πριν από 1 εβδομάδα
Σας ευχαριστώ για κάθε λέξη. Πάντα μια ομαδική προσπάθεια. 😉
Να είστε καλά και υγιείς!
Thank you for every single word. Always a team effort. 😉
Stay well and sound!
Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Σας ευχαριστώ για κάθε λέξη. Πάντα μια ομαδική προσπάθεια. 😉
Να είστε καλά και υγιείς!
Thank you for every single word. Always a team effort. 😉
Stay well and sound!
Τελείωσα, υπέβαλα 3 παράπονα αλλά το πρώτο δεν είναι σωστό.
Done, i filled 3 complaines but the first on is not correct.
Καταρχάς, θα έλεγα ότι καλό θα ήταν να χρησιμοποιείτε έναν λογαριασμό και να μην μου γράφετε από διαφορετικούς. Για να μην υπάρχει καμία παρεξήγηση.
Από ό,τι έχω δει, η καταγγελία δεν έγινε δεκτή επειδή είχατε υποβάλει κάποια καταγγελία στο παρελθόν και κατέληξε να μην έχει επιλυθεί επειδή το καζίνο δεν προσπάθησε να επιλύσει την υπόθεση.
Οπότε, από όσο μπορώ να δω, μάλλον δεν θα φτάσεις πολύ μακριά με αυτό.
First of all, I would say that it would be good to use one account and not to write to me from different ones. So that there won't be any misunderstanding.
From what I have seen, the complaint did not go through because you had a complaint filed in the past and it ended up unresolved because the casino did not try to resolve the case.
So from what I can see, you probably won't get very far with this.
Έχει παίξει κανείς στο venslot.com; Ενδιαφέρομαι για τις εμπειρίες του και φυσικά αν είναι αληθινό ή ψεύτικο site; Ευχαριστώ pozzz.
Has anyone played on venslot.com, I'm interested in their experiences and of course if it's a real or fake site? Thank you pozzz
Jel igrao neko na venslot.com zanimaju me iskustva i naravno dal je pravi ili lazan sajt?hvala pozzz
Είμαι περίεργος αν κάποιος έχει παίξει και κάνει συναλλαγές στο καζίνο venslot.com. Δεν υπάρχουν σχεδόν καθόλου κριτικές, δεν υπάρχει ιστοσελίδα στην Google και οι ιστοσελίδες για τον έλεγχο ιστοσελίδων δεν είναι αξιόπιστες. Αν κάποιος μπορεί να με βοηθήσει, ευχαριστώ...
I'm curious if anyone has played and made transactions at the venslot.com casino. There are almost no reviews, there is no website on Google, and the websites for checking websites are not reliable. If anyone can help me, thank you...
Zanima me dali je neko igrao i vrsio transakcije na casinu venslot.com.Recenzija skoro da nema, nema sajta na google a sajtovi za proveru sajtova nisu sigurni,ako moze neko da mi pomogne hvala...
Θα το δώσω στην ομάδα δεδομένων μας για να ελέγξει το καζίνο, καθώς δεν το έχουμε ακόμα στη βάση δεδομένων μας.
Πώς το βρήκες αυτό, παρακαλώ, και έχεις παίξει ήδη εκεί;
I will pass this out to our data team to check the casino, as we don't have it yet in our database.
How did you come across this one, please, and have you already played there?
Ένας τύπος προωθούσε ένα καζίνο στο YouTube και πήρα ένα μπόνους 180$. Επειδή το βρήκα περίεργο, έβαλα τη μητέρα μου να δημιουργήσει έναν λογαριασμό, αλλά δεν έλαβε κανένα μπόνους. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας.
A guy was promoting a casino on YouTube and I got a $180 bonus. Since I found it strange, I made my mother create an account, but she didn't get any bonus. Thanks in advance for your help.
Preko youtube radio je neki covek promociju kasina i dobio sam bonus od 180 dolar,posto mi je bilo cudno naterao sam majku da napravi nalog medjutim ona nije dobila nikakav bonus,hvala unapred na pomoci
Και ρώτησες την υποστήριξη γιατί δεν προστέθηκε το μπόνους ή κάτι παραπάνω;
Θα ήθελα επίσης να σε προειδοποιήσω να μην παίζεις στον λογαριασμό της μητέρας σου, ώστε να μην υπάρξουν προβλήματα στο μέλλον.
Τέλος πάντων, θα περιμένω την απάντηση και η ομάδα μας θα ερευνήσει το καζίνο και θα κάνει μια αξιολόγηση. 🙂
And did you ask the support why the bonus was not added or something more?
I would also like to warn you not to play on your mother's account so that there are no problems in the future.
Anyway, I will wait for the answer and our team will investigate the casino and do a review.🙂
Αυτό είναι σωστό, αλλά η υπόθεση έχει ανοίξει ξανά από την ιστοσελίδα τους. Είναι υπό διερεύνηση ξανά.
That's correct but the case is reopend by their site. It's under investigation again
Μπορείτε να μοιραστείτε τον σύνδεσμο προς την καταγγελία που είναι ανοιχτή από την πλευρά τους;
Can you share the link to the complaint that is open from their side?
Το στιγμιότυπο οθόνης που δημοσίευσες αφορά το LuckyMax, όχι το καζίνο Luckytwice.
Είμαι λοιπόν μπερδεμένος/η.
Επιπλέον, η καταγγελία για το LuckyMax απορρίφθηκε. Έτσι, τώρα δεν έχετε ανοιχτή καταγγελία. 🙂
Αλλά αυτό που βλέπω είναι ότι το καζίνο το ερευνά.
Screenshot you posted, is about LuckyMax not Luckytwice casino.
So I'm confused.
What is more, complaint about LuckyMax was rejected. So now you don't have a open complaint. 🙂
But what I see is the casino is investigating.
Λοιπόν, τίποτα, μόνο γενικές πληροφορίες θα έλεγα.
Δεν ξέρω πια τι να πω πραγματικά για αυτό το θέμα.
Νιώθω σαν να κάνεις κύκλους μαζί τους, αλλά ελπίζω να το διευθετήσεις με κάποιο τρόπο.
Well, nothing only general information I would say.
Don't really know what to say anymore on this topic.
I feel like you are running in circles with them but I hope you will somehow settle it with them.
Έχετε μάθει κάτι για το καζίνο 13 Spins.com; Έχει καν έγκυρη άδεια; Ακόμα δεν έχω λάβει τα χρήματά μου. Περιμένω από τις 15 Μαΐου! Και δεν έχουν απαντήσει στο παράπονό μου.
Η προθεσμία έχει λήξει και παρόλο που ο Παύλος την παρέτεινε κατά 7 ημέρες, δεν νομίζω ότι θα επικοινωνήσεις μαζί μου.
Have you found out anything about 13 Spins.com casino? Does it even have a valid license? I still haven't received my money. I've been waiting since May 15th! And they haven't responded to my complaint.
The deadline has expired and although Pavel extended it by 7 days, I don't think you'll get in touch.
Habt ihr was rausgefunden über 13 Spins.com casino? haben die überhaupt eine gültige lizenz? ich habe mein geld immer noch nicht erhalten, ich warte seit den 15.05!!! und auf meiner beschwerde antworten die nicht.
Die frist ist abgelaufen und obwohl die wurde um 7 tage von Pavel verlängert, glaube ich nicht das Sie sich melden.
Ναι, βλέπω ότι το καζίνο δεν έχει απαντήσει στο παράπονό σας.
Έχετε κάποιας μορφής επικοινωνία μαζί τους;
Αν ναι, μπορείτε να τους στείλετε τον σύνδεσμο για το παράπονό σας και να τους το υπενθυμίσετε, διαφορετικά ο δείκτης ασφάλειάς τους θα μειωθεί ακόμη και πριν δημοσιευτεί εδώ το καζίνο.
Η ομάδα δεδομένων μας είναι σχεδόν έτοιμη να το ολοκληρώσει και διαπιστώσαμε ότι λειτουργούν με την άδεια GCB.
Ας ελπίσουμε ότι θα απαντήσουν σύντομα, ωστόσο. 🤞
Yeah, I can see that the casino hasn't responded to your complaint.
Do you have any kind of communication with them?
If yes, you can send them the link to your complaint and remind them of it because otherwise their safety index will go down even before the casino is published here.
Our data team is almost ready to get it done, and we have found out that they operate under the GCB license.
Hopefully they will reply soon, though. 🤞
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.