Μπορώ να ρωτήσω σε ποιο καζίνο αντιμετωπίσατε αυτήν την καθυστέρηση, παρακαλώ;
Κάθε φορά που ένα καζίνο δεν ανταποκρίνεται, δυστυχώς η ομάδα παραπόνων μας δεν είναι σε θέση να κάνει πολλά επειδή υπάρχει πάντα βοήθεια από την πλευρά του καζίνο για την επίλυση κάθε είδους ζητήματος.
Εάν ένα καζίνο λειτουργεί υπό την αρχή αδειοδότησης, ο παίκτης μπορεί να απευθυνθεί σε αυτούς και να προσπαθήσει να υποβάλει καταγγελία.
Αλλά, δυστυχώς, αν συμβεί κάτι τέτοιο, είναι εντελώς έξω από τα χέρια μας, και δεν μπορούμε να βοηθήσουμε.
Για να υποβάλετε μια καταγγελία, ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο και η ομάδα παραπόνων μας θα κάνει ό,τι είναι δυνατό για να επιλυθεί, φυσικά.
May I ask which casino you experienced this delay at, please?
Whenever a casino is unresponsive, unfortunately our complaint team is not able to do much because there is always help from the casino side needed in resolving any kind of issue.
If a casino operates under licensing authority, the player can turn to them and try to file a complaint.
But, unfortunately, if something like this happens, it is completely out of our hands, and we are not able to help.
To file a complaint, please follow this link, and our complaint team will do everything possible to get it solved, of course.
Αυτόματη μετάφραση: