πριν από 1 έτος
Σας αρέσει αυτό το παιχνίδι; Κερδίσατε μεγάλα κέρδη; Αντιμετωπίσατε τεχνικά προβλήματα; Αν υπάρχει κάτι που θα θέλατε να συζητήσετε για το Cash Volt, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Γεια σας, αυτή είναι μόνο μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση του παιχνιδιού, επομένως δεν υπάρχει πραγματική ισορροπία. Ειδικά επειδή δεν είμαστε καζίνο και επομένως δεν μπορείτε να κάνετε κατάθεση ή ανάληψη μαζί μας.
Αν θέλετε να παίξετε αυτό το παιχνίδι με πραγματικά χρήματα, θα πρέπει να το κάνετε στο καζίνο. 🤷♂️👍
Hello, this is only a free demo version of the game, so there is no real balance. Especially since we are not a casino and therefore you cannot deposit or withdraw with us.
If you want to play this game for real money, you will have to do so in the casino. 🤷♂️👍
Πώς μπορώ να διεκδικήσω μια ελαττωματική πληρωμή, όταν έχω 13 σύμβολα cashvolt σε μια περιστροφή 50 rand (37500 rand) και το παιχνίδι πληρώνει μόνο 10 σύμβολα με σύμβολο 5000 rand. Πήρα την ημερήσια εκκαθαριστική μου κατάσταση και στιγμιότυπα οθόνης με την ώρα και την ημερομηνία.
How can i claim a faulty payout, when i got 13 cashvolt symbols on a 50 rand spin(37500 rand) and the game only pay out 10 symbol sign 5000 rand. I got my day statement and screenshots of time and date.
Γεια σας, πρώτα απ' όλα θα ήταν καλό να μας πείτε σε ποιο καζίνο το παίξατε. Έχετε δοκιμάσει να επικοινωνήσετε με την ζωντανή συνομιλία ή την υποστήριξη σχετικά με αυτό; Αν ναι, τι σας είπαν;🤔
Hi, first of all it would be good to say in which casino you played it. Have you tried contacting the live chat or support about this? If so what did they tell you?🤔
Τους έστειλα μάλιστα και μια δήλωση με το ιστορικό των περιστροφών μου. Κέρδισα 10 x μετρητά βολτ, πληρωμή 5000, σωστά μετά από 30 περίπου περιστροφές, 13 σημάδια μετρητών βολτ επίσης 5000 που θα έπρεπε να είναι 37500. Επισύναψα επίσης και τα δύο στιγμιότυπα οθόνης συν στιγμιότυπα οθόνης με την ώρα στο κάτω μέρος. Και συμφωνούσαν με τη δήλωση που τους έδωσα. Αλλά ο διευθυντής απάντησε αρχικά ότι υπήρχε μόνο μία πληρωμή 5000. Το οποίο είπε ότι το γνώριζε, αλλά απλώς έκλεψε τα 32500 μου. Γιατί μετά είπε ότι και οι δύο πληρωμές των 5000 είχαν ολοκληρωθεί.
I did, send them even statement of my spin history. I win 10 x cash volt sighn, payout 5000, correct after 30 or so spins 13 cashvolt signs also 5000 which should have been 37500. I also attached both screen shots plus screan shots with time at bottom. And it allighn with the statement I provided to them. But the manager first respond there was only one 5000 payout. Which say he know about it but just steal my 32500. Because afterwards he said both payement of 5000 was done.
Αυτό ήταν το δεύτερο τζάκποτ μου με 13 σύμβολα cashvolt. Αλλά πληρώνει μόνο 5000, που θα έπρεπε να είναι 37500, όπως μπορείτε να δείτε στην κορυφή, δίπλα σε 13 σύμβολα cashvolt. Και όχι 10 σύμβολα. Πονάει η καρδιά μου εξαιτίας αυτής της άδικης μεταχείρισης που δέχτηκα από την εξυπηρέτηση πελατών της Interbet.
this was my second jackpot of 13 x cashvolt symbols. But it only payout at 5000, which should be 37500 as you can see ontop next to 13 cashvolt symbols. And not 10 symbols. My heart ache because of this unfair treatment i got from interbet customer service.
