Γεια σας,
Ελπίζω να έχω κάποια βοήθεια εδώ.
Παίζω στο woopwin εδώ και αρκετό καιρό και δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα.
Ήμουν τυχερός και έκανα 4 εκταμιεύσεις σε 2 εβδομάδες. Το πρώτο από αυτά για ποσό €400 δεν έφτασε ποτέ στον τραπεζικό μου λογαριασμό.
Η ανάληψη διεκπεραιώθηκε στις 8/4/22.
Μετά από μια εβδομάδα, επικοινώνησα με το woopwin για να αναφέρω την έλλειψη εξαργύρωσης. Μου είπαν να περιμένω 5 εργάσιμες. Το έκανα και επικοινώνησα ξανά μαζί τους. Ζήτησαν ημερομηνία συναλλαγής, ταυτότητα και ποσό και αντίγραφο της τραπεζικής μου κίνησης από 4/8/22 έως 22/4/22. Τους παρείχα και δεν άκουσα τίποτα.
Μόλις σήμερα επικοινώνησα ξανά με το woopwin, μου είπαν ότι πρέπει να περιμένω 11 εργάσιμες ημέρες. Μου είπαν επίσης από τον πράκτορα συνομιλίας ότι δεν μπορούσε να κάνει τίποτα και μετά αποσυνδέθηκα από τη συνομιλία.
Δεν είμαι σίγουρος τι πρέπει να ακολουθήσω..
Οποιαδήποτε συμβουλή/βοήθεια θα ήταν πολύτιμη
Hello,
I'm hoping I can get some help here.
I have been playing on woopwin for some time and never had any issues.
I got lucky, and made 4 cashouts in 2 weeks. The first of those for amount €400 never reached my bank account.
The withdrawal was processed on 8/4/22.
After a week, I contacted woopwin to report missing cashout. I was told to wait 5 working days. I did this and contacted them again. They requested transaction date,ID and amount and copy of my bank statement from 8/4/22 till 22/4/22. I provided them and heard nothing.
I have just today been in contact with woopwin again, I've been told, I have to wait 11 working days. I was also told by chat agent that she couldn't do anything and then I was disconnected from the chat.
Not sure what I should next..
Any advice/help would be much appreciated
Αυτόματη μετάφραση: