Γεια σου!
Χμ, πρέπει να πω ότι δεν ξέρω τι φταίει σίγουρα. Ωστόσο, δεδομένου ότι η καταγγελία περιμένει τον αρχικό έλεγχο, βρίσκεται σε κατάσταση "εκκρεμότητας", για να χρησιμοποιηθεί η ορολογία του καζίνο.
Ειλικρινά, για τον ίδιο λόγο, δεν έχει ανατεθεί ακόμη κανένας χειριστής στην καταγγελία σας.
Για να σας γλιτώσω από τις εικασίες μου, ωστόσο, πιστεύω ότι θα πρέπει να είναι πολύ πιο απλό να στέλνετε κάθε στιγμιότυπο οθόνης ως email μόλις γίνει αποδεκτή η καταγγελία και ανατεθεί ο χειριστής.
Δεν θα χρειαστεί πολύ περισσότερο, όμως - Τη Δευτέρα, ελπίζω.
Τέλος πάντων, αν συναντήσετε άλλα θέματα, απλώς ενημερώστε με, παρακαλώ, θα είμαι κάπου στο φόρουμ.
Hi there!
Hmm, have to say I don't know what is wrong for sure. Yet since the complaint waits for the initial check, it's in the "pending" status, to use casino terminology.
Frankly, for the same reason, no handler has been assigned to your complaint yet.
To spare you from my conjectures, however, I believe it should be much simpler to send each screenshot as an email once the complaint is accepted and the handler assigned.
Should not take much longer, though - On Monday, I hope.
Anyway, if you come across any other issues, just let me know, please, I'll be somewhere around the forum.
Αυτόματη μετάφραση: