ΦόρουμΚαζίνοWinhalla Casino - γενική συζήτηση

Winhalla Casino - γενική συζήτηση

πριν από 3 έτη από mcclane2020
|
4145 προβολές 6 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Winhalla Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 έτη

Πραγματικά κακό καζίνο !!

Κατάθεσα 25 ευρώ και πήρα το μπόνους κατάθεσης, άρχισαν τα προβλήματα !!

δεν επέτρεψε να παίξει κανένα παιχνίδι σε αυτό το καζίνο, αλλά άρχισε αμέσως να απαιτεί έγγραφα για αναγνώριση λογαριασμού !!

Έκλεισα τον λογαριασμό μου αμέσως γιατί άρχισε να μοιάζει με ανέντιμο καζίνο !!

τα χρήματά μου τα έχω ζητήσει δεκάδες φορές με email, αλλά κάθε φορά θέλω απλά έγγραφα.

Δεν θα συνιστούσα σε κανέναν τα καζίνο αυτής ή αυτής της εταιρείας, στρίψτε τα από μακριά !!!

Μάλλον έχασα 25ε αλλά κράτα τα λεφτά μου, δεν έχασα άλλο.

Αυτόματη μετάφραση:
mcclane2020
πριν από 3 έτη

This is a standard process in some casinos. You account could be flagged for any reason (for example you have the same IP address as another player) so they wanted to verify your account. In order to send you the withdrawal, they still need to verify your account so I'm not surprised they still require the documents from you.

Daniel
πριν από 3 έτη

τουλάχιστον δεν μπορεί να έχει την ίδια διεύθυνση IP ή να έχει κάποια καταγεγραμμένη διεύθυνση IP ....

δεν υπάρχει παρόμοιο καζίνο με το οποίο να ξεκινάτε αμέσως να ζητάτε έγγραφα και δεν μπορείτε καν να παίξετε και στη συνέχεια να αποφασίσετε αν το καζίνο αξίζει να το παίξετε και να το προσδιορίσετε !!

αυτό απλώς σας λέει ότι υπάρχει ένα ανέντιμο καζίνο !!

Μου έκλεψαν τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας μέσω κάποιου καζίνο και αυτός είναι ο λόγος που δεν εμπιστεύομαι πια αυτά τα σκατά.

έχει συμβεί ακόμη και να υπάρχει κλεμμένη μια ανθρώπινη ταυτότητα !!!


Αυτόματη μετάφραση:
mcclane2020
πριν από 3 έτη

Actually I worked in a very good casino for 4 years and we sometimes closed the player's account immediately and asked for the documents exactly as you describe. Once again, it happens in cases where the casinos internal system sees you as a potential risk.

Then the casino wants to verify you immediately to avoid any issues in the future.

Regarding the card - I'm also quite reserved in terms of using cards online. That's why I created a free account in the local bank, I asked them for VISA (because in some cases, Mastercard doesn't support withdrawals) and I keep only low amount of money on that card. I use this card exclusively for all types of online payments.

πριν από 2 έτη

αυτό έχει εξαφανιστεί από το διαδίκτυο.

Αυτόματη μετάφραση:
mcclane2020
πριν από 2 έτη

Hi.

I have just discussed it with the casino representative. Their website is under maintenance, and it should be available very soon. 

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα