Γεια σας. Ονομάζομαι Ioan Margarint και ζω στη Μαδρίτη της Ισπανίας. Πρόσφατα άνοιξα έναν λογαριασμό στο online καζίνο Winzter, όπου κατέθεσα περίπου 400€ (λίγο πολύ, δεν θυμάμαι το ακριβές ποσό) και αύξησα το υπόλοιπό μου στα 800€. Μέχρι στιγμής, όλα καλά.
Τα προβλήματα ξεκίνησαν όταν αποφάσισα να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου. Μου έστειλαν τις φωτογραφίες δύο ή τρεις φορές, λέγοντας ότι δεν ήταν έγκυρες και ζητώντας φωτογραφίες από ηλεκτρονικές κάρτες, τραπεζικές κινήσεις κ.λπ.
Έλεγε συνέχεια ότι ήταν υπό έλεγχο για πάνω από δύο εβδομάδες και τελικά μου είπε ότι ο λογαριασμός είχε επαληθευτεί σωστά.
ότι η σύνταξή μου βρίσκεται στην ουρά για να εισπραχθεί.
Ξαφνικά μου στέλνει ένα email λέγοντας ότι η μεταφορά δεν μπορεί να γίνει και κλείνει την πρόσβασή μου.
Του έγραψα και τον ρώτησα τι συνέβη στον λογαριασμό μου, και μου έδωσε την συνηθισμένη εξήγηση ότι είχε κάποιες ρήτρες και δεν καταλάβαινα τον λόγο. Τέλος πάντων, του είπα ότι θα υποβάλω καταγγελία και θα δημοσιοποιήσω τι μου συνέβη. Μου έστειλε ένα άλλο email ζητώντας συγγνώμη για την κατάσταση και είπε ότι θα πίστωνε τον λογαριασμό μου με 270€ εντός 15 εργάσιμων ημερών.
Παρακαλώ, χρειάζομαι συμβουλές ή θέλω να μιλήσω με άλλους παίκτες που έχουν αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα.
Δεν θέλω αυτό που μου συνέβη να συμβεί και σε άλλους. Τα στοιχεία επικοινωνίας μου είναι: [email protected]
Τηλ. +34642233681.
Ευχαριστώ, με τις καλύτερες ευχές.
Hello. My name is Ioan Margarint and I live in Madrid, Spain. I recently opened an account at the Winzter online casino, where I deposited around €400 (more or less, I don't remember the exact amount) and increased my balance to €800. So far, so good.
The problems started when I decided to withdraw my money. They sent me the photos two or three times, saying they weren't valid, and asking for photos of online cards, bank statements, etc.
It kept saying it was under review for over two weeks, and finally it told me the account was verified correctly.
that my retirement is in the queue to be collected.
Suddenly he sends me an email saying that the transfer cannot be made and closes my access.
I wrote to him and asked him what happened to my account, and he gave me the usual explanation that it had some clauses and I didn't understand the reason. Anyway, I told him I was going to file a complaint and make public what happened to me. He sent me another email apologizing for the situation and said he would credit my account with €270 within 15 business days.
Please, I need some advice or I want to talk to other players who have had the same problem.
I don't want what happened to me to happen to others. My contact information is: [email protected]
Tel. +34642233681.
Thank you, best regards.
Hola.Mi nombre es Ioan Margarint y vivo en Madrid ,Espsña.Hace poco me abri una cuenta en casino on line Winzter,donde ingrese unos 400€ (mas o menos no recuerdo exaco) jugando y aumento saldo a 800€ .Hasta ahora bien.
Las problemas empiezo cuando decidi retirar mu dinero.Mandar 2,3 veces las fotos diciendo que no vale,pidendome fotos de tarjetas on line,extractos bancarios,etc.
Me ponia todo rato que es en revision mas de 2 semana y en funal me duce que la cuenta esta verificada corectamente y
que mi retiro esta en la cola para cobrar.
De repente me manda un coreo y me dice que no se puede hacer la transferencia y me cierre el acceso .
Yi le escribo y le pido que me diga que paso con mi cuenta y lo tipico que tiene unos clausas y no intendi el motivo.Total le digo que voy a denunciar y que voy hacer publico lo que me paso.Me manda otro coreo y me pide disculpa para la situacion y que me engresa 270€ en 15 dias habiles.
Por favor los pido un cosejo o quero hablar con otros jugadores que le paso lo mismo.
Quero que no le pase a otros lo que me ha pasado a mi.Mi datis de contacto son :[email protected]
Telf.+34642233681.
Gracias un saludo.
Αυτόματη μετάφραση: