Αγαπητέ Radka
Διαμαρτύρομαι και δεν νομίζω ότι είναι εντάξει να μην μπορείτε να κάνετε ανάληψη χρημάτων κατά τη διάρκεια μιας περιόδου ανάπαυσης και επίσης να μην μπορείτε να επαληθεύσετε τον εαυτό σας κατά τη διάρκεια αυτής. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με τον πραγματικό σκοπό του παγωμένου λογαριασμού (προστασία παίκτη) επειδή έχετε πρόσβαση στα χρήματα για τουλάχιστον 4 ημέρες και μπορεί να χάσετε τα χρήματα, κάτι που συνέβη. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τη διαφορά μεταξύ της κατάστασης που είχατε αρχικά στο μυαλό σας και της κατάστασης που πραγματικά συνέβη.
Φυσικά, ένα καζίνο ΠΡΕΠΕΙ να μην προσφέρει προστασία παικτών, αλλά εάν προσφέρει ήδη έναν "παγωμένο λογαριασμό", θα πρέπει να το εφαρμόσει αυστηρά. Για παράδειγμα, δεν υπάρχει υποχρέωση για ένα καζίνο να προσφέρει ένα μπόνους καλωσορίσματος, αλλά εάν ένα καζίνο προσφέρει 100% μπόνους καλωσορίσματος, δεν θα πρέπει να καταλήξει να είναι 50%. το καζίνο προσφέρει "παγώσει λογαριασμός / περίοδος ανάπαυσης" και στην ουσία δεν είναι καθόλου περίοδος χαλάρωσης ή αυτοαποκλεισμού. αυτό είναι παραπλανητικό και δεν είναι δίκαιο.
Σκόπιμα δεν υπέβαλα παράπονο στην αρχή, απλώς ήθελα να μοιραστώ στο φόρουμ συζήτησης ότι το willscasino προσφέρει μια περίοδο χαλάρωσης, αλλά αυτή η περίοδος δεν είναι αυτό που μπορεί να περιμένει ένας παίκτης με καλή πίστη. Εάν κάνετε μια ανάληψη και μετά αυτο-αποκλειστείτε και υπάρχει κάτι λάθος με την ανάληψη, θα πρέπει να περιμένετε μέχρι να τελειώσει ο αυτο-αποκλεισμός, συνδεθείτε και αποσύρετε ξανά ή ανεβάστε το έγγραφο. ο παίκτης δεν προστατεύεται από τον τζόγο των χρημάτων του, αν και το καζίνο προσφέρει μια περίοδο χαλάρωσης. Ήθελα μόνο αυτό να ειπωθεί.
Το αρχικό ερώτημα ήταν εάν ένα καζίνο θα έπρεπε να επιτρέπει αναλήψεις κατά τη διάρκεια μιας περιόδου ανάπαυσης. ρώτησες τον Σάιμον και είπε ότι θα ήταν δυνατό. Το γεγονός ότι δεν έχω πλέον καμία πίστωση είναι συνέπεια αυτού, γιατί αυτό ακριβώς δεν μπορούσες να κάνεις.
Dear Radka
I'm complaining and I don't think it's okay that you can't withdraw money during a cool-off period and also can't verify yourself during it. This contradicts the actual purpose of the frozen account (player protection) because you have access to the money for at least 4 days and can lose the money, which happened. I honestly don't understand the difference between the situation you originally had in mind and the situation that actually happened.
Of course, a casino MUST not offer player protection, but if they already offer a "freeze account", they should implement it rigorously. For example, there is no obligation for a casino to offer a welcome bonus, but if a casino offers a 100% welcome bonus, it should not end up being 50%. the casino offers "freeze account / cool-off period" and in essence it is not a cool-off period or self-exclusion at all. this is misleading and not fair.
i intentionally didn't file a complaint at first, just wanted to share on the discussion forum that willscasino is offering a cool-off period, but this period is not what a player can in good faith expect. if you make a withdrawal and then self-exclude and there is something wrong with the withdrawal you will need to wait until the self-exclusion is over, log in and withdraw again or upload the document. the player is not protected from gambling their money, although the casino offers a cool-off period. I just wanted that said.
The original question was whether a casino should allow withdrawals during a cool-off period. you asked simon and he said it should be possible. The fact that I no longer have any credit is a consequence of this, because that's exactly what you couldn't do.
Liebe Radka
Ich beschwere mich und finde es nicht in Ordnung, dass man während einer cool-off-periode kein geld abheben kann und sich auch währenddessen nicht verifizieren kann. Das widerspricht dem eigentlichen zweck des eingefrorenen kontos (spielerschutz), weil man während mind. 4 Tagen zugriff auf das geld hat und das geld verlieren kann, was passiert ist. Ich verstehe ehrlich gesagt nicht, den unterschied zwischen der situation, die du ursprünglich im kopf hattest und der situation, die tatsächlich passiert ist.
Ein Casino MUSS natürlich keinen Spielerschutz anbieten, aber wenn er schon ein "freeze-account" anbietet, sollte er es auch rigoros umsetzen. es gibt zum Beispiel auch keine Pflicht für ein Casino, einen Willkommensbonus anzubieten, aber wenn ein Casino einen Willkommensbonus von 100% anbietet, sollten es am ende nicht 50% sein. das casino bietet "freeze account / cool-off-periode an" und im prinzip ist es gar keine cool-off-periode oder selbstauschluss. das ist irreführend und nicht fair.
ich habe bewusst zuerst keine beschwerde eingereicht, sondern wollte lediglich im diskussionsforum mitteilen, dass willscasino eine cool-off-periode anbietet, aber diese periode nicht das ist, was ein spieler unter treu und glauben erwarten kann. wenn man eine auszahlung tätigt und dann einen selbstauschluss tätigt, und mit der auszahlung ist etwas nicht in ordnung, muss man warten bis der selbstauschluss vorbei ist, sich einloggn und erneut die auszahlung tätigen oder dokument hochladen. der spieler wird nicht davor geschützt, sein geld zu verspielen, obwohl das casino eine cool-off-periode anbietet. ich wollte das nur gesagt haben.
Die ursprüngliche Frage war, ob ein Casino es erlauben sollte, während einer cool-off-periode auszahlungen zu tätigen. du hast simon gefragt und er hat gesagt, dass dies möglich sein sollte. dass ich nun kein guthaben mehr habe, ist konsequenz dessen, weil man genau das nicht konnte.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση: