Χαίρετε,
Νομίζω ότι θα πρέπει να περιμένετε μέχρι να ολοκληρωθεί αυτός ο έλεγχος του λογαριασμού. Μέχρι τότε το καζίνο πιθανότατα δεν θα προχωρήσει σε ανάληψη. Μπορώ να φανταστώ ότι αυτό πρέπει να είναι πολύ δυσάρεστο, ωστόσο.
Τι είδους κριτική είναι, παρακαλώ;
Έχετε περάσει ήδη την επαλήθευση KYC (γνωρίζω τον πελάτη σας);
Μπορείτε να υποβάλετε ένα παράπονο , οπότε η Ομάδα Παραπόνων μας μπορεί να το εξετάσει, αλλά πιστεύω ότι θα ήταν καλό να απαντήσετε πρώτα σε αυτές τις ερωτήσεις.
Τι νομίζετε;
Hello,
I think that you should wait until this account review is done. Until then the casino will not most probably proceed with any withdrawal. I can imagine that this must be very unpleasant, though.
What kind of review is it, please?
Have you already passed the KYC (know your customer) verification?
You may submit a complaint, so our Complaint Team can look into this, but I believe that it would be good if you could answer these questions, first.
What do you think?
Αυτόματη μετάφραση: