ΦόρουμΚαζίνοWill's Casino - γενική συζήτηση

Will's Casino - γενική συζήτηση

πριν από 3 έτη από Blindly
|
6729 προβολές 20 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Will's Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 έτη

Δυστυχώς δεν βλέπω καμία ζωντανή συνομιλία και το no dep. Δεν έλαβα ποτέ το μπόνους παρά ένα αίτημα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (μέχρι σήμερα χωρίς απάντηση)

Αυτόματη μετάφραση:
Blindly
πριν από 3 έτη

Hi, when did you contact the casino? How long time have you been waiting?

Daniel
πριν από 3 έτη

Περίμενα 3 μέρες. Σήμερα πήρα μια απάντηση και το πρόβλημά μου λύθηκε. Η ζωντανή έκδοση ήταν επίσης διαθέσιμη μόνο σήμερα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Γεια σου, το καζίνο διέγραψε τον λογαριασμό μου κατόπιν αιτήματος του μπόνους χωρίς κατάθεση ως λόγος που ήμουν εγώ χαχαχαχαχα


Αυτόματη μετάφραση:
janvancore6
πριν από 3 έτη

I'm not sure if I understand correctly. The casino deleted your account and they say you asked them for it even though you didn't?

πριν από 3 έτη

έχουν διαγράψει εντελώς τον λογαριασμό μου

Απλώς επειδή ρώτησα για τις δωρεάν περιστροφές για οποιονδήποτε λόγο


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Iμουν σε θέση να ενεργοποιήσω τις 20 δωρεάν περιστροφές, αλλά όταν ξεκινάω το παιχνίδι τα παιχνίδια δεν είναι εκεί ... έγραψα τη ζωντανή συνομιλία. Τότε η συνομιλία έφυγε ξαφνικά 🤷🏼‍♂️

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

έχουν διαγράψει εντελώς τον λογαριασμό μου

Απλώς επειδή ρώτησα για τις δωρεάν περιστροφές για οποιονδήποτε λόγο


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

I'm not really sure what's going on here. That sounds strange. Have you asked the casino why the account account was closed? Did they give you any specific reason?

MariusBrauer
πριν από 3 έτη

You may try to send them an email if the chat doesn't work for some reason.

MariusBrauer
πριν από 3 έτη

Αυτό συνέβη και με μένα. Έτσι, τα παιχνίδια στην προβλεπόμενη υποδοχή δεν λειτούργησαν στο chat, αλλά οι περιστροφές μεταφέρθηκαν στη συνέχεια στον Manuel σε μια άλλη υποδοχή

Αυτόματη μετάφραση:
Blindly
πριν από 3 έτη

Yeah, that the current issues with players in Germany. Some games from certain game providers are invisible to them, because they're not licensed 😕

πριν από 2 έτη

it is not possible to make withdrawals at willscasino during a cool-off period (freeze account). what does casinoguru think if you can't do that in a casino? i think the difference between freeze account and self-exclusion is that you can still withdraw during a cool-off period.


The live-chat is horrible. I was waiting 70 minutes. Than came a "hi-message". Than again 20 minutes waiting...etc.


Auf e-mails antworten sie gar nicht.


Gewinnbeschränkungen sollte es auch nicht geben in guten Casinos (Gewinnlimits)

Mister_Schweiz
πριν από 2 έτη

Hello,

I must say that I asked Simon about this situation 🤔

He explained to me that in this case, withdrawals should be possible.

I think it's worth a complaint - if you need the help of course.

πριν από 2 έτη

Εάν δεν είναι "ΠΡΕΠΕΙ" για ένα καζίνο να μπορεί να αποσύρει κατά τη διάρκεια μιας περιόδου αναμονής, μια καταγγελία είναι απίθανο να πετύχει. Τι εννοείτε όλοι; Αν και νομίζω ότι αυτός είναι ο κύριος σκοπός μιας περιόδου χαλάρωσης σε αντίθεση με τον αυτο-αποκλεισμό

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
Mister_Schweiz
πριν από 2 έτη

Well, when it comes to such a sensitive matter, it's quite complicated to say that something is a must.

So far I've learned that many casinos approach this cooling period differently. I believe that the point is to fulfill the purpose - to keep players safe from gambling. I found it only logical to allow players to withdraw when the cooling period is on because withdrawal does not mean losing the balance by playing it out.

Did you find any rules concerning the frozen accounts or cool-off period in this casino's TaC?


πριν από 2 έτη

Μόλις υπέβαλα μια καταγγελία στο Casino Guru σχετικά με αυτό. Ας ελπίσουμε ότι το καζίνο αμφισβητεί τον ίδιο τον σκοπό μιας περιόδου χαλάρωσης

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
Mister_Schweiz
πριν από 2 έτη

Well, I checked your complaint and found it quite interesting that it seems the situation is quite different than I assumed.

"The player from Switzerland tried to set the cool-off period, however, the casino requested documents to verify his identity. In the meantime, he lost all his winnings and even made more deposits."

I have no idea that you've lost your balance. You only asked about the withdrawals during the cool-off period. Sadly the account was frozen instead.

If I would have known this I would probably react differently. I thought that you have an active balance, hence you are concerned that you can't withdraw.


πριν από 2 έτη

Αγαπητέ Radka


Διαμαρτύρομαι και δεν νομίζω ότι είναι εντάξει να μην μπορείτε να κάνετε ανάληψη χρημάτων κατά τη διάρκεια μιας περιόδου ανάπαυσης και επίσης να μην μπορείτε να επαληθεύσετε τον εαυτό σας κατά τη διάρκεια αυτής. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με τον πραγματικό σκοπό του παγωμένου λογαριασμού (προστασία παίκτη) επειδή έχετε πρόσβαση στα χρήματα για τουλάχιστον 4 ημέρες και μπορεί να χάσετε τα χρήματα, κάτι που συνέβη. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τη διαφορά μεταξύ της κατάστασης που είχατε αρχικά στο μυαλό σας και της κατάστασης που πραγματικά συνέβη.


Φυσικά, ένα καζίνο ΠΡΕΠΕΙ να μην προσφέρει προστασία παικτών, αλλά εάν προσφέρει ήδη έναν "παγωμένο λογαριασμό", θα πρέπει να το εφαρμόσει αυστηρά. Για παράδειγμα, δεν υπάρχει υποχρέωση για ένα καζίνο να προσφέρει ένα μπόνους καλωσορίσματος, αλλά εάν ένα καζίνο προσφέρει 100% μπόνους καλωσορίσματος, δεν θα πρέπει να καταλήξει να είναι 50%. το καζίνο προσφέρει "παγώσει λογαριασμός / περίοδος ανάπαυσης" και στην ουσία δεν είναι καθόλου περίοδος χαλάρωσης ή αυτοαποκλεισμού. αυτό είναι παραπλανητικό και δεν είναι δίκαιο.


Σκόπιμα δεν υπέβαλα παράπονο στην αρχή, απλώς ήθελα να μοιραστώ στο φόρουμ συζήτησης ότι το willscasino προσφέρει μια περίοδο χαλάρωσης, αλλά αυτή η περίοδος δεν είναι αυτό που μπορεί να περιμένει ένας παίκτης με καλή πίστη. Εάν κάνετε μια ανάληψη και μετά αυτο-αποκλειστείτε και υπάρχει κάτι λάθος με την ανάληψη, θα πρέπει να περιμένετε μέχρι να τελειώσει ο αυτο-αποκλεισμός, συνδεθείτε και αποσύρετε ξανά ή ανεβάστε το έγγραφο. ο παίκτης δεν προστατεύεται από τον τζόγο των χρημάτων του, αν και το καζίνο προσφέρει μια περίοδο χαλάρωσης. Ήθελα μόνο αυτό να ειπωθεί.


Το αρχικό ερώτημα ήταν εάν ένα καζίνο θα έπρεπε να επιτρέπει αναλήψεις κατά τη διάρκεια μιας περιόδου ανάπαυσης. ρώτησες τον Σάιμον και είπε ότι θα ήταν δυνατό. Το γεγονός ότι δεν έχω πλέον καμία πίστωση είναι συνέπεια αυτού, γιατί αυτό ακριβώς δεν μπορούσες να κάνεις.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 έτη

Λυπάμαι αγαπητή Ράντκα. Αλλά και το τελευταίο σας μήνυμα δεν αντικατοπτρίζει τα σωστά γεγονότα.


"Sady ο λογαριασμός ήταν παγωμένος αντί": Αυτή η δήλωση είναι εσφαλμένη.


Το κολλάω. Ένα καζίνο που προσφέρει περίοδο ανάπαυσης θα πρέπει επίσης να προσφέρει εκείνες τις λειτουργίες που είναι γνωστές ως περίοδος ανάπαυσης (δέσμευση λογαριασμού): μπορείτε να συνδεθείτε, να κάνετε αναλήψεις, να δείτε ιστορικά συναλλαγών κατά τη διάρκεια μιας περιόδου ανάπαυσης , να ανεβάσετε έγγραφα για επαλήθευση κλπ, αλλά δεν μπορείτε να κάνετε καταθέσεις ή να παίξετε. Στο WillsCasino μπορείτε να κάνετε αναλήψεις και να ανεβάσετε έγγραφα για επαλήθευση μόνο εάν ο λογαριασμός δεν έχει παγώσει. Αυτό σημαίνει ότι εάν κάνω μια πληρωμή και ανεβάσω έγγραφα και μετά παγώσω τον λογαριασμό μου και τότε κάτι δεν πάει καλά, η πληρωμή απορρίφθηκε, λείπει ένα έγγραφο, πρέπει να περιμένω μέχρι να ενεργοποιηθεί ξανά ο λογαριασμός. Κατά τη γνώμη μου, αυτό έρχεται σε αντίθεση με την προστασία του παίκτη και τη λειτουργία ενός παγώματος λογαριασμού που προσφέρει το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα