Μεγάλε Νίκο, ξέρεις να διαβάζεις και να χειρίζεσαι καλά τα παράπονα. Πράγματι αρνηθείτε .. Ίδια τυπική απάντηση σε κάθε διαφορετική καταγγελία που ποτέ δεν έχει να κάνει με κάθε συγκεκριμένη περίπτωση. Είναι απαραίτητο μόνο να καταλάβετε εάν η δική σας είναι κακή πίστη ή πραγματική έλλειψη κατανόησης. Στη δεύτερη περίπτωση θα ήταν πολύ σοβαρό! Παρακαλώ κλείστε το προφίλ μου. Είναι απλώς χάσιμο χρόνου μαζί σου. Θα κανονίσω αυτή τη φορά όπως και όλες τις άλλες φορές..
Great Nick, you know how to read and handle complaints well. Indeed refuse .. Same standard response to each different complaint that never has to do with each specific case. It is only necessary to understand if yours is bad faith or a real lack of understanding. In the second case it would be really serious! Please close my profile. It's just a waste of time with you. I will arrange this time as well as all the other times ..
Grande Nick tu sì che sai leggere e gestire bene i reclami. Anzi rifiutare.. Stessa risposta standard ad ogni reclamo diverso che mai c'entra con ogni caso specifico. C'è solo da capire se la tua è malafede o un difetto vero e proprio di comprensione. Nel secondo caso sarebbe davvero grave! Per favore chiudete il mio profilo. Con voi è solo tempo perso. Mi arrangeró anche questa volta come tutte le altre volte..
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση: