Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοWin Casino - γενική συζήτηση

Win Casino - γενική συζήτηση

 από antonov17
|
646 προβολές 6 απαντήσεις |
|
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Win Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

I deposited little amount of money (20 usdt) to check how casino works and pays. After first win in sportsbets I tried to withdraw and it was rejected. I ask why I cant withdraw and support said I must wager x1 in sportsbet (but I bet all deposit). After I bet all balance on another bet and won. Still cant withdraw and support saying only to wait 24 hours. After 24 hours support asked to wait more. So I guess they will not pay and it is scam.


Update. As they said, they have "new" rules of wager on sportsbets, It must be 3 bets with 1.3 odd on deposit amount. After this done they paid.

Έγινε επεξεργασία
antonov17

Thank you for this information, even though it is regarding sports betting. I am really glad that you got paid at the end.

May I just ask you if they updated their terms as well so players can read about all this beforehand?

Trying to withdraw from this casino and the status is just marked as pending. casino advertises instant withdrawal and does not follow those rules. file

nicks1358

Hi, I guess the first thing I would do would be to contact the casino and ask them how long I should probably wait. I see that you withdraw using crypto but even that is sometimes not a guarantee that you will have the money right away so it would be best to know from them what might be causing the delay. Is this your first time withdrawing at a casino? 

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί το Casino Curu δεν υποβάθμισε τη βαθμολογία από 6,1. Το καζίνο δεν πληρώνει. Γιατί εξακολουθεί να έχει τόσο καλή βαθμολογία ή παίρνετε χρήματα από το καζίνο; Δεν νομίζω ότι είναι δίκαιο. Τα κέρδη μου δεν πληρώθηκαν. Η καταγγελία έκλεισε ως ανεπίλυτη, αλλά η βαθμολογία για αυτό το καζίνο δεν έχει αλλάξει. Άλλοι παίκτες θα παίξουν επίσης με βάση τη βαθμολογία. Πιστεύω ότι το Casino Curu, ως ανεξάρτητη υπηρεσία, θα πρέπει να βαθμολογήσει δίκαια, αλλά φαίνεται ότι είναι πάντα θέμα χρημάτων. Είναι κρίμα.

Αυτόματη μετάφραση:
Thent

Greetings, your complaint was closed only yesterday and the safety index is adjusted if I have the correct information once a week, usually on Wednesday. Of course, it doesn't always have to be that way, but this casino will also be adjusted but not until the following week. 

As for the casino itself, "below average" doesn't mean much in my opinion that the house is any good and that we give it a good rating. A good rating means something else in my view. So you don't have to worry about it not changing.🙂

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα