Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοWinzter Casino - γενική συζήτηση

Winzter Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

3.818 προβολές 32 απαντήσεις |
πριν από 10 μήνες
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 5 μήνες

Όλοι εμείς που έχουμε επηρεαστεί θα πρέπει να αναφέρουμε το Winzter Casino στην Anjouan Gaming (την αρχή αδειοδότησης στο νησί Anjouan, Κομόρες) σχετικά με την άρνησή τους να καταβάλουν τα κέρδη μας και το μπλοκάρισμα του λογαριασμού μας.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Πώς το κάνουμε, έχεις κάποιο παράδειγμα?

πριν από 5 μήνες

Πώς το κάνουμε, έχεις κάποιο παράδειγμα?

πριν από 5 μήνες

file Είναι σημαντικό η καταγγελία σας να είναι στα Αγγλικά.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με εσένα!! Είχα αναλήψεις 1800 ευρώ! Τι πρέπει να κάνουμε τώρα; Πώς μπορούμε να τις αναφέρουμε;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Hi, I'm sure you have the same problem. According to what I saw in the complaint of the other player you are writing to, the casino did not reply for a week. Then the complaint with us will be extended for one more week and if they don't reply, then it will be closed and the casino will get black points and the safety index will be lowered.

So if you are interested, definitely lodge a complaint with us as well, the casino will be forfeited if they don't deal with the issue and other players will be alerted as well.

I hope it can be resolved somehow.🙁

πριν από 4 μήνες

Hi, I'm sure you have the same problem. According to what I saw in the complaint of the other player you are writing to, the casino did not reply for a week. Then the complaint with us will be extended for one more week and if they don't reply, then it will be closed and the casino will get black points and the safety index will be lowered.

So if you are interested, definitely lodge a complaint with us as well, the casino will be forfeited if they don't deal with the issue and other players will be alerted as well.

I hope it can be resolved somehow.🙁

πριν από 4 μήνες

Κάποιος πρέπει να μπορεί να τους σταματήσει! Δεν μπορούν να συνεχίσουν να κάνουν αυτό που κάνουν!! Ποιος στο καλό πήρε άδεια για να λειτουργεί μια τέτοια απάτη; Πρέπει να καταγγελθούν στην αστυνομία.

Αυτόματη μετάφραση:
ishosargon8
πριν από 4 μήνες

I don't think the police will do much about it. Exactly what I'm talking about, and that is that if the casino doesn't address these problems, the safety index will only go down, and that's one of the ways to alert the players.

πριν από 3 εβδομάδες

Γεια σας. Ονομάζομαι Ioan Margarint και ζω στη Μαδρίτη της Ισπανίας. Πρόσφατα άνοιξα έναν λογαριασμό στο online καζίνο Winzter, όπου κατέθεσα περίπου 400€ (λίγο πολύ, δεν θυμάμαι το ακριβές ποσό) και αύξησα το υπόλοιπό μου στα 800€. Μέχρι στιγμής, όλα καλά.

Τα προβλήματα ξεκίνησαν όταν αποφάσισα να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου. Μου έστειλαν τις φωτογραφίες δύο ή τρεις φορές, λέγοντας ότι δεν ήταν έγκυρες και ζητώντας φωτογραφίες από ηλεκτρονικές κάρτες, τραπεζικές κινήσεις κ.λπ.

Έλεγε συνέχεια ότι ήταν υπό έλεγχο για πάνω από δύο εβδομάδες και τελικά μου είπε ότι ο λογαριασμός είχε επαληθευτεί σωστά.

ότι η σύνταξή μου βρίσκεται στην ουρά για να εισπραχθεί.

Ξαφνικά μου στέλνει ένα email λέγοντας ότι η μεταφορά δεν μπορεί να γίνει και κλείνει την πρόσβασή μου.

Του έγραψα και τον ρώτησα τι συνέβη στον λογαριασμό μου, και μου έδωσε την συνηθισμένη εξήγηση ότι είχε κάποιες ρήτρες και δεν καταλάβαινα τον λόγο. Τέλος πάντων, του είπα ότι θα υποβάλω καταγγελία και θα δημοσιοποιήσω τι μου συνέβη. Μου έστειλε ένα άλλο email ζητώντας συγγνώμη για την κατάσταση και είπε ότι θα πίστωνε τον λογαριασμό μου με 270€ εντός 15 εργάσιμων ημερών.

Παρακαλώ, χρειάζομαι συμβουλές ή θέλω να μιλήσω με άλλους παίκτες που έχουν αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα.

Δεν θέλω αυτό που μου συνέβη να συμβεί και σε άλλους. Τα στοιχεία επικοινωνίας μου είναι: [email protected]

Τηλ. +34642233681.

Ευχαριστώ, με τις καλύτερες ευχές.

Αυτόματη μετάφραση:
Sukar
πριν από 3 εβδομάδες

Hello, I imagine it must be a lot of stress for you, such a long verification and then the rejection.

Well, perhaps there is a chance to find some solution if you provide the exact explanation the casino sent you. The one you said included a capsule you did not understand.

In most cases, once we know why the casino acted like this, we may try to assess whether it was a fair decision.

Simply said, the more detail you provide right from the start, the better for the overall complaint progress.

I'd hope that once the complaint progresses a bit further, some clues emerge.


πριν από 3 εβδομάδες

file Αυτό μου λέει.

Παρεμπιπτόντως, μου είπε ότι θα μου επέστρεφε περίπου 270€ από όσα έπαιξα, αλλά κατέθεσε μόνο 240€, οπότε δεν συμβουλεύω κανέναν να ανοίξει λογαριασμούς στην Winzer επειδή δεν πληρώνουν κέρδη.

Αυτόματη μετάφραση:
Sukar
πριν από 3 εβδομάδες

Oh, thank you. I see a mention about fraudulent activity, yet the first sentence includes "also," which may indicate that another part of the explanation was provided earlier in the email. Is that so, please?

Why does the casino believe you broke rules, very likely associated with some fraud attempts? Did you get anything else, please? Could it be related to the complicated payment options verification?

If the casino believes something like that happened, they usually close the account and void the winnings. On the other side, it would be great to have some hint so you can consider whether you are aware of such actions.

Without knowing the casino's perspective in full, we can only guess. Yet if you are willing to have this situation investigated by my colleagues, you are welcome to do so (if you only engaged in casino activities, no sportsbook rules involved):

https://es.casino.guru/quejas/enviar

What do you think?

πριν από 1 εβδομάδα

Είναι απατεώνες, μακριά

Dragon7619
πριν από 1 εβδομάδα

Γεια σας. Αυτοί οι ενοχλητικοί άνθρωποι που δεν πληρώνουν τα κέρδη τους θα έπρεπε να ανασταλούν οι επιχειρήσεις τους και να τους επιβληθεί πρόστιμο μέχρι να σταματήσουν να εξαπατούν τους παίκτες. Με εκτίμηση.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Είναι απατεώνες, μακριά

πριν από 1 εβδομάδα

Hi, could you please describe what happened to you at the casino? Maybe we could try to help if possible.

But for that I need more information.

1 2

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.