Λοιπόν, θα έλεγα ότι κουλοχέρη = παιχνίδι.
Μπορείτε να δείτε το ίδιο παιχνίδι/κουλοχέρη σε πολλές κατηγορίες, όπως "τα πιο δημοφιλή" και "προτεινόμενα κουλοχέρηδες" ταυτόχρονα. Επειδή αυτός ο κουλοχέρης/παιχνίδι είναι δημοφιλής, έτσι προστίθεται αυτόματα όπως συνιστάται με βάση ίσως τις ρυθμίσεις της χώρας σας.
ΑΛΛΑ, δεν νομίζω ότι μπορείς να βρεις "κλωνοποιημένο" παιχνίδι με χαμηλότερο RTP. Δεν θα μου είχε πολύ νόημα. Αντί να εμφανίζονται και οι δύο υποδοχή + κλώνος με χαμηλότερο RTP, θα ήταν πολύ συνετό να εμφανιστεί μόνο το κλωνοποιημένο παιχνίδι, διαφορετικά θα ήταν πολύ ύποπτο, θα έλεγα.
Έχετε κάποια συγκεκριμένη υποψία;
Έχετε αντιμετωπίσει κάτι ασυνήθιστο;
Well, I'd say that slot = game.
You can see the same game/slot in several categories, such as "the most popular" and "recommended slots" at once. Because this slot/game is popular so it's automatically added as recommended based on your country settings perhaps.
BUT, I don't think that you can find a "cloned" game with lower RTP. It would not make much sense to me. Rather than display both slot + clon with lower RTP, it would be much wise to display only the cloned game, it would be very suspicious otherwise, I'd say.
Do you have any concrete suspicion?
Have you faced something unusual?
Ναι, στην πραγματικότητα, ενώ έπαιζα σε ένα διαδικτυακό καζίνο εδώ στο Οντάριο του Καναδά, έψαξα για μια υποδοχή παιχνιδιού στην ενότητα αναζήτησης του καζίνο και εμφανίστηκαν δύο διαφορετικοί κουλοχέρηδες για το ίδιο παιχνίδι με διαφορετικό RTP. Είναι καν νόμιμο;
Yes actually while playing at a online casino here in Ontario Canada , I searched for a game slot in search section of the casino and it showed up two different slots for same game with different RTP. Is it even legal?
Όταν κάνετε κύλιση προς τα κάτω στην κύρια σελίδα του καζίνο, εμφανίζεται μόνο υποδοχή με χαμηλότερο RTP. Αλλά όταν πληκτρολογείται στη γραμμή αναζήτησης δείχνει και τα δύο.
When scrolling down on the main page of the casino it displays slot with lower RTP only. But when typed in search bar it shows both.
Λοιπόν, αυτό είναι πολύ ενδιαφέρον.
Θα διαβιβάσω αυτές τις πληροφορίες στον συνάδελφό μου από την ομάδα φήμης και δεδομένων.
Έχετε δοκιμάσει να ρωτήσετε το καζίνο ποιος είναι ο λόγος πίσω από αυτό; Θα ήθελα επίσης να μάθω με ποιο καζίνο έχουμε να κάνουμε τώρα... Μπορείτε να πείτε, παρακαλώ;
Υποθέτω ότι θα ρωτήσουμε, έτσι απλά θέλω να είμαστε λίγο προετοιμασμένοι 🙂.
Ευχαριστώ πάντως για την παρατήρησή σου.
Well, this is pretty interesting.
I will forward this information to my colleague from the reputation and data team.
Have you tried asking the casino what is the reason behind this? I would also like to know with which casino are we dealing with now... Can you tell, please?
I'd guess that we will ask so just want to be prepared a bit 🙂.
Anyway, thank you for your observation.
Όχι, δεν μίλησα με κανέναν στο καζίνο ακόμα. Είναι στην πραγματικότητα μια μεγάλη επωνυμία στη βιομηχανία του καζίνο και έγραψα μέσω igaming Ontario και είναι το PartyCasino.
No I didn’t speak with anyone at the casino yet. It’s actually a big brand in casino industry and I signed up through igaming Ontario it’s PartyCasino.
Το party casino κέρδισε πολύ καλή φήμη, οπότε υποθέτω ότι θα λάβουμε κάποιες απαντήσεις.
Θα τα συζητήσω όλα αυτά με τους συναδέλφους και θα σας ενημερώσω για όσα μαθαίνουμε.
Party casino earned a very good reputation, so I assume we'll get some answers.
I will discuss all of this with colleagues and let you know what we learn.
Σίγουρα Radka σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου. Πραγματικά έχω και εγγραφή οθόνης. Τα στιγμιότυπα οθόνης που δημοσίευσα νωρίτερα ήταν από την ίδια εγγραφή οθόνης.
Sure Radka thank you for your time. I actually do have a screen recording as well. The screen shots I posted earlier were from the same screen recording.
Είμαστε εδώ για να νοιαζόμαστε, είμαι στην ευχάριστη θέση να βοηθήσω.
Παρακαλώ, μη διστάσετε να δημοσιεύσετε όλα όσα συγκεντρώσατε εδώ.
Όσο περισσότερα - τόσο το καλύτερο 🙂
We are here to care, I'm happy to help.
Please, feel free to post all you gathered here.
The more - the better 🙂
Σίγουρα Radka σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου. Πραγματικά έχω και εγγραφή οθόνης. Τα στιγμιότυπα οθόνης που δημοσίευσα νωρίτερα ήταν από την ίδια εγγραφή οθόνης.
Sure Radka thank you for your time. I actually do have a screen recording as well. The screen shots I posted earlier were from the same screen recording.
Γεια σου και πάλι,
Το συζήτησα με τον συνάδελφό μου, φαίνεται ότι θα ήταν καλύτερο να ρωτήσεις το καζίνο και να μοιραστείς την απάντησή του. Επειδή είστε ο εγγεγραμμένος παίκτης εδώ Πιστεύουμε ότι μπορεί να έχετε την κατάλληλη αντίδραση. Είναι επίσης πιθανό να υπάρχουν διαφορετικά RTP για διαφορετικές χώρες, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί μπορείτε να δείτε και τις δύο εκδόσεις ταυτόχρονα.
Λοιπόν, θα ρωτούσατε το καζίνο, παρακαλώ; 🙂
Hello again,
I discussed this with my colleague, he seems it would be best if you could ask the casino and share their response. Because you are the registered player here We think you may get the proper reaction. It is also possible that there could be different RTPs for different countries but I do not get why you could see both versions at the same time.
Well, would you ask the casino, please? 🙂
Γεια σου Radka, συζήτησα με έναν από το προσωπικό τους μέσω ζωντανής συνομιλίας και μου είπαν να στείλω τα στιγμιότυπα οθόνης στη διεύθυνση email τους, τώρα περιμένω απλώς την απάντησή τους.
Hi Radka, I did discuss with one of their staff through live chat and was told to send the screenshots at their email address, now I am just waiting for their reply.
Γεια σου Yyzpb10,
Τέλεια, σ 'ευχαριστώ. Αν μπορώ να μαντέψω θα περιγραφεί ως τεχνικό σφάλμα ή κάτι παρόμοιο🙂.
Hi Yyzpb10,
Awesome - thank you. If I may guess it will be described as a technical bug or something similar🙂.
Γεια, έλαβα την απάντηση αφού έστειλα όλες τις λεπτομέρειες, συμπεριλαμβανομένης της εγγραφής στην οθόνη. Απλώς θα επικολλήσω τα στιγμιότυπα οθόνης από το email που έλαβα πίσω.
για να ξέρετε ότι έχω έναν λογαριασμό με την ίδια διεύθυνση email και είναι όλα επαληθευμένα επειδή έχω κάνει ανάληψη από το ίδιο καζίνο με τον ίδιο λογαριασμό.
Hi, I did get the response after i sent all the details including the screen recording. I am just gonna paste the screenshots from the email i got back.
just so you know I have an account with the same email address and its all verified because I have made a withdrawal from the same casino under same account.
Αυτό μου ακούγεται σαν κάποια αυτόματη απάντηση - όχι ο τύπος της απάντησης που ήλπιζα.
Σύμφωνα με τον Jozef.K - ο συνάδελφός μου από την ομάδα της φήμης, εάν εμφανιστεί το RTP, ο παίκτης μπορεί ελεύθερα να αποφασίσει αν θα παίξει το παιχνίδι. Θα ήταν χειρότερο αν το RTP ήταν κρυφό. Φαίνεται λοιπόν κάπως περίεργο ότι το RTP ποικίλλει, αλλά δεν είναι τόσο επικίνδυνο για τους παίκτες.
This sounds like some auto-reply to me - not the type of answer I was hoping for.
According to Jozef.K - my colleague from the reputation team, if the RTP is shown the player can freely decide whether he/she will play the game. It would be worse if the RTP was hidden. So it seems kind of strange that the RTP varies but it is not so risky for the players.
Όχι η αυτόματη απάντηση, στην πραγματικότητα λέει το όνομα του ατόμου Yordon που απάντησε στο email μου. Επίσης, επειδή τους έστειλα ότι η εγγραφή οθόνης μόνο απάντηση που έλαβα ήταν ότι δεν μπορούσαν να βρουν λογαριασμό κάτω από τη διεύθυνση email και το όνομα χρήστη που παρέχω. Ένα ακόμη πράγμα είναι όταν κάποιος βρίσκεται στη σελίδα κουλοχέρηδων εφαρμογών καζίνο, το παιχνίδι με το οποίο συναντά είναι αυτό με χαμηλότερο RTP
Not the auto reply actually it says person name Yordon who replied to my email. also since i sent them that screen recording only reply i got was they couldn’t find an account under the email address and user name I provide. One more thing is when someone is on the casino app slots page the game they come cross with is the one with lower RTP
Χμ, το βλέπω τώρα.
Ωστόσο, καμία απάντηση στην κύρια ερώτηση δεν φαίνεται ότι πρέπει να είστε εγγεγραμμένος παίκτης για να μπορείτε να κάνετε οποιαδήποτε ερώτηση.
Όπως ανέφερα προηγουμένως, το κύριο θέμα είναι ότι εμφανίζεται το RTP, επομένως εξαρτάται από τον παίκτη αν αξίζει να παίξει.
Δεν θα άγγιζα το 94,12% RTP 🙂
Hmm, I see now.
Still, no answer to the main question seems like you have to be a registered player to be able to ask any question at all.
As I mentioned earlier, the main point is that RTP is shown, so it's up to the player whether it's worth playing.
I wouldn't touch 94,12% RTP 🙂
Είμαι εγγεγραμμένος παίκτης που όντως εγγράφηκε μέσω igaming Ontario και έχω κάνει απόσυρση από το καζίνο στο παρελθόν.
I am a registered player actually signed up via igaming Ontario and have made withdrawal from the casino before.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.