πριν από 3 μήνες
Σας αρέσει αυτό το παιχνίδι; Κερδίσατε μεγάλα κέρδη; Αντιμετωπίσατε τεχνικά προβλήματα; Αν υπάρχει κάτι που θα θέλατε να συζητήσετε για το Extra Juicy Megaways, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
Φίλε, είναι όλα παιχνίδια στην πλατφόρμα PP. Το παιχνίδι είναι απλώς ένα παράδειγμα του τι συμβαίνει. Κανένα παιχνίδι δεν ανοίγει μέσω υπολογιστή στην επιλογή Mobile.
Πάει καιρός από τότε που η πλατφόρμα Pragmatic Play είχε αυτό το πρόβλημα. Άλλοι πάροχοι λειτουργούν κανονικά, τόσο ο ιστός όσο και η εφαρμογή.
Mate, they're all games on the PP platform. The game is just an example of what's going on. No game opens via PC in the Mobile option.
It's been a while since the Pragmatic Play platform has had this problem. Other providers run normally, both web and app.
Amigão, são todos jogos da plataforma PP. O jogo é só um exemplo do que está acontecendo. Nenhum jogo abre via PC na opção do Cel.
Web/Pc no Cel, já faz um tempo que esta esse problema plataforma da Pragmática Play . Outros fornecedores roda normal., tanto web ou app.
Γεια σου.
Δεν μπορούσα να καταλάβω τι φαινόταν να είναι το ζήτημα. Έχω μια αρκετά σταθερή σύνδεση στο διαδίκτυο και το παιχνίδι τρέχει ομαλά τόσο στον υπολογιστή όσο και στο smartphone μου.
Ίσως να βοηθούσε η λήψη ενός βίντεο. Είναι κάποιο πρόβλημα επίλυσης;
Hey there.
Could not comprehend what seemed to be the issue. I have a quite stable internet connection, and the game runs smoothly on both my PC and smartphone.
Maybe capturing a video would help. Is it a resolution problem of any sort?
Παίζω μέσω κινητού. Αλλά σε λειτουργία υπολογιστή σε κινητό ή επιτραπέζιο υπολογιστή. Διαμαρτύρομαι για τον προμηθευτή και όχι για το παιχνίδι, καθώς έχω δοκιμάσει άλλα παιχνίδια στην πλατφόρμα και βρέθηκε το ίδιο πρόβλημα. Τα στιγμιότυπα οθόνης που εστάλησαν είναι παραπάνω
I play via mobile. But in computer mode on mobile or desktop. I'm complaining about the supplier and not the game, as I've tested other games on the platform and the same problem was found. The screenshots sent are above
Jogo via celular. Porém no modo (para computador no celular) ou desktop. A reclamação é para o fornecedor e não para o jogo, pois testei outros jogos da plataforma e também acusou o mesmo problema. Os prints enviados estão acima
Έχω δοκιμάσει άλλα καζίνο και έχουν επίσης το ίδιο πρόβλημα. Υπάρχουν παράπονα για το ίδιο πρόβλημα στο φόρουμ.
I've tested other casinos and they also have the same problem. There are complaints about the same problem on the forum.
Teste em outros cassinos E também acusam o mesmo problema. No fórum existe reclamações com o mesmo problema.
Χμ, τότε προφανώς θα πρέπει να το διορθώσουν αν σας συμβαίνει σε αυτά τα παιχνίδια σε πολλά καζίνο. Προσπαθήσατε να πείτε στην υποστήριξη σε κάποιο από τα καζίνο ότι συμβαίνει αυτό και απάντησαν με κάτι; 🙂
Hm, then obviously they'll have to fix it if it's happening to you on these games in multiple casinos. Did you try to tell the support at any of the casinos that this is the case and they replied with something ? 🙂
Κάλεσα μόνο ένα σπίτι. Αλλά είπαν ότι θα ελέγξουν. Αλλά όταν δοκίμασα άλλα σπίτια, κατάλαβα ότι το πρόβλημα ήταν με τον διακομιστή ή τον πάροχο (P.PLAY).
Διότι οι άλλοι πάροχοι πχ bgming, synot, amigogaming, amunset κτλ, όλοι δουλεύουν κανονικά σε (λειτουργία υπολογιστή) μέσω κινητού.
I called only one house. But they said they would check. But when I tried other houses, I realized that the problem was with the server or provider (P.PLAY).
Because the other providers, for example, bgming, synot, amigogaming, amunset etc, all work normally in (computer mode) via cell phone.
Fiz um chamado em somente 1 casa. Porém disseram que iriam verificar. Mas quando tentei em outras casas, vi que o problema era do servidor ou fornecedor (P.PLAY)
Pois os outros fornecedores exemplo, bgming, synot, amigogaming, amunset etc, todos normal no (modo computador) via celular.
πριν
μετά. Τώρα είναι πίσω στο κανονικό. Έχω ενεργοποιημένη τη λειτουργία CPU μέσω κινητού τηλεφώνου και το παιχνίδι έχει ολοκληρώσει τη γραμμή συγχρονισμού για να παίξω. Ευχαριστώ
before
after. Now it's back to normal. I have CPU mode ON via cell phone, and the game has completed the sync bar to play. Thank you
antes
depois. Agora a noite voltou ao normal. Estou com modo CPU ATIVADO via celular, e jogo completou a barra de sincronismo para jogar. Obrigado
Λοιπόν είναι εντάξει τώρα, το καταλαβαίνω σωστά; 🙂
So it's okay now, am I getting it right ? 🙂
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.