ΦόρουμΚαζίνοWoopwin Casino - γενική συζήτηση

Woopwin Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από jomc7312
|
1928 προβολές 8 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Woopwin Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Hello,

I'm hoping I can get some help here.

I have been playing on woopwin for some time and never had any issues.

I got lucky, and made 4 cashouts in 2 weeks. The first of those for amount €400 never reached my bank account.

The withdrawal was processed on 8/4/22.

After a week, I contacted woopwin to report missing cashout. I was told to wait 5 working days. I did this and contacted them again. They requested transaction date,ID and amount and copy of my bank statement from 8/4/22 till 22/4/22. I provided them and heard nothing.

I have just today been in contact with woopwin again, I've been told, I have to wait 11 working days. I was also told by chat agent that she couldn't do anything and then I was disconnected from the chat.

Not sure what I should next..

Any advice/help would be much appreciated

jomc7312
πριν από 2 έτη

Hello,

sorry to hear about your issue.

I checked unresolved complaints and found that this casino does not cooperate with our complaint team hence some players were not paid. Sadly those complaints are the fresh ones so I reckon that even if you submit your complaint too we will only be waiting if they cooperate or not.

https://casino.guru/complaints/unresolved

Frankly, this is not a decent casino:

file

πριν από 1 έτος

Παίζω τον εαυτό μου ή μάλλον έπαιζα στο Woopwin. Έχω ένα μεγάλο παράπονο για το τρέξιμο, αλλά θα εξαφανιστεί ούτως ή άλλως. Ήμουν συνδεδεμένος και είδα τα στοιχήματά μου για τα χρήματα να βγαίνουν. Με κέρδος 2000 €, ξαφνικά δεν υπήρχε τίποτα να δω γιατί ήρθε ένα μήνυμα που έλεγε ότι ήμουν ανενεργός! Ναι και ήμουν δήθεν εκτός σύνδεσης.. Παρά το γεγονός ότι ήμουν online.!!! Είναι επίσης ξεκαρδιστικό ότι τίποτα δεν μπορεί να αποδειχθεί. Η εξυπηρέτηση πελατών και ο λεγόμενος κάτοχος άδειας δεν είναι πρόθυμοι να διευκρινίσουν και δεν γνωρίζουν κανένα σφάλμα

Αυτόματη μετάφραση:
eggiist
πριν από 1 έτος

I'm sorry, but it is always quite hard to prove that something like that happened to the player. I'd say that only the game provider can help in this case.

I did not read your complaint in full, still have you contacted the game provider, please?


Radka
πριν από 1 έτος

Επικοινώνησα πρώτα με το woopwin. Στη συνέχεια επικοινώνησα γραπτώς με τον χειριστή της άδειας, δηλαδή τον πάροχο του παιχνιδιού. Από εκεί όμως δεν έχει έρθει καμία απάντηση. Όσο και να το στρίβω και να το γυρίζω, συνεχίζω να βλέπω την εικόνα μπροστά στα μάτια μου. Πώς παίζω και κερδίζω με το στοίχημά μου 735€ (2000) και ξαφνικά η νίκη έφυγε ξανά και έχω μόνο το αρχικό μου υπόλοιπο. Και μετά θέλουν να μου πουν ότι αποσυνδέθηκα χωρίς προφανή λόγο.

Αυτόματη μετάφραση:
eggiist
πριν από 1 έτος

Hello,

well, you should pay attention to the complaint, your cooperation is required, kindly check it out here.

Honestly, I can't imagine how would you prove that it happened. 🙁

Sadly when there's no proof, there's no help...

πριν από 3 μήνες

Καλή μέρα,


Θα χρειαζόμουν κάποια συμβουλή/συμβουλή


Από τις 9 Ιανουαρίου 2024 υπάρχουν 815 ευρώ στον λογαριασμό μου για εξόφληση μέσω τραπεζικού εμβάσματος

Μέχρι σήμερα, 19 Ιανουαρίου 2024, δεν έχει πραγματοποιηθεί καμία πληρωμή.

Η συνομιλία "σε αποβάλλει" συνεχώς - όλες οι υποσχεμένες ημερομηνίες για την τελική εξέταση έχουν περάσει. Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην υποστήριξη πελατών δεν έχουν καν απαντηθεί.

Τι άλλο μπορείς να κάνεις?

Θα ήταν μια λύση να ακυρώσετε την πληρωμή και να την εισαγάγετε ξανά ή είναι ανοησία;


Ευχαριστώ για τη βοήθειά σου

VG

Ταμινο1

Αυτόματη μετάφραση:
Tamino1
πριν από 3 μήνες

Well, now that you have submitted the complaint, I'd say you already know there is a time limit we need to follow before we intervene.

And no, I would not cancel the withdrawal if I were you. Actually, I would ask the casino for some time frame or perhaps the transaction code once the casino says it was carried out. 🤔

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα