Γειά σου,
Σας εύχομαι επίσης καλή υγεία και σας ευχαριστώ για αυτήν την περίληψη, αλλά στην πραγματικότητα, δεν έχω τίποτα να προσθέσω σε αυτή τη συζήτηση,
Δεν έχω δει πλήρως το παράπονό σας για τη WinBet, επειδή έκλεισε από την ομάδα καταγγελιών μας νωρίτερα από ό,τι είχα την ευκαιρία να το διαβάσω όλο, αλλά πρέπει να πω ότι συμφωνώ με τον Daniel.
Αλλά αν εξακολουθείτε να είστε βέβαιοι ότι τα παιχνίδια χειραγωγούνται και το καζίνο είναι ανέντιμο, το να ενεργείτε ενάντια στο νόμο, η μόνη συμβουλή που μπορώ να σας δώσω παραμένει η ίδια. Επικοινωνήστε με τους επίσημους φορείς, δεν έχω ιδέα πώς λειτουργεί στη Βουλγαρία, αλλά ακόμη και σύμφωνα με την ομάδα δεδομένων μας, η καλύτερη λύση είναι πάντα να ξεκινάτε από την αρχή αδειοδότησης, σε αυτήν την περίπτωση, τη Βουλγαρία.
Καταλαβαίνω ότι αισθάνεσαι εξαπατημένος και θέλεις να μοιραστείς την άποψή σου μαζί μας, δεν πειράζει, αυτό είναι το φόρουμ, οπότε όλοι έχουν την ευκαιρία να εκφράσουν τις σκέψεις τους, απλώς δεν μπορούμε να σε βοηθήσουμε αυτή τη στιγμή.
Hello there,
I wish you good health too and thank you for this summary, but actually, I have nothing to add to this conversation,
I have not seen your complaint about WinBet in full, because it was closed by our complaint team sooner than I had a chance to read it all, but I must say that I agree with Daniel.
But If you are still sure that games are manipulated and casino is dishonest, acting against the law the only advice I can give you stays the same. Contact the official bodies, I have no clue how it works in Bulgaria, but even according to our data team, the best shot is always to start with the licensing authority, in this case, Bulgaria.
I understand that you feel cheated and want to share your point of view with us, that's fine, this is the forum, so everybody has the opportunity to express their thoughts, it's just that we can't help you at the moment.
Αυτόματη μετάφραση: