Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Έχετε ακούσει για το καζίνο Runobet, το οποίο εμφανίστηκε πριν από λίγο καιρό;
Συχνά συναντώ διαφημίσεις για αυτό το καζίνο, είναι νόμιμο και κερδίζει κανείς εκεί;
Παρακαλώ κοινοποιήστε πληροφορίες
Have you heard about Runobet casino, which appeared not so long ago?
I often come across ads about this casino, is it legit and does anyone win there?
Please share information
Ha oído hablar del casino Runobet, que apareció no hace mucho?
A menudo me encuentro con anuncios sobre este casino, ¿es de fiar y alguien gana allí?
Compartir información por favor
Romi, όλα αυτά τα καζίνο λειτουργούν στην πλατφόρμα Extendy, η οποία επιτρέπει τη δημιουργία ενός καζίνο χωρίς επένδυση σε αποκλειστικό λογισμικό. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ: https://extendy.com. Η διαφορά έγκειται στο γεγονός ότι αυτά τα καζίνο ανήκουν σε διαφορετικές εταιρείες.
Τα πρώτα καζίνο ήταν το Ninecasino, το Brunocasino όπως θυμάμαι.
Romi, all these casinos operate on the Extendy platform, which allows for the establishment of a casino without investing in proprietary software. More information can be found here: https://extendy.com. The difference lies in the fact that these casinos are owned by different companies.
First casinos were Ninecasino, Brunocasino as I can remember.
Romi, όλα αυτά τα καζίνο λειτουργούν στην πλατφόρμα Extendy, η οποία επιτρέπει τη δημιουργία ενός καζίνο χωρίς επένδυση σε αποκλειστικό λογισμικό. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ: https://extendy.com. Η διαφορά έγκειται στο γεγονός ότι αυτά τα καζίνο ανήκουν σε διαφορετικές εταιρείες.
Τα πρώτα καζίνο ήταν το Ninecasino, το Brunocasino όπως θυμάμαι.
Romi, all these casinos operate on the Extendy platform, which allows for the establishment of a casino without investing in proprietary software. More information can be found here: https://extendy.com. The difference lies in the fact that these casinos are owned by different companies.
First casinos were Ninecasino, Brunocasino as I can remember.
Το Kingschip.com δεν βρέθηκε. Μπορεί να υπάρχει ένα νέο καζίνο στη μαύρη λίστα με μπόνους 500%.
Kingschip.com is not found. Here may be a new blacklisted casino with 500% bonuses.
Kingschip.com ei löydy. Tässä ehkä uusi mustanlistan kasino 500% bonuksillaan.
Γεια σας, σίγουρα θα προσθέσουμε αυτό το καζίνο, δεν το βρήκα στο σύστημά μας. Πώς καταλήξατε σε αυτό, μέσω κάποιας διαφήμισης; 🙂
Hello, we will definitely add this casino, I didn't find it in our system. How did you get to it, through some advertisement? 🙂
Email μέσω μηνύματος μάρκετινγκ. Μετά από λίγη έρευνα, προέκυψε ότι η ίδια ομάδα καζίνο....chilli777, redtougan, doctorspins, cherryfiesta κ.λπ....δεν σταματούν να στέλνουν μηνύματα μάρκετινγκ παρά τα αιτήματα... Κάνοντας κλικ στο "unsubscribe" στο τέλος του μηνύματος δεν αφαιρούνται τα στοιχεία επικοινωνίας από τις λίστες μάρκετινγκ, αλλά συνεχίζουν να παρενοχλούν. Το Chat υπόσχεται ότι τα μηνύματα θα σταματήσουν να στέλνονται...μάλλον ήδη 3 χρόνια ανεπιθύμητης αλληλογραφίας από αυτά τα καζίνο της μαύρης λίστας...🤷♂️
Email via marketing message. After a little investigation, it turned out that the same casino group....chilli777, redtougan, doctorspins, cherryfiesta etc....they do not stop sending marketing messages despite requests....Clicking "unsubscribe" at the end of the message does not remove contact information from the marketing lists, but continues to harass. Chat promises that the messages will stop sending....probably already 3 years of spam from these blacklisted casinos....🤷♂️
Sähköposti markkinointiviestin kautta. Pienen tutkinnan jälkeen selvisi että samaa kasino ryhmää....chilli777, redtougan, doctorspins ,cherryfiesta jne....nämä eivät pyynnöistä huolimatta lopeta markkinointi viestien lähetystä....Viestin lopussa "unsubscribe " klikkaus ei poista yhteystietoja markkinointi listoilta vaan jatkaavat häirintää. Chat lupaa että viestien lähetys loppuu....varmaan jo 3v tullut roskapostia näiltä mustanlistan kasinoilta....🤷♂️
όλα τα καζίνο με 500% μπόνους θα πρέπει να είναι μαύρη λίστα. Δεν είναι δυνατόν ένα καζίνο να προσφέρει το 500% και να πληρώσει κερδίζοντας… πρέπει να επιλέξει
all casinos with 500% bonus should be blacklist. Not possible for a casino to offer 500% and pay winning… they need to choose
Πρέπει να ελέγξετε το woom.bet. Απαίσιο καζίνο? τιποτα δεν δουλευει σωστα? οι καταθέσεις εξαφανίζονται. Οι κουλοχέρηδες δεν λειτουργούν ομαλά και ούτω καθεξής.
You should check out woom.bet. Awful casino; nothing works properly; deposits disappear; slots don't run smoothly, and so on.
woom.bet solltet ihr euch mal ansehen. Miserables Casino nichts funktioniert so richtig Einzahlungen verschwinden Slots laufen nicht flüssig und so weiter
Email μέσω μηνύματος μάρκετινγκ. Μετά από λίγη έρευνα, προέκυψε ότι η ίδια ομάδα καζίνο....chilli777, redtougan, doctorspins, cherryfiesta κ.λπ....δεν σταματούν να στέλνουν μηνύματα μάρκετινγκ παρά τα αιτήματα... Κάνοντας κλικ στο "unsubscribe" στο τέλος του μηνύματος δεν αφαιρούνται τα στοιχεία επικοινωνίας από τις λίστες μάρκετινγκ, αλλά συνεχίζουν να παρενοχλούν. Το Chat υπόσχεται ότι τα μηνύματα θα σταματήσουν να στέλνονται...μάλλον ήδη 3 χρόνια ανεπιθύμητης αλληλογραφίας από αυτά τα καζίνο της μαύρης λίστας...🤷♂️
Email via marketing message. After a little investigation, it turned out that the same casino group....chilli777, redtougan, doctorspins, cherryfiesta etc....they do not stop sending marketing messages despite requests....Clicking "unsubscribe" at the end of the message does not remove contact information from the marketing lists, but continues to harass. Chat promises that the messages will stop sending....probably already 3 years of spam from these blacklisted casinos....🤷♂️
Sähköposti markkinointiviestin kautta. Pienen tutkinnan jälkeen selvisi että samaa kasino ryhmää....chilli777, redtougan, doctorspins ,cherryfiesta jne....nämä eivät pyynnöistä huolimatta lopeta markkinointi viestien lähetystä....Viestin lopussa "unsubscribe " klikkaus ei poista yhteystietoja markkinointi listoilta vaan jatkaavat häirintää. Chat lupaa että viestien lähetys loppuu....varmaan jo 3v tullut roskapostia näiltä mustanlistan kasinoilta....🤷♂️
Πρέπει να ελέγξετε το woom.bet. Απαίσιο καζίνο? τιποτα δεν δουλευει σωστα? οι καταθέσεις εξαφανίζονται. Οι κουλοχέρηδες δεν λειτουργούν ομαλά και ούτω καθεξής.
You should check out woom.bet. Awful casino; nothing works properly; deposits disappear; slots don't run smoothly, and so on.
woom.bet solltet ihr euch mal ansehen. Miserables Casino nichts funktioniert so richtig Einzahlungen verschwinden Slots laufen nicht flüssig und so weiter
Είναι πραγματικά τόσο κακό; Μπορείς να μας πεις περισσότερες λεπτομέρειες;
Η ομάδα δεδομένων μας προετοιμάζει ήδη την αναθεώρηση και θα πρέπει να κυκλοφορήσει σύντομα.
Is it really that bad? Could you tell us more details, perhaps?
Our data team is already preparing the review, and it should be out soon, actually.
Οπότε, αν κάποιος μπορούσε απλώς να μου πει πώς να σταματήσω αυτό το εξαιρετικά επιθετικό μάρκετινγκ αυτών των άχρηστων καζίνο, θα ήταν υπέροχο! Τα προαναφερθέντα καζίνο στέλνουν μηνύματα email/sms πολλές φορές την ημέρα. Προσπάθησα να αφαιρέσω τα στοιχεία επικοινωνίας μου από τη συνομιλία, έστειλα πολλά email για να σταματήσω την αποστολή μηνυμάτων, κάτι που είναι ήδη ενοχλητικό...κανένα αποτέλεσμα 🤷♂️
So, if someone could just tell me how to stop this extremely aggressive marketing of these junk casinos, that would be great! The aforementioned casinos send email/sms messages several times a day. I've tried to get my contact information removed from the chat, sent a lot of emails to stop the messages being sent, which is already annoying...no result 🤷♂️
Niin, kun joku vain kertoisi miten saa näiden roskakasinoiden erittäin agressiivisen markkinoiden loppumaan niin se olisi mahtavaa! Aiemmin mainitut kasinot lähettää useita kertoja vuorokaudessa email/sms viestejä. Olen yrittänyt saada yhteystietoni poistettua chatissa, lähettänyt paljon sähköposteja viestien lähetysten joka on jo häiritsevää loppumiseksi...ei tulosta 🤷♂️
Επομένως, για μένα το καζίνο είναι απολύτως αντιεπαγγελματικό και σε σύγκριση με άλλα στα οποία παίζω, δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τα καλά καζίνο.
Δύο καταθέσεις καθυστέρησαν εξαιρετικά, η μία 24 ώρες και η άλλη 48 ώρες, παρόλο που ήταν μεταφορές σε πραγματικό χρόνο. Η υποστήριξη είναι ανίκανη, οι τροχοί περιστρέφονται πολύ περίεργα και φαίνεται ότι κάτι δεν πάει καλά.
Ανυπομονώ να αναθεωρήσω το καζίνο εδώ στο Guru με βάση τις εμπειρίες μου
So for me the casino is absolutely unprofessional and compared to others I play at, it can't compete with the good casinos.
Two deposits were extremely delayed, one 24 hours and the other 48 hours, even though they were real-time transfers. Support is incompetent, the reels spin very strangely, and it seems like something's wrong.
I am looking forward to reviewing the casino here at Guru based on my experiences
Also für mich ist das Casino absolut unprofessionell und im Vergleich zu anderen in denen ich spiele, kann es mit den guten Casinos nicht mithalten.
2 Einzahlungen extrem verzögert eine 24 Stunden die andere 48 Stunden obwohl es Echtzeitüberweisungen waren. Der Support ist inkompetent die Walzen drehen sich sehr merkwürdig es macht den Eindruck da stimmt was nicht.
