Βλέπω ότι υποβάλατε 2 παράπονα ταυτόχρονα σχετικά με το ίδιο κερδισμένο ποσό. Έχουν σχέση μεταξύ τους, παρακαλώ; Ή αντιμετώπισες κάποιο πρόβλημα με το πρώτο, ίσως;
I see you submitted 2 complaints at once regarding the same sum won. Are these related to each other, please? Or did you face any issue with the first one, maybe?
Δεν θέλω απλώς να κάνω κάτι για αυτό αν χρειαστεί, στέλνω ακόμη και 100 παράπονα, ήθελα αυτά τα χρήματα.
I don't just want to do anything about it if I have to, I even send 100 complaints, I wanted that money.
Eu não simplesmente quero fazer alguma coisa quanto a isto se for preciso até mando 100 reclamações eu queria era esse dinheiro.
Κατανοώ την απογοήτευσή σας, αλλά είμαι σίγουρος ότι μόνο ένα παράπονο είναι αρκετό.
Ας ελπίσουμε ότι θα μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε.
I understand your frustration, but I'm quite sure that just one complaint is enough.
Hopefully, we will be able to help you.
Στις 2022-04-05 19:31:45 έλαβα 1000 ευρώ για τα οποία περίμενα πάνω από 2 μήνες. Παρήγγειλα άλλη πληρωμή η οποία έγινε> ΣΗΜΕΙΩΣΗ αποδεκτή την επόμενη μέρα.
Ήταν πληρωμή στη διεύθυνση LTC> όπου τα χρήματα ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΣΤΑΝ μέχρι σήμερα.
Στο σύστημα, η πληρωμή είναι> ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ.
Ζητώ την παρέμβαση της ομάδας WILDPHARO.
On 2022-04-05 19:31:45 I received 1000 euro for which I waited over 2 months. I ordered another payout which was> NOTE accepted the next day.
It was a payment to the LTC> address where the money has NOT APPEARED to this day.
In the system, the payout is> CONFIRMED.
I am asking for the intervention of the WILDPHARO team.
Γεια σας,
Λυπάμαι που αποφάσισες να παίξεις σε ένα τόσο φτωχό καζίνο.
Αυτή τη στιγμή προειδοποιούμε τους παίκτες για σοβαρά αυξημένα παράπονα σχετικά με εξαιρετικά μεγάλο χρόνο απόσυρσης:
Θα τολμούσα να πω ότι κανένας εκπρόσωπος του καζίνο δεν θα δώσει προσοχή στο πρόβλημά σας εδώ. 🙁
Βρείτε ένα καλύτερο καζίνο .
Η βαθμολογία της φήμης και η αρχή αδειοδότησης έχουν σημασία .
Hello,
I'm sorry you decided to play in such a poor casino.
At the moment we warn players about severely increased complaints regarding extremely long withdrawal time:
I'd dare to say that no casino representative will pay attention to your issue here. 🙁
Please, find yourself a better casino.
Προφανώς άλλοι παίκτες που έκαναν cash out την ίδια στιγμή θα πάρουν τα χρήματά τους.
Δυστυχώς, ακόμα περιμένω την πληρωμή μου.. "επεξεργασία 5 Απριλίου"
Obviously other players who cashed out at a similar time will get their money.
Unfortunately, I'm still waiting for my payment.. "processed April 5"
Offensichich erhalten andere Spieler, die zu ähnlichem Zeitpunkt ausgezahlt haben, ihr Geld.
Nur ich warte leider noch immer auf meine Auszahlung.. "processed 5. April"
Αναρωτιέμαι πόσος χρόνος θα χρειαστεί μέχρι να διεκπεραιωθούν κανονικά οι πληρωμές.
Θα ήθελα επίσης να μάθω τι κρύβεται πίσω από αυτό, αλλά όσον αφορά εμένα μπορούμε μόνο να μαντέψουμε 🤨.
I'm wondering how long will it takes till payments will be processed normally.
I would also like to know what is behind this, but as far as I'm concerned we can only guess 🤨.
Ήμουν σε επαφή με έναν άλλο παίκτη που είχε εγκριθεί η απόσυρσή του δύο μέρες πριν από εμένα.
Τα χρήματα έφτασαν τώρα. Υπάρχει λοιπόν ακόμα ελπίδα, αλλά η υπομονή έχει τελειώσει.
I've been in contact with another player who had his withdrawal approved two days before me.
The money has now arrived. So there is still hope, but patience is at an end.
Ich bin mit einem anderen Spieler in Kontakt, der zwei Tage vor mir seine Auszahlung genehmigt bekommen hat.
Bei ihm ist das Geld jetzt eingetroffen. Die Hoffnung besteht also noch, aber die Geduld ist am Ende.
Γεια σε όλους
Έχω ένα πρόβλημα με το Casino Wildpharao, θα περιμένω εκεί για την πληρωμή μου για σχεδόν 2 εβδομάδες... ο λογαριασμός επαληθεύτηκε αλλά τα χρήματα δεν έρχονται... είχε κανείς την ίδια εμπειρία με αυτό το καζίνο;
Hello, everyone
I have a problem with Casino Wildpharao, I'll be waiting there for my payout for almost 2 weeks... the account is verified but the money isn't coming... has anyone had the same experience with this casino?
Hallo zusammen
ich habe ein Problem mit dem Casino Wildpharao ich warte dort schon bald 2 Wochen auf meine Auszahlung… das Konto ist Verifiziert aber das Geld kommt nicht… hat jemand gleiche Erfahrungen gemacht mit diesem Casino?
Γεια σου Μαρκομάρτυ,
Μετακίνησα την ανάρτησή σου στο επίσημο νήμα του Wild Pharo.
Τώρα μπορείτε να δείτε ότι ακόμη και άλλοι παίκτες αντιμετώπισαν δυσκολίες σε αυτόν τον ιστότοπο.
Προειδοποιούμε τους παίκτες να μην παίζουν εκεί για πραγματικά χρήματα, αυτό το καζίνο έχει τρομερή φήμη και το όριο αναμονής ανάληψης είναι επίσης απαίσιο:
Επομένως, με όλο το σεβασμό, θα πρέπει να δώσετε περισσότερη προσοχή πριν παίξετε σε ένα διαδικτυακό καζίνο για να αποφύγετε δυσάρεστες καταστάσεις όπως αυτό. 😔
Συγγνώμη.
Hello marcomarthy,
I moved your post to the Wild Pharo's official thread.
Now you can see that even other players faced difficulties on this site.
We warn players not to play there for real money, this casino has a terrible reputation and the withdrawal waiting limit is awful as well:
So with all respect, you should pay more attention before playing in an online casino to avoid unpleseantis such as this one. 😔
I'm sorry.
Γεια σου αγαπητή ομάδα γκουρού,
Κατέθεσα 50, - στο Wild Pharaoh και πήρα ένα μπόνους 50, το οποίο εφάρμοσα πλήρως. Στο τέλος είχα 1700 εκ των οποίων πλήρωσα 1000,-. Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί πλήρως, αλλά η ανάληψη δεν έχει ακόμη διεκπεραιωθεί μετά από 6 ημέρες. Η ζωντανή συνομιλία δεν ανταποκρίνεται
Απλώς κλείστε τη συνομιλία και τα email απευθείας στο τμήμα πληρωμών θα μείνουν αναπάντητα
Έπαιξα μέγιστο στοίχημα 2,50 όχι παραπάνω. Στιγμιότυπα οθόνης, βίντεο κ.λπ. είναι φυσικά όλα διαθέσιμα.
Hello dear guru team,
I deposited 50,- at Wild Pharaoh and got a 50,- bonus which I implemented completely. At the end I had 1700 of which I paid 1000,-. My account is fully verified but the withdrawal still hasn't been processed after 6 days. Live chat not responding
Just close the chat and emails directly to the payout department will go unanswered
I played max bet 2.50 no higher. Screenshots, videos etc. are of course all available.
Hallo Liebes Guru Team,
Ich habe bei Wild Pharao 50,- eingezahlt und 50,- Bonus bekommen welchen ich komplett umgesetzt habe. Hatte dann am Ende irgendwann 1700 wovon ich 1000,- ausgezahlt habe. Mein Konto ist komplett verifiziert aber die Auszahlung wurde nach 6 Tagen immernoch nicht bearbeitet. Live Chat antwortet nicht bzw.
Schließt einfach den Chat und Email direkt an die Auszahlungs Abteilung bleiben unbeantwortet
Habe Max Einsatz 2,50 gespielt nicht höher. Screenshots, Videos etc. sind natürlich alles vorhanden.
Αγαπητέ Phil89,
Λυπάμαι αλλά έκανες μια πολύ κακή επιλογή κάνοντας κατάθεση σε αυτό το "καζίνο".
Απλώς διαβάστε τις προηγούμενες δημοσιεύσεις και ελέγξτε τη φήμη του καζίνο .
Προειδοποιούμε τους παίκτες να μην παίζουν εκεί για πραγματικά χρήματα, αυτό το καζίνο έχει τρομερή φήμη και το όριο αναμονής ανάληψης είναι επίσης απαίσιο:
Επομένως, με όλο το σεβασμό, θα πρέπει να δώσετε περισσότερη προσοχή πριν παίξετε σε ένα διαδικτυακό καζίνο για να αποφύγετε δυσάρεστες καταστάσεις όπως αυτό. 😔
Dear Phil89,
I'm sorry but you made a very poor choice by depositing in this "casino".
Just read the previous posts and check the casino's reputation.
We warn players not to play there for real money, this casino has a terrible reputation and the withdrawal waiting limit is awful as well:
So with all respect, you should pay more attention before playing in an online casino to avoid unpleseantis such as this one. 😔
Γράψτε τα κέρδη σας... Θα περιμένω τα λεφτά μου για σχεδόν 4 εβδομάδες... Έχω λάβει ακόμη και email ότι έχουν μεταφερθεί τα χρήματά μου... αλλά φυσικά δεν είναι στον λογαριασμό μου...
Write off your winnings... I'll be waiting for my money for almost 4 weeks... I've even received an email that my money has been transferred... but of course it's not on my account...
Schreib dein Gewinn ab… ich warte schon bald 4 Wochen auf mein Geld… ich habe sogar schon eine Mail bekommen das mein Geld überwiesen ist… aber natürlich nicht auf meinem Konto drauf ist…
Γεια σας,
Δυστυχώς, δεν νομίζω ότι η κατάσταση θα βελτιωθεί. Προειδοποιούμε τους παίκτες ότι το καζίνο είναι εξαιρετικά αργό όταν πρόκειται για αναλήψεις:
Hello,
Sadly, I do not think the situation will get better. We warn players that the casino is extremely slow when it comes to withdrawals:
Έχετε δοκιμάσει διεθνή δικηγόρο; Εάν δεν πάρω το βραβείο μου, θα προσλάβω έναν διεθνή δικηγόρο.
Have you tried an international lawyer? If I don't get my prize I will engage an international lawyer.
Hast du es denn mal mit einem Internationalen Anwalt versucht? Falls ich mein Gewinn nicht bekomme werde ich einen Internationalen Anwalt einschalten.
Πόση ώρα περίμενες?
How long have you been waiting?
Wid lange wartest den du schon?
Γράψτε τα κέρδη σας... Θα περιμένω τα λεφτά μου για σχεδόν 4 εβδομάδες... Έχω λάβει ακόμη και email ότι έχουν μεταφερθεί τα χρήματά μου... αλλά φυσικά δεν είναι στον λογαριασμό μου...
Write off your winnings... I'll be waiting for my money for almost 4 weeks... I've even received an email that my money has been transferred... but of course it's not on my account...
Schreib dein Gewinn ab… ich warte schon bald 4 Wochen auf mein Geld… ich habe sogar schon eine Mail bekommen das mein Geld überwiesen ist… aber natürlich nicht auf meinem Konto drauf ist…
Στις 5 Μαΐου 2022, ήρθε ένα email από την Wildpharao ότι είχαν μεταφέρει τα χρήματα και ότι ήταν ακόμη 2-3 μέρες μέχρι να τα πάρω... Λοιπόν, είναι σχεδόν 10 εργάσιμες τώρα... Υποθέτω ότι δεν θα έρθει τίποτα
On May 5th, 2022, an email came from Wildpharao that they had transferred the money and that it was still 2-3 days before I got it... Well, it's almost 10 working days now... I assume nothing will come
Am 05.05.22 ist eine Mail gekommen von Wildpharao das sie das Geld überwiesen haben und das es noch 2-3 Tage geht bis ich es habe… Tja jetzt sind es bald 10 Arbeitstage… wird nichts mehr kommen vermute ich mal
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.