ΦόρουμΚαζίνοWinfest Casino - γενική συζήτηση

Winfest Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Radka
|
1246 προβολές 19 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Winfest Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Πάντα πλήρωνα καλά. Κέρδισε 500 € και ζήτησε πληρωμή. Ο λογαριασμός έκλεισε αμέσως. Lock of Orion.

Δεν ήξερα τίποτα γι 'αυτό και η επαλήθευση είναι επαρκής εάν ζητηθεί πληρωμή, έγραψε το chat. Εν τω μεταξύ ξανά και ξανά για να κουβεντιάσω είναι σε εξέλιξη...να πάρω τις καταθέσεις μου πίσω 215 ευρώ τι γίνεται με τα υπόλοιπα; Σκέφτομαι το ξεκλείδωμα και δεν ξέρω από πού προέρχεται η κλειδαριά. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Πάντα οι ίδιοι άνθρωποι στο chat, ο Chris Andre και η Gaby. Η λογιστική το επεξεργάζεται και δεν έχεις στοιχεία να γράψεις, αλλά ότι το μερίδιο των 215 ευρώ έχει αποπληρωθεί; Επίσης ότι όλοι οι παίκτες πλέον πρέπει να επαληθευτούν άμεσα και πολλές τέτοιες περιπτώσεις είναι πλέον ανησυχητικό! Όλα πολύ περίεργα. Έχω ένα αντίγραφο όλων μέσω email και chat.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Θέλω όλα τα κέρδη μου! Θα έχω επίσης τον εαυτό μου ξεκλείδωτο και θα δω ποιος πήρε πώς προέκυψε η κλειδαριά. Το καζίνο δεν μπορεί απλώς να ακυρώσει τα κέρδη μου; Αυτό δεν είναι σοβαρή εξυπηρέτηση πελατών. Παρακαλώ πείτε μου τι μπορώ να κάνω. Ευχαριστώ πάρα πολύ

Αυτόματη μετάφραση:
kuckuck66
πριν από 1 έτος

Hello there,

My first concern is the casino doesn't accept players from Germany, plus VPN is prohibited. But it will wait for now.

Let's focus on the issue now:

Can you access your account?

Has your account been verified? As the casino explained earlier they are occupied due to many submitted requests.

When exactly was your withdrawal request submitted?

Let's try to be calm, it doesn't actually matter what you want, the first verification process is usually the most time demanding.

Kindly answer my questions so we can move on.


πριν από 1 έτος

Το καζίνο έχει γερμανική άδεια

Είμαι αποκλεισμένος που καθορίστηκε κατά την επαλήθευση.

Η επαλήθευση έγινε αποδεκτή μόνο για τον λογαριασμό που έκλεισε λόγω της απαγόρευσης.

Υποτίθεται ότι είμαι στη λίστα πληρωμών.

Υποτίθεται ότι θα πάρω πίσω τις καταθέσεις μου των 215 Eiro, αλλά θα ήθελα πληροφορίες από τον λογαριασμό μου για το τι θα γίνει με το υπόλοιπο.

Το ξεμπλοκάρισμα δεν είναι πρόβλημα από οικονομικής άποψης.

Έχω ζητήσει συχνά από το καζίνο για επαλήθευση, αλλά αρκεί για μια πληρωμή.

Θέλω να μάθω τι να κάνω τώρα. Το chat με ηρεμεί, μπορεί να πάρει λίγο... όπως είπα, δεν ξέρω τίποτα για αυτήν την απαγόρευση.

Πριν από 15 χρόνια αφήσαμε τους εαυτούς μας να κλειστούμε στο Casono λόγω του εθισμού της πεθεράς μου στον τζόγο…

Το Winfest επαληθεύει τώρα άμεσα κάθε παίκτη τώρα!!!! Δέχονταν τις καταθέσεις μου κάθε φορά.

Σας ευχαριστούμε για τα σχόλια και τη βοήθειά σας.

vs

Αυτόματη μετάφραση:
kuckuck66
πριν από 1 έτος

I'm sorry, but I do not understand all the details.

Would you for once, describe the whole issue linearly, please?

Mention: How many accounts do you have? Which one is banned, and so on?

Thank you.

πριν από 1 έτος

έχω έναν λογαριασμο

Είμαι αποκλεισμένος ή ο λογαριασμός μου.

Το καζίνο δεν έκανε καμία επαλήθευση ακόμη και αυτό που ζήτησα.

Επαρκές εάν ζητήσω πληρωμή. Τώρα το έχω κάνει αυτό. 510 ευρώ κέρδος. Η επαλήθευση λειτούργησε τώρα και το κλείδωμα επίσης. Πριν από περίπου 15 χρόνια άφησα τον εαυτό μου να αποκλειστεί στο καζίνο, αυτό ισχύει τώρα λόγω της νέας αλλαγής του νόμου.

Τώρα έχω κάνει αίτηση για ξεκλείδωμα κλειδαριάς στην όαση.

Το καζίνο γνωρίζει επίσης ότι έκανε λάθος και το σέρνει έξω.

Τώρα σχεδόν 10 μέρες. Δεν θέλω μόνο τις καταθέσεις μου, θέλω το πλήρες κέρδος μου. Αν χρειαστεί, θα περιμένω μέχρι να ξεκλειδωθεί.

Η μόνη μου ανησυχία είναι ότι θα ακυρώσουν την πίστωσή μου.

Το Winfest θέλει πραγματικά τον χρόνο του.....



Αυτόματη μετάφραση:
kuckuck66
πριν από 1 έτος

Πού ακριβώς σας απαγόρευσαν πριν από 15 χρόνια; Οι νέοι νόμοι ισχύουν μόνο για τα διαδικτυακά τυχερά παιχνίδια. Εάν αφήσετε τον εαυτό σας να μπλοκαριστεί κάπου πριν από 15 χρόνια, αυτό δεν μπορεί να έχει καμία επίδραση στους σημερινούς νόμους. Από 15 χρόνια πριν, ο διαδικτυακός τζόγος δεν ήταν καθόλου σχετικός από το νόμο. Είμαι επίσης στο Winfest και μπόρεσα να επαληθεύσω τον εαυτό μου κατόπιν αιτήματος χωρίς κανένα πρόβλημα. Αυτός είναι ο πιο σημαντικός προσωπικός μου κανόνας: πρώτα επαληθεύστε και μετά καταθέστε. Δεν με νοιάζει πόσο καλή βαθμολογία έχει το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

γεια

Ναι, το ξέρω τώρα. Ωστόσο, η winfest δεν το επαλήθευσε, ακόμη και μετά από ερώτηση.

Λοιπόν, όταν έκανα την πρώτη μου πληρωμή, μόλις έκλεισαν τον λογαριασμό μου.

Τα mail μου μόνο με chat και έχω κολλήσει.

Έστειλα με email το ξεκλείδωμα στον Orion σήμερα. Το chat γράφει ότι θα επιστραφούν 215 ευρώ στον λογαριασμό μου στο paysafe. Πληρωμή μόνο με τον τρόπο που κατατέθηκε! Ούτε αυτό το καταλαβαίνω καλά!

300 ευρώ σε περίπτωση που δεν θέλεις να μου μεταφέρεις όλο το ποσό τότε γράψε Chris από το chat να το ακυρώσεις.

Ωστόσο, δεν θέλω να το δεχτώ.

Ούτε μια απάντηση από ένα email μου....μόνο μετά από αίτημα από το chat που θέλει χρόνο και δεν υπάρχουν πληροφορίες.

Αυτό δεν είναι φιλικότητα προς τον πελάτη.

Τι να κάνω τώρα; Αναμονή για ξεκλείδωμα;

Vg Andrea



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έπρεπε να λάβω ένα email νωρίτερα αυτή την εβδομάδα σύμφωνα με τη συνομιλία.

Υποτίθεται ότι είμαι στη λίστα ;,)

Όλα περίεργα.

Ο Chris Gaby και ο Andre και μόνο 1 στην ουρά κάθε φορά. Με χαιρετούν αμέσως και ξανά και ξανά δεν μπορούν να μου πουν τίποτα γιατί δεν υπάρχουν πληροφορίες από λογιστική.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Τώρα έλαβα ένα email ότι θα έπαιρνα 145 ευρώ πληρωμή.

Πώς σχηματίζεται το ποσό και τι γίνεται με την υπόλοιπη πίστωση, δεν υπάρχουν πληροφορίες.

Υποτίθεται ότι πρέπει να υπογράψω κάτι στα αγγλικά, μάλλον μια παραίτηση, δεν θα το κάνω.

Ελπίζω να μεταφερθεί ολόκληρο το ποσό. Πριν από 12 μέρες, όλα πολύ αργά.

Ελπίζω πραγματικά ότι μπορώ να γράψω κάτι θετικό για το καζίνο.

Η επαλήθευση γίνεται τώρα αμέσως, τουλάχιστον το καζίνο έχει μάθει κάτι.

Το ξεκλείδωμα μου ζητήθηκε τώρα, δυστυχώς δεν ήξερα τίποτα γι' αυτό!


Τώρα συνεχίζεται, τι νομίζεις, να κάνεις χωρίς τα υπόλοιπα; τι συμβαίνει με αυτό Δεν μπορείτε να μου πιστώσετε κανένα ποσό!


τις καλύτερες ευχές



Αυτόματη μετάφραση:
kuckuck66
πριν από 1 έτος

Hello there.

I'd say, it would be better to cooperate with the casino because it's important to get your winnings out first.

Not sure I understand the part containing the "waiver" correctly, so feel free to advise me.

In general, I would slowly suggest a complaint to you.

This article explains how it works here.


πριν από 1 έτος

Ναί. Έγραψα τώρα ένα τελευταίο email και επίσης ξεκαθάρισα ότι στη συνέχεια θα υποβάλω καταγγελία στις αρμόδιες αρχές.

Έλαβα αμέσως σχόλια ότι επεξεργαζόταν ξανά με πλήρη ταχύτητα.

Ας περιμένουμε.

Σε περίπτωση όμως που δεν λάβω απάντηση στα ερωτήματά μου αλλά και τη μεταφορά των χρημάτων θα τη δημοσιοποιήσω.

Ευχαριστούμε για την ανταπόκριση σας

Αυτόματη μετάφραση:
kuckuck66
πριν από 1 έτος

Fair enough.

Just while I mentioned the complaint I actually meant through our resolution center.

This article should explain how it works.

According to a good casino score, I believe there's a good chance we will help you much sooner than the official authority would do. Have you ever tried to contact the licensing authority before? That's usually quite a time-inefficient process.

Hopefully, the complaint won't be necessary.

πριν από 12 μήνες

Γειά σου. Θα ήθελα τώρα να υποβάλω μια καταγγελία.

Ο γκουρού του καζίνο θα μπορούσε πιθανώς να με βοηθήσει και εκεί.

Το Winfest δεν μπορεί να μου απαντήσει τι συμβαίνει στον λογαριασμό μου μετά το ξεκλείδωμα.

Η winfest ήθελε να μου πληρώσει 145 ευρώ χωρίς αιτιολόγηση ή στα αγγλικά. Νομίζω αποποίηση ευθύνης. Το κέρδος ή η πίστωση είναι 500 ευρώ.

Μόνο γραμμένο πάντα από το chat ότι είναι σε εξέλιξη.

Σκέφτηκα ότι το Winfest θα ήταν σοβαρό

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 12 μήνες

Θα περιμένω και θα δω.

Ένα email υποτίθεται ότι θα έρθει αργότερα σήμερα. Ελπίζω ότι, λόγω του πλήρους περιστατικού, το καζίνο θα εξυπηρετήσει και θα μου στείλει τα χρήματά μου.

Αν όχι τότε θα αναλάβω δράση.

Αυτόματη μετάφραση:
kuckuck66
πριν από 12 μήνες

Ok.

So, in case you need help - you know where to find it.

Let me know whether you get the money, please.

πριν από 12 μήνες

Κατανοητό.

Ευτυχώς, η Winfest με ενημέρωσε χθες ότι ολόκληρο το υπόλοιπό μου θα μεταφερθεί στον λογαριασμό μου. Θα περιμένω και θα σας πω τότε.

vs

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 12 μήνες

Γειά σου. Τα χρήματα έχουν μεταφερθεί.

Winfest αλλά σοβαρό και καλό καζίνο.

Πήρε λίγο χρόνο, αλλά όλα είναι καλά τώρα.

Αυτόματη μετάφραση:

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα