πριν από 2 έτη
Τότε ποιο είναι το πρόβλημα σύμφωνα με την υποστήριξη του καζίνο;
Then what's the problem according to the casino support?
0
Τότε ποιο είναι το πρόβλημα σύμφωνα με την υποστήριξη του καζίνο;
Then what's the problem according to the casino support?
Γεια σου Daniel,
τίποτα δεν λέγεται για το πού βρίσκεται το πρόβλημα
αυτό είναι το θέμα. απλά δεν παίρνεις καμία πληροφορία
λέει απλά ότι δήθεν επικοινωνούν με το οικονομικό τμήμα για τα χρήματα κάθε μέρα.
Ωστόσο, δεν υπάρχουν πληροφορίες σχετικά.
Μάταια περιμένεις τα χρήματα από τις 27 Απριλίου 2022. Σήμερα είναι 27 Μαΐου 2022, που σημαίνει ότι έρχεται το Σαββατοκύριακο, νομίζω ότι δεν θα υπάρξει τίποτα άλλο. Σκέφτομαι.
Hi Daniel,
nothing is said about where the problem lies
that's the thing. you just don't get any information
it just says that they supposedly contact the finance department about the money every day.
However, there is no information about it.
You have been waiting in vain for the money since April 27th, 2022. Today is May 27th, 2022, which means that the weekend is coming, I think there will be nothing more. I think to myself.
Hallo Daniel,
es wird ja nichts geschrieben wo das Problem liegt
das ist ja das ding. man bekommt einfach keinerlei information
es wird nur gesagt das sie angeblich jeden Tag die Finanzabteilung ansprechen bezüglich des Geldes.
Allerdings kommt halt keine Info darüber.
man wartet Vergeblich seit dem 27.04.2022 auf das Geld heute ist der 27.05.2022 das heißt jetzt kommt Wochenende ich glaube da wird auch nichts mehr kommen. Denke ich mir.
Απ' ό,τι έχω παρατηρήσει τώρα, οι περισσότεροι το παθαίνουν μετά από 4-5 εβδομάδες.. Περιμένω στο χώρο μου από τις 02.05 και δεν έχει έρθει ακόμα 😕 Πάντα μόνο γράφουν, ρωτάνε το οικονομικό τμήμα και μετά υπάρχει συνήθως σιωπή στο ραδιόφωνο για εβδομάδες 😆 Όπως επίσης, αν δεν μου έρθουν τα χρήματά μου, θα προσπαθήσω να πάρω έναν αξιόπιστο διεθνή δικηγόρο που θα ζητήσει μετά τα κέρδη μου + όλες τις καταθέσεις μου πίσω. Είμαι περίεργος τι θα γίνει μετά
From what I've noticed now, most people get it after 4-5 weeks.. I've been waiting at my place since 02.05 and it hasn't come yet 😕 They always only write, they ask the finance department and then there's usually radio silence for weeks 😆 Like that Also, if my money doesn't come, I'll try to get a reputable international lawyer who will then demand my profit + all my deposits back. I'm curious what will happen next
So was ich jetzt mitbekommen habe, kommt es bei den allermeisten nach 4-5 Wochen.. Ich warte seit 02.05 bei mir ist auch bisher nicht gekommen 😕 Sie schreiben immer nur sie fragen die Finanzabteilung und danach ist meistens wieder für Wochen Funkstille 😆 Wie dem auch sei, falls mein Geld nicht kommt werde ich versuche mir einen Seriösen Internationalen Anwalt zu nehmen der dann mein Gewinn + meine ganze Einzahlungen zurück fordert. Bin gespannt wie es weiter geht
Χαίρετε,
Διαπιστώνω επίσης ότι το περ. ο χρόνος αναμονής είναι λίγο περισσότερο από ένα μήνα. Ειλικρινά, ελπίζω ότι δεν θα κλιμακωθεί καν.
Σταυρωμένα δάχτυλα!
Hello,
I also find out that the approx. waiting time is slightly over a month. Honestly, I hope it would not even escalate.
Fingers crossed!
Γεια σου, θα το κάνουμε μαζί. ?
Περιμένω τα λεφτά μου από τις 27 Απριλίου...
Hey phill shall we do it together. ?
I've been waiting for my money since April 27th...
Hey phill sollen wir es gemeinsam machen. ?
ich warte seid den 27.04 auf mein Geld….
Χαίρετε,
Γνωρίζω ότι οι περισσότερες άδειες του Κουρασάο δεν πληρώνουν ως έγκυρη αρχή που υποστηρίζει παίκτες, αλλά παρόλα αυτά, θα ξεκινούσα με την αρχή αδειοδότησης απλώς και μόνο επειδή είναι δωρεάν.
Hello,
I know that most of Curacao's licenses don't pay as a valid authority that supports players but still, I would start with the licensing authority simply because it's cost-free.
@boorax το παράπονό σου είναι ακόμα ανοιχτό; Δυστυχώς, το δικό μου μόλις έκλεισε ως ανεπίλυτο από το Casino Guru. Κάτι τέτοιο δεν πάει μαζί, ήθελα να καταθέσω και ομαδική μήνυση, αλλά αυτό δεν λειτουργεί στη Γερμανία
@boorax is your complaint still open? Unfortunately, mine was just closed as unresolved by Casino Guru. Something like that doesn't work together, I also wanted to file a class action lawsuit, but that doesn't work in Germany
@boorax ist denn deine Beschwerden noch offen? Meine wurde gerade leider als ungelöst geschlossen von Casino Guru. Zusammen geht sowas nicht ich wollte auch eine Sammelklage machen sowas geht aber nicht in Deutschland
Το παράπονό μου είναι ακόμα ανοιχτό.
περιμένει απάντηση από το καζίνο.
Αλλά τα χρήματα δεν υπάρχουν ακόμα.
My complaint is still open.
stands awaiting response from the casino.
But the money is still not there.
Meine Beschwerde ist noch offen.
steht warten auf Antwort vom Casino.
Das Geld ist aber noch immer nicht drauf.
Γεια σου Φιλ, σου συνέβη κάτι;
Hey Phil, did something happen to you?
Hey Phil hat sich bei dir was getan ?
Γεια, όχι, δυστυχώς όχι.. Θέλουν να μου στείλουν απόδειξη πληρωμής εδώ και 2 εβδομάδες, αναφέροντας ότι τα χρήματά μου μεταφέρθηκαν, αλλά δεν έχω λάβει ποτέ απόδειξη πληρωμής και ούτε τα χρήματά μου. Ούτε για σένα, σωστά;
Hello, no, unfortunately not.. They have been wanting to send me proof of payment for 2 weeks, stating that my money was transferred, but I have never received proof of payment and neither has my money. Not for you either, right?
Moin, nein leider nicht.. Sie wollen mir seit 2 Wochen einen Zahlungsnachweis schicken dass mein Geld überwiesen wurde habe aber bisher nie einen Nachweis erhalten und auch mein Geld nicht. Bei dir auch noch nicht oder?
Γεια σου Phil, περίμενα από τις 27 Απριλίου 2022 τα χρήματά μου που πλήρωσα 😀 μάταια το παράπονό μου είναι ακόμα ανοιχτό, αλλά προς το παρόν καμία αντίδραση από το ίδιο το καζίνο.
στο chat δεν κάνουν τίποτα ούτε μέσω email, αλλά δεν απαντούν σε email. 😀
Hey Phil I've been waiting since April 27th, 2022 for my money which I paid out 😀 in vain my complaint is still open but currently no reaction from the casino itself.
in the chat they don't do anything either by email, but they don't respond to an email. 😀
Hey Phil Ich warte seid dem 27.04.2022 auf mein geld was ich ausgezahlt habe 😀 vergebens meine Beschwerde ist noch offen aber aktuell keine Reaktion vom Casino selber.
im Chat machen die auch nichts bitte per mail aber auf ne mail wird nicht reagiert. 😀
Γεια σου boraaax.
Ειλικρινά, ήλπιζα ότι θα έπρεπε να πάρεις τα κέρδη σου μέχρι τώρα. Φαίνεται ότι ο χρόνος αναμονής έχει αυξηθεί ξανά (αν μπορώ να είμαι τόσο θετικός).
Hello, boraaax.
Honestly, I was hoping you should get your winnings by now. It seems that the waiting time has increased again (if I may be so positive).
Γεια, όχι, δυστυχώς όχι.. Θέλουν να μου στείλουν απόδειξη πληρωμής εδώ και 2 εβδομάδες, αναφέροντας ότι τα χρήματά μου μεταφέρθηκαν, αλλά δεν έχω λάβει ποτέ απόδειξη πληρωμής και ούτε τα χρήματά μου. Ούτε για σένα, σωστά;
Hello, no, unfortunately not.. They have been wanting to send me proof of payment for 2 weeks, stating that my money was transferred, but I have never received proof of payment and neither has my money. Not for you either, right?
Moin, nein leider nicht.. Sie wollen mir seit 2 Wochen einen Zahlungsnachweis schicken dass mein Geld überwiesen wurde habe aber bisher nie einen Nachweis erhalten und auch mein Geld nicht. Bei dir auch noch nicht oder?
Δυστυχώς, αν δεν διεκπεραιώσουν την πληρωμή, δεν μπορούν να παράσχουν επιβεβαίωση, αυτή είναι η εικασία μου. 🙁
Αλλά υπάρχει ακόμα λίγη ελπίδα. Άλλοι πληρώνονταν περιστασιακά, χωρίς να το λένε όλοι.
Sadly, if they did not process the payment they can't provide confirmation, that's my guess. 🙁
But there is still a little hope. Others were paid occasionally, not saying that all of them.
Ο χρόνος αναμονής αυξάνεται….
Είναι απλώς πολύ, πολύ αμφίβολο, στην πραγματικότητα απλώς περιμένω να κλείσει τελείως η σελίδα.
The waiting time increases….
It's just very, very dubious, I'm actually just waiting for the page to close completely.
Die Wartezeit erhöht….
es ist halt sehr sehr unseriös, ich warte eigentlich nur darauf das die Seite komplett schließt.
Η πληρωμή μου λέγεται ότι έχει διεκπεραιωθεί. Αλλά δεν μπορώ να δώσω καμία απόδειξη
my payment is said to have been processed. But I can't provide any proof
meine Zahlung wurde angeblich bearbeitet. Können mir aber keinen Nachweis liefern
Δεν θα πήγαινα τόσο μακριά αυτή τη στιγμή. 😀
I would not go so far at the moment. 😀
έτσι νομίζω
Το να περιμένεις 1,5 μήνα για χρήματα είναι δύσκολο.
I think so
Waiting 1.5 months for money is tough.
Ich glaube schon
1,5 Monate auf Geld warten ist schon heftig.
Και βέβαια είναι. Δεν υπάρχουν ερωτήσεις σχετικά με αυτό!
Ήθελα απλώς να πω ότι πολλά καζίνο απάτης δεν πληρώνουν και δυστυχώς, εξακολουθούν να λειτουργούν.
Sure, it is. No questions about it!
I just wanted to say that many scam casinos don't pay and sadly, still operates.
Γι' αυτό δεν παίζω πια σε αυτό το καζίνο. 🙂 βλάπτουν τον εαυτό τους! Αν ήταν το ίδιο με την πληρωμή χρημάτων όπως ήταν οι δύο πρώτες φορές, θα συνέχιζα να παίζω εκεί, αλλά τώρα έχουν έναν λιγότερους πελάτες. Μάταια περιμένω τα λεφτά νομίζω ότι δεν θα ξαναέρθουν, αλλά μόλις έρθουν τα λεφτά έχω ξεφύγει τελείως.
That's why I don't play at this casino anymore. 🙂 they harm themselves! If it were the same with paying out money as it was the first two times, I would have continued playing there, but now they have one fewer customers. I'm waiting for the money in vain I think it won't come again, but as soon as the money comes I'm completely out of it.
deshalb spiele ich aktuell auf diesem Casino auch nicht mehr. 🙂 die schaden sich ja selber! Würde das mit Geld Auszahlen so sein wie bei den ersten beiden Male hätte ich ja da weiter gespielt, aber jetzt haben die halt ein kunden weniger. Ich warte auf das Geld vergebens denke das wird auch nicht mehr kommen aber sobald das Geld kommt bin ich da komplett raus.
Γεια σου Daniel,
τίποτα δεν λέγεται για το πού βρίσκεται το πρόβλημα
αυτό είναι το θέμα. απλά δεν παίρνεις καμία πληροφορία
λέει απλά ότι δήθεν επικοινωνούν με το οικονομικό τμήμα για τα χρήματα κάθε μέρα.
Ωστόσο, δεν υπάρχουν πληροφορίες σχετικά.
Μάταια περιμένεις τα χρήματα από τις 27 Απριλίου 2022. Σήμερα είναι 27 Μαΐου 2022, που σημαίνει ότι έρχεται το Σαββατοκύριακο, νομίζω ότι δεν θα υπάρξει τίποτα άλλο. Σκέφτομαι.
Hi Daniel,
nothing is said about where the problem lies
that's the thing. you just don't get any information
it just says that they supposedly contact the finance department about the money every day.
However, there is no information about it.
You have been waiting in vain for the money since April 27th, 2022. Today is May 27th, 2022, which means that the weekend is coming, I think there will be nothing more. I think to myself.
Hallo Daniel,
es wird ja nichts geschrieben wo das Problem liegt
das ist ja das ding. man bekommt einfach keinerlei information
es wird nur gesagt das sie angeblich jeden Tag die Finanzabteilung ansprechen bezüglich des Geldes.
Allerdings kommt halt keine Info darüber.
man wartet Vergeblich seit dem 27.04.2022 auf das Geld heute ist der 27.05.2022 das heißt jetzt kommt Wochenende ich glaube da wird auch nichts mehr kommen. Denke ich mir.
Είναι λυπηρό, αλλά δεν εκπλήσσομαι. Δεν βλέπετε τέτοιου είδους συμπεριφορά σε καζίνο που έχουν καλή βαθμολογία στον ιστότοπό μας. Φυσικά, μπορεί να υπάρξει κάποια διαφωνία μεταξύ του καζίνο και του παίκτη, αλλά η έλλειψη επικοινωνίας και ο εξαιρετικά μεγάλος χρόνος αναμονής για αναλήψεις είναι σημάδια κακών καζίνο.
That's sad, but I'm not surprised. You don't see that type of behaviour in casinos that have good rating on our website. Of course, there can be some dispute between the casino and the player, but the lack of communication and extremely long waiting time for withdrawals are signs of bad casinos.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.