Γειά σου.
Δυστυχώς, επιλέξατε τον πιο επικίνδυνο τρόπο. Η δημιουργία δεύτερου λογαριασμού ήταν λάθος και καταλαβαίνω ότι έκλεισε. Εάν ποτέ χρειαστεί να αλλάξετε λεπτομέρειες στον λογαριασμό σας, επικοινωνήστε πάντα με την υποστήριξη. Αυτός είναι ο σωστός τρόπος.
Καταλαβαίνω καλά ότι ο δεύτερος λογαριασμός έκλεισε με θετικό υπόλοιπο;
Το καζίνο θα πρέπει να εξετάσει μια τέτοια κατάσταση ξεχωριστά, όχι μόνο σε σχέση με τους όρους.
Θα σκεφτόσασταν να υποβάλετε μια καταγγελία, ίσως; Είναι μια δωρεάν διαδικασία μέσω της οποίας στοχεύουμε να υποστηρίξουμε τους παίκτες.
Μάθετε περισσότερα εδώ: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Hello there.
Sadly, you picked the most risky way. It was a mistake to create a second account, and I understand it was closed. If you ever need to change details in your account always contact the support. This is the proper way.
Do I understand correctly that the second account was closed with a positive balance?
The casino should consider such a situation separately, not just in relation to terms.
Would you consider submitting a complaint, perhaps? It is a free process through which we aim to support players.
Learn more here: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Αυτόματη μετάφραση: