ΦόρουμΚαζίνοWombet Casino - γενική συζήτηση

Wombet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από maroun2021
|
3675 προβολές 11 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Wombet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Έβαλα 1100 $ στην ανάληψη, είπαν να περιμένω 7 ημέρες, συνήθως το καζίνο προσπαθεί να κάνει ανάληψη το συντομότερο δυνατό, ώστε ο παίκτης να επιστρέψει στο παιχνίδι, αλλά αντίθετα, προσπαθούν να κάνουν ανάληψη όσο το δυνατόν περισσότερο, το πρώτο Η απόσυρση δεν είναι ακόμη γνωστό τι θα συμβεί.

Αυτόματη μετάφραση:
zasada35475
πριν από 2 έτη

Hello,

I'm assuming this is your first withdrawal request ever made in this casino, am I right?

Sometimes it gets more time-consuming the first time. Is your account fully verified, please?

For what payment option did you opt?


Radka
πριν από 2 έτη

Ναι, πρώτο αίτημα. Έκανα κατάθεση μέσω του θρόνου, ζήτησα και ανάληψη μέσω του θρόνου. Πέρασε η πέμπτη μέρα από τον έλεγχο των εγγράφων. Ισχυρίζετε ότι ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί πλήρως; ή ρωτήστε με για αυτό γιατί έχετε ένα ερωτηματικό στο τέλος. Δεν μπορώ να το ξέρω αυτό και κανείς δεν μου λέει ότι πέρασα το τεστ ή δεν έχω περάσει ακόμα, είμαι σε κενό.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
zasada35475
πριν από 2 έτη

Hello,

frankly, the first withdrawal is almost always the most time-consuming.

Therefore I asked whether your account has been fully verified, question mark means question🙂.

I think that you should ask the casino's live chat about your verification, just to make sure that you have already provided every document you had been asked for. Only the casino support can tell whether the verification is done or not.

In what status is your withdrawal now, please?



Radka
πριν από 2 έτη

file

Radka
πριν από 2 έτη

Η κατάσταση είναι ίδια, σε εκκρεμότητα. Η υποστήριξη ανταποκρίνεται διαφορετικά κάθε φορά, μετά λέει ότι τα έγγραφά σας είναι τέλεια και επαληθεύονται, την επόμενη μέρα λένε περιμένετε για την επαλήθευση, μετά λένε ότι μπορείτε να επισυνάψετε έγγραφα στην ενότητα επαλήθευσης, αν και τα επισύναψα πριν από μερικές μέρες και έχουν έχει ήδη ελεγχθεί, κάθε φορά διαφορετικές απαντήσεις, σήμερα τους έστειλα περισσότερα έγγραφα ταχυδρομικώς, αλλά φαίνεται ότι η ίδια η υποστήριξη δεν ξέρει αν πέρασα την επαλήθευση ή όχι. Απευθύνθηκα σε εσάς για βοήθεια γιατί αυτή η υποστήριξη δεν με βοηθάει.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 έτη

file

Radka
πριν από 2 έτη

file

πριν από 2 έτη

Ας δούμε

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 έτη

file επιτέλους ευχαριστώ!

Αυτόματη μετάφραση:
zasada35475
πριν από 2 έτη

Hello,

I'm sorry, I can't read in Azbuka so sadly I can't comment on those screenshots.

But I am glad that you got your winnings! Hopefully, the casino's staff will get better oriented in the future.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα