάληψης θα πρέπει να είναι οι ίδιες.. Έχω αρχίσει να απογοητεύομαι.. Δεν μπορώ να λάβω βοήθεια και βοήθεια για το τι δεν πάει καλά με τα χρήματά μου.. Έχει περάσει πάρα πολύς καιρός. Μπορώ να λάβω τις πληρωμές μου παρακαλώ!
I keep getting unanswered responses for the status and hold up of my winnings ..I’ve spent a lot of money with Golden Acorn casino, I even won quite afew times and redeemed my winnings easily at first, but now these last two are being held up for what.. Also since I’ve been waiting to be rewarded with my winnings for over a week, I ended up depositing money and lost over a $1500 in between time.. That’s not right.. I feel Just as quick and easy you guys accept our deposits, our withdrawal payments should be the Same.. I’m starting to get frustrated.. I can’t get any type of help and assistance on what’s wrong with my money.. It’s been entirely too long.. Can I receive my payments please!
Λυπάμαι που το λέω αυτό, αλλά εφόσον κανείς από το καζίνο δεν θέλει να σας βοηθήσει, δεν μπορούμε να το αλλάξουμε αυτό, καθώς αυτό είναι απλώς ένα ανεξάρτητο φόρουμ.
Προσπαθήστε να μην χάσετε το υπόλοιπό σας και επίσης μην καταθέσετε περαιτέρω έως ότου το καζίνο αρχίσει να πληρώνει ως συνήθως.
Είναι απλώς μια λεπτομέρεια, αλλά οι αναλήψεις και οι καταθέσεις δεν είναι η ίδια διαδικασία, ωστόσο αυτό δεν είναι το πιο κρίσιμο μέρος αυτού του ζητήματος, στοιχηματίζω.
Ειλικρινά, επιτρέπουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να ολοκληρώσουν την ανάληψη. απομένει λίγος χρόνος. Ως εκ τούτου, δεν θα επέμβουμε προς το παρόν. Εάν, ωστόσο, θέλετε, είστε ευπρόσδεκτοι να υποβάλετε μια καταγγελία χωρίς χρέωση μέσω της οποίας τα αφοσιωμένα μέλη της ομάδας θα κάνουν ό,τι μπορούν για να σας βοηθήσουν όταν έρθει η ώρα. 🙏
Εν τω μεταξύ, αυτό το άρθρο οδηγού που επικεντρώνεται στο Κέντρο Ανάλυσης 👈 μπορεί να σας δώσει μια ιδέα.
Τι λες?
I'm sorry to say that, but as long as no one from the casino wishes to help you out, we can't change that since this is merely an independent forum.
Please try not to lose your balance, and also don't deposit further until the casino starts paying up as usual.
It's just a detail, but withdrawals and deposits are not the same procedure, yet this is not the most crucial part of this issue, I bet.
Frankly, we allow casinos 14 full days to complete the withdrawal; there is some time left; hence, we won't intervene for now. If you would, however, like, you are welcome to submit a free-of-charge complaint through which dedicated team members will do their best to help you out when the time comes. 🙏
In the meantime, this guide article focused on the Resolution Center 👈 might give you an idea.
What do you say?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.