Freue mich schon das Casino hier bei Guru meinen Erfahrungen nach zu bewerten
Οπότε, αν κάποιος μπορούσε απλώς να μου πει πώς να σταματήσω αυτό το εξαιρετικά επιθετικό μάρκετινγκ αυτών των άχρηστων καζίνο, θα ήταν υπέροχο! Τα προαναφερθέντα καζίνο στέλνουν μηνύματα email/sms πολλές φορές την ημέρα. Προσπάθησα να αφαιρέσω τα στοιχεία επικοινωνίας μου από τη συνομιλία, έστειλα πολλά email για να σταματήσω την αποστολή μηνυμάτων, κάτι που είναι ήδη ενοχλητικό...κανένα αποτέλεσμα 🤷♂️
So, if someone could just tell me how to stop this extremely aggressive marketing of these junk casinos, that would be great! The aforementioned casinos send email/sms messages several times a day. I've tried to get my contact information removed from the chat, sent a lot of emails to stop the messages being sent, which is already annoying...no result 🤷♂️
Niin, kun joku vain kertoisi miten saa näiden roskakasinoiden erittäin agressiivisen markkinoiden loppumaan niin se olisi mahtavaa! Aiemmin mainitut kasinot lähettää useita kertoja vuorokaudessa email/sms viestejä. Olen yrittänyt saada yhteystietoni poistettua chatissa, lähettänyt paljon sähköposteja viestien lähetysten joka on jo häiritsevää loppumiseksi...ei tulosta 🤷♂️
Από όσο γνωρίζω, δεν έχουμε συναντήσει ποτέ μια περίπλοκη λύση γιατί σήμερα μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει εφαρμογές για να αλλάξει τον αποστολέα ή να αποφύγει τον αποκλεισμό από την πλευρά του παραλήπτη. Είναι πραγματικά ένα πρόβλημα χωρίς αξιοπρεπή λύση.
Σκεφτόμουν αν η τοπική σας ρυθμιστική αρχή GDPR θα μπορούσε να βοηθήσει, επειδή από την άποψή μου, το καζίνο ή ο συνεργάτης προώθησης του δεν ενεργεί σύμφωνα με την αρχή της λογικής του GDPR. Ωστόσο, πρέπει να συμβουλευτείτε το κατάλληλο ίδρυμα, υποθέτω.
Τι πιστεύεις;
As far as I know, we have never come across a complex solution because today one may use apps to change the sender or avoid being blocked on the recipient's side. It is really a problem without a decent solution.
I was thinking whether your local GDPR regulator could help, because from my perspective, the casino or its promo partner is not acting in accordance with the principle of GDPR logic. However, it needs to be consulted with the proper institution, I guess.
What do you think?
Επομένως, για μένα το καζίνο είναι απολύτως αντιεπαγγελματικό και σε σύγκριση με άλλα στα οποία παίζω, δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τα καλά καζίνο.
Δύο καταθέσεις καθυστέρησαν εξαιρετικά, η μία 24 ώρες και η άλλη 48 ώρες, παρόλο που ήταν μεταφορές σε πραγματικό χρόνο. Η υποστήριξη είναι ανίκανη, οι τροχοί περιστρέφονται πολύ περίεργα και φαίνεται ότι κάτι δεν πάει καλά.
Ανυπομονώ να αναθεωρήσω το καζίνο εδώ στο Guru με βάση τις εμπειρίες μου
So for me the casino is absolutely unprofessional and compared to others I play at, it can't compete with the good casinos.
Two deposits were extremely delayed, one 24 hours and the other 48 hours, even though they were real-time transfers. Support is incompetent, the reels spin very strangely, and it seems like something's wrong.
I am looking forward to reviewing the casino here at Guru based on my experiences
Also für mich ist das Casino absolut unprofessionell und im Vergleich zu anderen in denen ich spiele, kann es mit den guten Casinos nicht mithalten.
2 Einzahlungen extrem verzögert eine 24 Stunden die andere 48 Stunden obwohl es Echtzeitüberweisungen waren. Der Support ist inkompetent die Walzen drehen sich sehr merkwürdig es macht den Eindruck da stimmt was nicht.
Freue mich schon das Casino hier bei Guru meinen Erfahrungen nach zu bewerten
Γειά σου,
Ας δούμε το αποτέλεσμα, αλλά φοβάμαι ότι οι εμπειρίες σας δεν καλύπτουν επακριβώς την περιοχή του Δείκτη Ασφαλείας. Φυσικά και καταλαβαίνω τι λες.
Ωστόσο, τέτοιες λεπτομέρειες είναι πολύ σημαντικές, γι' αυτό εκτιμούμε κάθε ειλικρινή κριτική χρήστη που κάποιος είναι πρόθυμος να υποβάλει μόλις δημοσιευτεί το καζίνο. 🙏
Hello,
let's see the outcome, but I fear your experiences do not precisely cover the Safety Index area. Of course I understand what you're saying.
But such details are very important so we appreciate any honest user review anyone is willing to submit once the casino has been published. 🙏
Προσωπικά, δεν θα συνιστούσα καθόλου το καζίνο, καθώς είχα κακές εμπειρίες με τα πάντα εκεί—υποστήριξη, καταθέσεις και εμπειρία παιχνιδιού. Δυστυχώς, όλα αυτά ήταν αρνητικά για μένα, και για μένα, αυτές είναι οι πιο σημαντικές πτυχές ενός καζίνο. Ο καθένας πρέπει να έχει τη δική του εμπειρία και να την αξιολογεί με βάση τη δική του εμπειρία.
Personally, I wouldn't recommend the casino at all, as I've had bad experiences with everything there—support, deposits, and the gaming experience. Unfortunately, all of these were negative for me, and for me, these are the most important aspects of a casino. Everyone should have their own experience and evaluate it based on their own experience.
Ich für meinen Teil würde das Casino überhaupt nicht empfehlen da ich in allem was es gibt, schlechte Erfahrungen gemacht habe - Support, Einzahlungen, Spielerlebnis. Das war bei mir leider alles negativ und für mich sind das die wichtigsten Aspekte für ein Casino. Jeder soll seine eigene Erfahrung machen und entsprechend seiner Erfahrung bewerten 🙏
Φυσικά, δεν νομίζω ότι το καζίνο σας εντυπωσίασε από όσο μπορούσα να δω. Έτσι, όταν ολοκληρωθεί η κριτική, θα χαρούμε να σας συνοψίσουμε όσα ζήσατε εκεί.🙂
Of course, I don't think the casino impressed you as far as I could see. So when the review is up, we'll be glad to have you summarize what you experienced there.🙂
Παίζω ακόμα εδώ, όλα είναι ωραία και αυτοματοποιημένα, οι αναλήψεις είναι αρκετά γρήγορες. Αυτό δεν μετατράπηκε ποτέ σε κριτική;
I still play here, everything is nice and automated, withdrawals are pretty fast. This never turned into a review ?
Γεια σας, χαίρομαι που όλα κυλούν ομαλά αυτή τη στιγμή.
Η κριτική του καζίνο είναι εδώ - Καζίνο Ταϊτής ⬅️
Μιλώντας για αναλήψεις, ποια μέθοδο πληρωμής χρησιμοποιείτε και πόσο διαρκούν μέχρι να έχετε χρήματα στον λογαριασμό σας; 🙂
Hello, I'm glad everything is running smooth at the moment.
The review of the casino is here- Tahiti Casino ⬅️
Speaking of withdrawals, which payment method you use and how long do they last till you have money on your account? 🙂

https://7cslot.com/
Ειλικρινά, αυτό ήταν χθες, και μου άφησε ένα ωραίο χοντρό πορτοφόλι. Ξεκίνησα με χίλια δολάρια. Αλλά αυτό το καζίνο είναι έξω από τα συνηθισμένα.
Εδώ είναι ο σύνδεσμος για να μπορείτε να συνδεθείτε και να μου στείλετε στιγμιότυπα οθόνης των στοιχημάτων σας.
Τους δίνω 30 $ σε δωρεάν μπόνους και μου λένε πόσα μαζεύουν.

https://7cslot.com/
Honestly, this was yesterday, and it left me with a nice fat wallet. I started with a thousand bucks. But this casino is out of the ordinary.
Here is the link so you can log in and send me screenshots of your bets.
I give them $30 in free bonuses, and they tell me how much they collect.

https://7cslot.com/
La verdad, esto fue ayer, me dejó la cartera bien gorda. Empecé con mil varos. Pero este casino está fuera de serie.
Aquí les paso el link para que se metan y me mandan screenshot de sus apuestas.
Les doy. $30 de bonos gratis, y ahí me dicen cuanto juntan.
Γεια σου!
Προτείνω προσοχή - το καζίνο δεν είναι πολύ πειστικό:
https://casino.guru/7cslot-casino-review 👈
Hey there!
I suggest caution - the casino is not very convincing:
https://casino.guru/7cslot-casino-review 👈
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.