Γεια σου!
Λυπάμαι για την παρέμβασή μου, αλλά δεν θα μπορούσα να παραλείψω το ζήτημα της καταγγελίας που αναφέρατε.
Αυτήν τη στιγμή βρίσκομαι στη στενή θέση που κατέχουμε για τεχνική υποστήριξη, επομένως, εάν δεν μπορείτε να υποβάλετε παράπονο μέσω του Κέντρου Επίλυσης Γκουρού του Καζίνο (παρακαλώ δοκιμάστε αυτόν τον σύνδεσμο 👈 για εμένα), είμαι εδώ για να σας βοηθήσω.
Ένας τρόπος για να προσεγγίσετε το πρόβλημα είναι ανοίγοντας τις πρόσθετες ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησης για πρόσβαση σε εργαλεία για προγραμματιστές και μετά πηγαίνοντας στην "κονσόλα":
Ωστόσο, αυτή η ρύθμιση είναι για το Chrome.
Όταν η κονσόλα είναι έτοιμη, πατήστε "υποβολή καταγγελίας", Λάβετε υπόψη ότι τα σφάλματα και τα μηνύματα αντιμετώπισης προβλημάτων θα πρέπει πλέον να είναι ορατά στην καρτέλα της κονσόλας.
Τραβήξτε ένα στιγμιότυπο οθόνης που δείχνει ολόκληρη την οθόνη, παρακαλώ.
Στείλτε το στο: community@casino.guru
Ευχαριστώ πολύ για την προσπάθειά σας και ελπίζω ότι το πρόβλημα του καζίνο που αντιμετωπίζετε θα επιλυθεί γρήγορα και θα σας ικανοποιήσει. 🙏
Hi there!
I'm sorry for stepping in, but I could not miss out on the complaint issue you mentioned.
I'm currently in the close position we held for technical support, hence, if you are unable to submit a complaint through the Casino Guru Resolution Center (kindly try out this link 👈 for me), I'm here to help.
One way to get closer to the issue is by opening the browser's additional settings to access tools for developers, then heading to "console":
This setup is for Chrome, though.
When the console is ready, hit "submit the complaint", Please note that errors and troubleshooting messages should now be visible on the console tab.
Capture a screenshot showing the whole screen, please.
Send it to: community@casino.guru
Thank you very much for your effort, and I hope the casino problem you're experiencing will be resolved quickly and into your satisfaction. 🙏
Αυτόματη μετάφραση: