Χαίρετε,
Λυπάμαι, αλλά αν διαβάσετε αυτό το νήμα, είμαι σίγουρος ότι θα παρατηρήσετε ότι είναι σχεδόν άσκοπο να περιμένετε περισσότερο.
Επιτρέψτε μου να παραθέσω τον εαυτό μου εδώ:
«Υπάρχουν παίκτες που περιμένουν λίγους μήνες... 🙁
Λυπάμαι, αλλά αυτό δεν είναι ένα αξιοπρεπές καζίνο και πιθανότατα δεν θα πάρετε τα κέρδη σας.
Το χειρότερο είναι ότι αυτό το «καζίνο» έχασε πρόσφατα την άδεια του, οπότε ούτε η πρώην αδειοδοτούσα αρχή δεν μπορεί να βοηθήσει.
Μπορείτε να υποβάλετε ένα παράπονο μέσω του κέντρου επίλυσής μας (κάντε κλικ/πατήστε αυτόν τον σύνδεσμο: https://casino.guru/complaints )
και θα δούμε.
Απλώς μην αφήνετε πολλές ελπίδες σε αυτό».
Hello,
I'm sorry but if you read this thread, I'm sure you'll notice that it's almost pointless to wait longer.
Allow me to quote myself here:
"There are players who have been waiting for a few months... 🙁
I'm sorry, but this is not a decent casino and you will most likely not get your winnings.
The worst thing is that this "casino" has recently lost its license, so even the ex-licensing authority can't help.
You can submit a complaint through our resolution center (click/tap this link: https://casino.guru/complaints)
and we shall see.
Just do not put too many hopes in it."