Μπορώ να δω από τα στιγμιότυπα οθόνης πώς θα έπρεπε να είναι, οπότε μου φαίνεται περίεργο. Επίσης, μου φαίνεται περίεργο που δεν βλέπω πουθενά το 5k, με οποιοδήποτε αριθμό συμβόλων.
Τέλος πάντων, αν αντιμετωπίσετε κάποιο παρόμοιο πρόβλημα, θα προσπαθούσα ναυποβάλετε μια καταγγελία σε αυτόν τον σύνδεσμο και να δούμε αν μπορούμε να σας βοηθήσουμε.
Θα το κάνεις;
I can see from the screenshots how it should be so it seems strange to me. I also find it weird that I don't see 5k anywhere, with any number of symbols.
Anyway, if you have a problem like this, I would try to file a complaint on this link and see if we can help you.
Will you do it?
Ναι, μόλις υπέβαλα την καταγγελία μου. Έχω ένα άλλο πρόβλημα. Δεν μπορώ να συνδέσω την κάρτα μου με τα καζίνο της Interbet. Να φορτώσω χρήματα στον λογαριασμό μου. Τι κάνω λάθος;
Yes i just did fill in my complain I have another problem. I cannot connect my card to interbet casinos. To load money to my account. What do I do wrong.
Έλαβα αυτό το μήνυμα τώρα από το Casino Guru. 
I received this mail now fro Casino Guru.
Όσο για την κάρτα, θα έπρεπε να ασχοληθείς με το καζίνο, γιατί δεν ξέρω τι ακριβώς θα έκανες λάθος.
Όσον αφορά την καταγγελία, είδα ότι η ομάδα μας πιθανότατα δεν θα αρκούνταν σε ένα στιγμιότυπο οθόνης και θα χρειάζονταν περισσότερα στοιχεία για να ξεκινήσουν έρευνα. Σας συμβούλεψαν να δοκιμάσετε να επικοινωνήσετε με τον πάροχο του παιχνιδιού. Πιστεύετε ότι θα το δοκιμάσετε για να μάθετε πώς θα πρέπει να είναι η νίκη σας;
As for the card, you would have to deal with the casino, because I don't know what exactly you would be doing wrong.
Regarding the complaint, I saw that our team probably wouldn't be enough with one screenshot and they would need more evidence to start an investigation. They advised you to try contacting the game provider, do you think you will try that to get acquainted with how it should be with your win?
Σου έστειλα όλα τα στιγμιότυπα οθόνης μου καθώς και την δήλωσή μου εκείνης της ημέρας, αλλά δεν πειράζει, το παραδέχτηκα, καθώς νόμιζα ότι θα μπορούσες να με βοηθήσεις. Δεν θα υπάρχει τρόπος να πάρω τα κέρδη μου, καθώς μου τα έχουν ήδη αρνηθεί.
I did send u all my screen shots plus my statement of that day, But its ok I made pease with that, as I thought u could have helped me. There will be no way for me to get my winnings as they already refused it to me.
Δυστυχώς, η ομάδα τα κατάφερε όλα και δεν ήταν αρκετό για να μπορέσουν να σε υποστηρίξουν. Δεν ξέρω τι περισσότερο θα μπορούσα να κάνω, αλλά σίγουρα θα δοκίμαζα αυτόν τον πάροχο παιχνιδιών αν ήμουν στη θέση σου, δεν θα έδινες τίποτα για αυτό.
Λυπάμαι. 😥
Unfortunately, the team saw through everything and it wasn't enough for them to be able to support you. I don't know what more I could do but I would definitely try that game provider if I were you, you won't give anything for that.
I'm sorry. 😥
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.