Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοΖητήματα επιστροφής χρημάτων UCOBET

Ζητήματα επιστροφής χρημάτων UCOBET

πριν από 6 ημέρες από Kevbo1337
|
195 προβολές 5 απαντήσεις |
|
πριν από 6 ημέρες

Γειά σου,


Έχω προβλήματα με το καζίνο uco.bet

το καζίνο διαθέτει Luckywayz Limited BV, 2024

Η Uco.bet και τα συγγενικά δικαιώματα ανήκουν στην Luckywayz Limited BV που έχει συσταθεί στο Curaçao, Abraham de Veerstraat 9, Curaçao από την ψηφιακή reg. αριθμός 161054. Η Luckywayz Limited BV εκκρεμεί αίτηση από το GCB. Gadzooks Limited με reg. αριθμός ΗΕ 438503 και διεύθυνση Αρχιεπισκόπου Μακαρίου ΙΙΙ, 84, Γραφείο 1, 6017, Λάρνακα, Κύπρος είναι πράκτορας πληρωμών. Αδεια.


Δεν μπορώ να κάνω παράπονο σε εσάς επειδή το καζίνο δεν βρέθηκε στον ιστότοπό σας ζητώ

βοηθήστε το καζίνο να αρνείται να στείλει την επιστροφή χρημάτων μου για 10 ημέρες, έχω ήδη στείλει πολλά email ζητώντας επιστροφή χρημάτων και δεν έχω λάβει καμία πληροφορία από αυτό το καζίνο, ο ζωντανός πράκτορας είναι BOT και δίνει πάντα τις ίδιες απαντήσεις, είμαι ανήμπορος,

Αυτόματη μετάφραση:
Kevbo1337
πριν από 5 ημέρες

Greetings, if you want to file a complaint against a casino that we don't have in our database, it is possible. Just go to the complaint and select any other casinos that we have in the database and write in the description of the event which one is the real one with your problem. Our team will change it and try to help you. 

However, on what basis should you get a refund? Did the casino promise it or what? Could you tell me more about that?

πριν από 3 ημέρες

Ναι, η ζωντανή υποστήριξη μου είπε την επιστροφή χρημάτων που έπρεπε να ζητήσω μέσω email και το έκανα. Πάνω από 14 ημέρες πριν, δεν έχω λάβει ακόμη ένα email από αυτό το καζίνο απάτης σχετικά με την υπόθεσή μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Kevbo1337
πριν από 3 ημέρες

I saw that you managed to file a complaint, so good.

But I still haven't gotten to the point, on what basis should the casino give you a refund? 🤔

πριν από 3 ημέρες

Γειά σου,

Το καζίνο προσποιείται σαφώς ότι οι παίκτες από τη Γερμανία επιτρέπεται να παίξουν στο καζίνο τους.

Σημείο 1. Πιστεύω ότι είναι καθήκον να αναφέρω ότι τα καζίνο στο CURACO ή όπως αλλιώς λέγεται αυτό το... νησί, αποκλείουν την πρόσβαση στον ιστότοπό τους με βάση τη διεύθυνση IP, όπως συμβαίνει τώρα με σχεδόν κάθε καζίνο που έχω προσπαθήσει εγγραφείτε με.


Σημείο 2. Είμαι λοιπόν στον ιστότοπο, το καζίνο βλέπει από τη διεύθυνση IP μου ότι είμαι από τη Γερμανία, μου μεταφράζει αμέσως τη σελίδα στα γερμανικά, αρχίζω να εγγράφομαι και αμέσως προεπιλέγεται ότι είμαι από Γερμανία, δίνω τα στοιχεία μου, γερμανική διεύθυνση, τηλέφωνο, γερμανικό email, όλα στα γερμανικά, κανένα πρόβλημα, μπορώ ακόμη και να μιλήσω στο live chat στα γερμανικά γιατί έμαθα για τους όρους μπόνους πριν κάνω την κατάθεσή μου, το live Το chat δεν μου το είπε αυτό Δεν μου επέτρεψαν να παίξω. Ο λογαριασμός μου μάλιστα επαληθεύτηκε, έλαβα ένα email, μετά ήθελαν άλλη κίνηση τραπεζικού λογαριασμού για την ανάληψη μου και ξαφνικά το καζίνο είπε μέσω της ζωντανής συνομιλίας ότι δεν μου επιτρεπόταν να παίξω εδώ ΚΑΙ ότι θα μου επιστραφεί η κατάθεση!!! !!!! Θα πρέπει να υποβάλω αίτημα επιστροφής χρημάτων μέσω email, έχω τα πάντα με βάση στιγμιότυπα οθόνης. Ο καλός συνάδελφός της μπήκε στο καζίνο με γερμανική IP και τα είδε όλα ασπρόμαυρα. Αυτό το καζίνο το εκμεταλλεύεται αυτό δόλια και σαφώς ενεργεί παράνομα κατά τη γνώμη μου! Και δεν χρησιμοποίησα VPN για να φτάσω σε αυτόν τον ιστότοπο.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 ημέρες
Αυτόματη μετάφραση:
Kevbo1337
πριν από 3 ημέρες

Hmm clearly it strikes me as quite strange that if they don't take players from your country, you even managed to verify and register. It would be best if it was enforced during registration and especially if there was no possibility to enter such data and it immediately throws you a message that your country is restricted.

When I looked in the terms and conditions I instantly found that it is indeed so and Germany is restricted. 

So if they promised you a refund and you have screenshots of the conversation and so on, then the complaint was a good move. 

We'll see how it goes and if our team can help you.

I hope so, so that you have a happy holiday season. 

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα