Δυστυχώς το καζίνο που αναφέρατε εδώ δεν έχει άδεια, επομένως δεν υπάρχει επίσημη αρχή που θα μπορούσε να σας βοηθήσει να πάρετε πίσω την κατάθεσή σας. Αυτό είναι το πρόβλημα με τα καζίνο που δεν διαθέτουν άδεια. Δεν χρειάζεται να είναι απάτες, αλλά αν αποφασίσουν να μπλοκάρουν τον λογαριασμό σας συμπεριλαμβανομένης της κατάθεσής σας μόνο και μόνο επειδή μπορεί να είχατε πάρα πολλές ερωτήσεις και απλώς τους ενοχλείτε, μπορούν να το κάνουν χωρίς καμία συνέπεια.
Λέτε ότι αρνούνται να σας πουν σε ποιον ανήκει το καζίνο. Δεν έχουν καμία υποχρέωση να σας πουν σε ποιον ανήκουν τα καζίνο και επανέρχομαι σε αυτό που περιέγραψα παραπάνω: αν είστε πολύ επίμονοι και ενοχλητικοί από την άποψη τους, απλώς σας μπλόκαραν.
Εάν ενδιαφέρεστε για τους ιδιοκτήτες του καζίνο και για το ποιος διευθύνει την επιχείρηση, τότε πρέπει να αρχίσετε να παίζετε σε καζίνο με άδεια. Εάν επιλέξετε αυτά με τη σουηδική άδεια, δεν μπορείτε να κάνετε λάθος.
Unfortunately the casino you mentioned here have no license so there's no official authority that could help you to get your deposit back. That's the issue with casinos that don't own any license. They don't need to be scams, but if they decide to block your account including your deposit just because you might had too many questions and you're just annoying for them, they can do it without any consequences.
You say they refuse to tell you who owns the casino. They have no obligation to tell you who owns the casinos and I'm getting back to what I described above: if you very too persistent and annoying from their point of you, they just blocked you.
If you care about casino owners and who runs the business, then you need to start playing in licensed casinos. If you choose those with the Swedish license, you can't go wrong.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση: