Cécile το όνομα του ατόμου εξυπηρέτησης πελατών.
"Όχι, λυπάμαι που δεν έπρεπε να σας δώσω δωρεάν περιστροφές, επειδή προορίζονταν ως δοκιμαστική προώθηση στο σύστημά μας. Αλλά ήθελα να σας επανορθώσω για την καθυστερημένη απόσυρσή σας και γι' αυτό σας έδωσα τις δωρεάν περιστροφές Μετά όμως ενημερώθηκα ότι αυτός ήταν ο λόγος που πιστώθηκες μόνο με 200 ευρώ και όχι με 6500 ευρώ».
Αυτή είναι η απάντηση από το άτομο εξυπηρέτησης πελατών από το winspinbet.com το όνομά της που ανέφερα παραπάνω.
Και
Ακόμα μου κάνετε ερωτήσεις αλλά καμία ενέργεια.
5/4/2023 και Αυτή είναι η σημερινή απάντηση της κατάστασής μου σχετικά με την εξαργύρωση.
"Ναι, περιμένουμε ενημερώσεις από την ομάδα μας, καταλαβαίνω ότι έχει περάσει πολύς καιρός, αλλά μόλις ενημερωθούμε θα σας ενημερώσουμε."
Cécile the name of customer service person.
"No, I'm sorry I was not supposed to give you free spins, because they were meant as test promotion in our system. But I wanted to make it up for you for your delayed withdrawal and that's why I gave you the free spins. But then I was informed that this was the reason why you were credited only with 200 euros and not 6500 euros"
This is the answer from customer service person from winspinbet.com her name i mentioned above.
And
Stilll you asking me questions but no any actions.
5/4/2023 and This is todays reply of my status about cashout.
"Yeah, we're waiting for updates from our team, I understand it's been a long time, but once we're informed we'll let you know."
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση: