Γειά σου.
Κοίταξα την κριτική σας μόλις τώρα και στην πραγματικότητα ανακάλυψα ότι έγινε ένα λάθος κατά την αποστολή του λόγου απόρριψης σε εσάς. Λυπάμαι λοιπόν για αυτό.
Εν πάση περιπτώσει, δεν αλλάζει το γεγονός ότι οι κριτικές χρηστών στοχεύουν στην εμπειρία των παικτών από κάθε καζίνο, όπως με την υποστήριξη, τα παιχνίδια ή ακόμα και τις αναλήψεις, ας πούμε. Αν πραγματικά βιώσατε κάτι σε αυτό το καζίνο που είχε να κάνει με την αρχή αδειοδότησης ή με το γεγονός ότι το καζίνο άλλαξε την άδεια, γράψτε γι' αυτό στην κριτική του νέου χρήστη.
Θα θέλαμε πάντα να ενημερώνουμε τους χρήστες μας για όλα όσα συμβαίνουν στα διαδικτυακά καζίνο, τα οποία είναι αμερόληπτα, διεξοδικά και βασισμένα στην πραγματική εμπειρία. Μπορεί πραγματικά να βοηθήσει άλλους να αποτρέψουν τυχόν προβλήματα στη συνέχεια.
Αν θέλετε απλώς να ενημερώσετε τους παίκτες για την κατάσταση σχετικά με την άδεια καζίνο, χρησιμοποιήστε το φόρουμ μας.
Σας ευχαριστούμε πολύ για την κατανόησή σας.
Hello.
I looked at your review just now and actually found out that there was a mistake done when sending the reject reason to you. So I am sorry for that.
Anyhow, it doesn't change the fact that user reviews are aimed to be about the experience of the players from every casino, like with the support, the games, or even the withdrawals, let's say. If you really experienced something in this casino that had to do with the licensing authority or the fact that the casino changed the license, please write about it in your new user review.
We'd always like to inform our users regarding everything that is happening in online casinos, which is unbiased, thorough, and based on real experience. It can really help others to prevent any issues afterward.
If you'd like just to inform players about the situation regarding the casino license, please use our forum instead.
Thank you very much for your understanding.
Αυτόματη μετάφραση: