Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοWinLegends Casino - γενική συζήτηση

WinLegends Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από Radka
|
6.129 προβολές 34 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το WinLegends Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

I have made a deposit in winlegends casino 80 euros, they have charged me from the bank and it does not appear in the casino, after speaking with them via live chat and email they did not tell me what is going on?What should i do?

Έγινε επεξεργασία από Radka πριν από 2 έτη
Αιτία: blank space deleted
kostisgov
πριν από 2 έτη

Sorry to hear that,

I guess that the casino has to check it out with the payment provider, and you should do the same. What payment method did you use?

Radka
πριν από 2 έτη

Thanks for the reply. I did the deposit via visa .I dont know what to say

kostisgov
πριν από 2 έτη

Then you should contact your bank to make sure that the transaction has proceeded.

Can you do that?

πριν από 2 έτη

Ο ιστότοπος του καζίνο δεν είναι ό,τι χειρότερο μπορείτε να φανταστείτε

Αυτόματη μετάφραση:
Oliver23966
πριν από 2 έτη

No, it is not the worst. Bur, still I would choose a casino with a far better score. 🙂

kostisgov
πριν από 2 έτη

Hello there, how are you faring?

Has the problem been solved? 🤞

πριν από 2 έτη

no...my bank told me that the transaction was ok from 04/12...and the reciver was a book and audiovisual company...winlegends is a legend for me

πριν από 2 έτη

now they dont even reply to my emails

kostisgov
πριν από 2 έτη

I'm sorry to hear this!

in case the withdrawal is missing, casinos usually have to reach their payment provider and let this company investigate. Sadly, this investigation can take quite some time.

I do not like the fact, that you're being ignored though. How about submitting a complaint (click or tap here)? We will try to help you.

πριν από 2 έτη

they say that they did not receive the transaction. how is this possible?i sent them the code of transaction, a document of my bank. is it possible to be at their site, make a deposit via visacard and my money go somewhere else?

πριν από 2 έτη

can you inform me please what company is Reserved Training?thats the company my deposit went!Sorry for my bad English

kostisgov
πριν από 2 έτη

Sorry, I can't explain hence I do not know what happened.

πριν από 2 έτη

can you inform me please what company is Reserved Training?thats the company my deposit went!Sorry for my bad English

πριν από 2 έτη

It is not an exception that deposits go to different companies. The 3rd party payment provider usually takes care of several casinos or groups and then distributes the funds accordingly. Each group or casino can have an assigned special company for that.

You are not the first player to mention that the recipient is quite different from the casino owner. Sadly, I'm not the proper person to explain how this works in detail.

(Tip, you can write in greek, just set your language preferences to greek, and I will be able to read an automatic translation)

πριν από 2 έτη

οκ! σ ευχαριστω. Πλέον αυτό που έχω να κάνω ,είναι αίτημα αμφισβήτηση συναλλαγής στη visa μου

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 2 έτη

Σκέψου αυτό, να είσαι σε ένα site να βάζεις τα στοιχειά σου για μια συναλλα΄γή με κάρτα και μετά να σου λένε οτί τα χρήματα δεν έφτασαν σε αυτούς. Αστεία πράγματα

kostisgov
πριν από 2 έτη

No problem 😉

I would do that, just not sure whether the casino lets you play after you take the money back from them.

I would wait for the casino to investigate because it is usually a longer run with lost deposits.

If you however don't care to play in the casino anymore, go ahead.

Kindly let me know what you think about that.


πριν από 2 έτη

Σκέψου αυτό, να είσαι σε ένα site να βάζεις τα στοιχειά σου για μια συναλλα΄γή με κάρτα και μετά να σου λένε οτί τα χρήματα δεν έφτασαν σε αυτούς. Αστεία πράγματα

πριν από 2 έτη

Honestly, if I'm not mistaken what we called a "lost deposit" is among the most frequent topics in the complaint section 🙁. It happens too often.

πριν από 2 έτη

Εκανα αιτημα αμφισβητησης στην κινηση. Περιμενω απάντηση απο τη τράπεζα .

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα