πριν από 11 μήνες
Εντάξει για την απάντησή σας, τους έδωσα το email μου ελπίζω να το λύσουν
Ok ty for ur answer i have gave them my email hope they will resolve it ty
0
Εντάξει για την απάντησή σας, τους έδωσα το email μου ελπίζω να το λύσουν
Ok ty for ur answer i have gave them my email hope they will resolve it ty
Εντάξει, τους έδωσα το email μου ελπίζω να το λύσουν
Ok ty , i gave them my email hope they resolve it
Παρακαλώ. Ελπίζω ότι όλα μπορούν να λυθούν χωρίς κανένα πρόβλημα. Ενημερώστε μας όταν έχετε το αποτέλεσμα. 🙂
You're welcome. I hope everything can be solved without any problems. Update us when you have the result. 🙂
Αγαπητέ παίχτη,
Το αίτημα ανάληψης έχει εντοπιστεί και θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι βρίσκεται επί του παρόντος στην ουρά επεξεργασίας. Η ομάδα μας θα απαντήσει άμεσα στο αίτημά σας στο άμεσο μέλλον.
Εκτιμούμε τη συνεργασία σας. Εάν έχετε περαιτέρω απορίες, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και την υπομονή σας.
Με εκτιμιση,
Επίσημοι εκπρόσωποι της WEISS
Dear player,
Your withdrawal request has been identified, and we would like to apprise you that it is presently in the processing queue. Our team will expeditiously address your request in the imminent future.
We appreciate your cooperation. If you have any further inquiries, please do not hesitate to contact us.
Thank you for your understanding and patience.
Sincerely,
WEISS Official Representatives
Το εύχομαι, αλλά μια ανάληψη που διαρκεί μέχρι τώρα 4 ημέρες είναι πάρα πολύ, αν θέλετε να είστε καλό καζίνο, πρέπει να προχωρήσετε στην ανάληψη εντός 24 ωρών, για παράδειγμα, δεν θα ρισκάρω και θα παίξω ξανά στο καζίνο σας και πάρα πολλοί θα κάνουν το ίδιο , δυστυχώς bcz μου άρεσε το καζίνο
I wish so but a withdrawal that takes untill now 4 days is too much if u want to be a good casino u must proceed the withdrawal within 24 hrs for example im not gonna risk and play again on ur casino and too many will do the same , sadly bcz i liked ur casino
Θα δούμε πόσο καιρό θα πάρει, αλλά για μένα δεν θα παίξω πια εκεί, ναι, έχουν καλά παιχνίδια και καλές προσφορές, αλλά δυστυχώς, όπως τόσα πολλά καζίνο, η απόσυρση είναι το πρόβλημα, καθώς οι άνθρωποι περίμεναν 10-20 ημέρες είναι απαράδεκτο να πάρεις εκεί χρήματα
I will we will see how long time it will take but for me im not gonna play there anymore yes they have a good games and a good promotions but sadly like so many casinos the withdrawal is the problem tjere is people who waited 10-20 days to get there money its unacceptable
Κοίτα αυτό!! Μου λένε ότι θα λάβω την απόσυρσή μου 10 μέρες αφότου το προχωρήσουν lol σημαίνει ότι μέχρι να το προχωρήσουν θα περιμένω άλλες 10 ημέρες!!! Λοιπόν 1 μήνας μέχρι να λάβω την απόσυρσή μου τι είναι αυτό για το καζίνο; Με συγχωρείτε 1 μήνα;;;; Δεν πρέπει να προτείνετε αυτό το καζίνο σε κανέναν (casinoguru) 1 μήνας για να λάβετε την απόσυρσή σας δεν είναι αποδεκτό!!!
Look at that!! They say to me im gonna receive my withdrawal 10 days after they proceed it lol it means that untill they proceed it im gonna wait another 10 days!!! So 1 month untill i receive my withdrawal what is that for casino? Excuse me 1 month???? U should not recommend this casino to anyone (casinoguru) 1 month to receive ur withdrawal its not acceptable!!!
Θα δούμε πόσο καιρό θα πάρει, αλλά για μένα δεν θα παίξω πια εκεί, ναι, έχουν καλά παιχνίδια και καλές προσφορές, αλλά δυστυχώς, όπως τόσα πολλά καζίνο, η απόσυρση είναι το πρόβλημα, καθώς οι άνθρωποι περίμεναν 10-20 ημέρες είναι απαράδεκτο να πάρεις εκεί χρήματα
I will we will see how long time it will take but for me im not gonna play there anymore yes they have a good games and a good promotions but sadly like so many casinos the withdrawal is the problem tjere is people who waited 10-20 days to get there money its unacceptable
Νομίζω ότι είναι στο χέρι του καθενός πώς θα αποφασίσει τελικά. Οπότε σε ό,τι αφορά τη γνώμη σου, δεν σου την αφαιρώ, αλλά το πιο σημαντικό τώρα είναι πότε θα πάρεις τα λεφτά σου. Όταν συμβεί αυτό, μπορείτε να μας ενημερώσετε; Θα περιμένω.
I think it's up to each person how they decide in the end. So as far as your opinion is concerned, I don't take it away from you, but the most important thing now is when you get your money. When that happens could you please let us know ? I'll be waiting.
Θα το υποσχεθώ, αλλά όπως είπε στη συνομιλία ότι χρειάζονται 10 ημέρες ακόμη και μετά τη συνέχιση που σημαίνει 20 -30 ημέρες για όλη τη διαδικασία. Αλλά θα σας ενημερώσω όταν λάβω το moey
I will i promise but ike she said on the chat it takes 10 days even after being proceed that means 20 -30 days for all the process . But im gonna make u know when i receive the moey
Θέλω να πιστεύω ακράδαντα ότι θα πάρετε τα χρήματα νωρίτερα, και αυτός είναι απλώς ένας εκτιμώμενος χρόνος. Ωστόσο, θα δούμε πώς θα είναι στο τέλος και πότε θα πάρετε τα χρήματα. Το πιστεύω ακράδαντα το συντομότερο δυνατό. Να προσέχεις.
I want to firmly believe that you will get the money sooner, and this is just an estimated time. However, we will see how it will be in the end and when you will get the money. I firmly believe that as soon as possible. Take care.
Πήρα τα χρήματα αλλά απέρριψαν την ανάληψη μου 3 φορές και μου ζήτησαν να αλλάξω τον τρόπο πληρωμής, δεν ξέρω γιατί thnx για την υποστήριξή σας 🙏
I got the money but they rejected my withdrawal 3 times and asking me to chsnge the payment method i dnt know why thnx for ur support 🙏
Εξαιρετικά, οπότε τελικά τα πήρες πολύ νωρίτερα, πράγμα που χαίρομαι που το έκανες. 😊🎉🎉
Όσο για το γεγονός ότι έπρεπε να χρησιμοποιήσετε διαφορετική μέθοδο, ίσως υπήρχαν κάποια τεχνικά προβλήματα με την προηγούμενη, οπότε το καζίνο πρότεινε μια διαφορετική.
Ωστόσο, αυτό το καζίνο θα εξακολουθεί να είναι κατάλληλο για εσάς και θα του δώσετε άλλη μια ευκαιρία;
Excellent, so you finally got them much sooner, which I'm glad you did. 😊🎉🎉
As for the fact that you had to use a different method, maybe there were some technical problems with the previous one, so the casino recommended a different one.
However, will this casino still be suitable for you and will you give it another chance ?
Δεν μπορώ να απαντήσω στον εκπρόσωπο του καζίνο στην κριτική, αλλά μπορώ να πω ότι το μήνυμα
Παρά την παράβαση των κανονισμών του καζίνο, παρατηρούμε ότι τα χρήματα στον λογαριασμό σας επιστράφηκαν με επιτυχία
Δεν είναι αλήθεια. Επισυνάπτω ένα στιγμιότυπο οθόνης του τρέχοντος υπολοίπου.
Μπορώ να πω με 100% βεβαιότητα ότι δεν έχω διαπράξει δόλιες στοιχηματικές δραστηριότητες, πρόκειται για συνηθισμένα στοιχήματα στη γραμμή για μπάσκετ ή χάντμπολ σε μεσαίες και μεγάλες αγορές. Αλλά ξέρω ότι είναι άχρηστο. Όταν το καζίνο δεν θέλει να δει έναν παίκτη, τον δηλώνει απάτη. Αν και είναι απατεώνας, όχι ο παίκτης.
.
I can't answer the casino representative in the review, but I can say that the message
Despite the breach of casino regulations, we observe that the funds in your account have been successfully refunded
Not true. I attach a screenshot of the current balance.
I can say with 100% certainty that I have not committed any fraudulent betting activities, these are ordinary bets on the line on basketball or handball on middle and big markets. But I know it's useless. When the casino does not want to see a player, they declare him a fraud. Although they are a fraudster, not the player.
Δεν έχει νόημα να δημοσιεύσετε εδώ φίλε, αν το casinoguru κρίνει την υπόθεσή σας που χάνετε, λαμβάνουν χρήματα από τα καζίνο, οπότε δοκιμάστε άλλους τρόπους. Η δραστηριότητά τους θα πρέπει να διερευνηθεί νομικά για ψευδή διαφήμιση, η megadice με κατέσχεσε χωρίς κανένα λόγο τα χρήματά μου, 1,37 eth και το casinoguru τάχθηκαν μαζί τους. Να προσέχεις
There is no point to post here mate, if casinoguru will judge your case you lose, they receive money from casinos so try other ways. Their activity should be investigated legally for false advertising, megadice confiscated me without any reason my money, 1,37 eth and casinoguru sided with them . Take care
Ευχαριστώ! Δεν βλέπω το νόημα να ανοίξω μια καταγγελία γιατί θα τελειώσει τυπικά. Ο παίκτης συμφώνησε να παίξει σύμφωνα με τους κανόνες του καζίνο, οπότε δεν υπάρχουν παραβιάσεις. Ήθελα να δείξω ότι τα λόγια του καζίνο ότι επέστρεψαν το υπόλοιπο δεν είναι αλήθεια.
Thank you! I don't see the point of opening a complaint because it will end as standard. The player agreed to play according to the rules of the casino, so there are no violations. I wanted to show that the casino's words that they returned the balance are not true.
Δεν μπορώ να απαντήσω στον εκπρόσωπο του καζίνο στην κριτική, αλλά μπορώ να πω ότι το μήνυμα
Παρά την παράβαση των κανονισμών του καζίνο, παρατηρούμε ότι τα χρήματα στον λογαριασμό σας επιστράφηκαν με επιτυχία
Δεν είναι αλήθεια. Επισυνάπτω ένα στιγμιότυπο οθόνης του τρέχοντος υπολοίπου.
Μπορώ να πω με 100% βεβαιότητα ότι δεν έχω διαπράξει δόλιες στοιχηματικές δραστηριότητες, πρόκειται για συνηθισμένα στοιχήματα στη γραμμή για μπάσκετ ή χάντμπολ σε μεσαίες και μεγάλες αγορές. Αλλά ξέρω ότι είναι άχρηστο. Όταν το καζίνο δεν θέλει να δει έναν παίκτη, τον δηλώνει απάτη. Αν και είναι απατεώνας, όχι ο παίκτης.
.
I can't answer the casino representative in the review, but I can say that the message
Despite the breach of casino regulations, we observe that the funds in your account have been successfully refunded
Not true. I attach a screenshot of the current balance.
I can say with 100% certainty that I have not committed any fraudulent betting activities, these are ordinary bets on the line on basketball or handball on middle and big markets. But I know it's useless. When the casino does not want to see a player, they declare him a fraud. Although they are a fraudster, not the player.
Οι κριτικές χρηστών δεν έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν ανοιχτή συζήτηση. για αυτό, παρέχουμε αυτό το φόρουμ και παράπονα.
Λυπάμαι, αλλά από την άποψή μου, ο μόνος τρόπος να αποδειχθεί κάτι τέτοιο είναι μέσω καταγγελίας . Ωστόσο, εάν προτιμάτε να μην μας πιστεύετε, δοκιμάστε την αρχή αδειοδότησης.
Δεν είμαι σίγουρος πόσο το Curacao GC θα ενδιαφέρεται να βοηθήσει, αλλά είστε ευπρόσδεκτοι να δοκιμάσετε 👈
User reviews are not designed to provide open discussion; for this, we provide this forum and complaints.
I'm sorry, but from my point of view, the only way to prove such a thing is through a complaint. If you prefer not to believe us, though, try the licensing authority instead.
I am not sure how much Curacao GC will be interested in helping out, but you are welcome to try 👈
Δεν έχει νόημα να δημοσιεύσετε εδώ φίλε, αν το casinoguru κρίνει την υπόθεσή σας που χάνετε, λαμβάνουν χρήματα από τα καζίνο, οπότε δοκιμάστε άλλους τρόπους. Η δραστηριότητά τους θα πρέπει να διερευνηθεί νομικά για ψευδή διαφήμιση, η megadice με κατέσχεσε χωρίς κανένα λόγο τα χρήματά μου, 1,37 eth και το casinoguru τάχθηκαν μαζί τους. Να προσέχεις
There is no point to post here mate, if casinoguru will judge your case you lose, they receive money from casinos so try other ways. Their activity should be investigated legally for false advertising, megadice confiscated me without any reason my money, 1,37 eth and casinoguru sided with them . Take care
Υπάρχει ένα σημείο στο μοίρασμα. μπορείτε να βοηθήσετε άλλους παίκτες. Από την άλλη πλευρά, το να λέμε ότι δεν βοηθάμε, χάνει εντελώς την ουσία.
Έχετε ακούσει ποτέ ότι κάθε ιστότοπος συνεργατών πληρώνεται πραγματικά από τα καζίνο; Λέγεται προμήθειες.
Δυστυχώς, πολλοί από αυτούς τους ιστότοπους δεν επενδύουν τέτοια χρήματα σε λειτουργίες που βοηθούν τους παίκτες δωρεάν.
Είναι περίεργο να ακούς κάτι σαν αυτό που έγραψες από ένα μέλος χωρίς παράπονο. Από πού προκύπτει αυτό;
Είναι μια ειλικρινής ερώτηση. Από όσο μπορώ να πω, έχουμε ήδη βοηθήσει χιλιάδες παίκτες και τα καζίνο σχεδόν μας μισούν γι' αυτό. https://casino.guru/complaints/resolved 👈
There is a point in sharing; you may help other players. On the other side, saying that we don't help misses the point completely.
Have you ever heard that every single affiliate site is actually paid by casinos? It's called commissions.
Sadly, not many of these sites invest such money back into features that help players for free.
It is strange to hear something like you wrote from a member without a complaint. Where does this come from?
It is an honest question. As far as I can tell, we have already helped thousands of players, and casinos almost hate us for that. https://casino.guru/complaints/resolved 👈
Αγαπητέ Cintrol,
Αυτήν τη στιγμή εξετάζουμε την περίπτωσή σας και θα επανεκτιμήσουμε διεξοδικά όλες τις παρεχόμενες πληροφορίες. Η ειλικρινής μας πρόθεση είναι να σας βοηθήσουμε αποτελεσματικά. Εκτιμούμε την κατανόηση και τη συνεργασία σας.
Με εκτιμιση,
Επίσημοι εκπρόσωποι της WEISS
Dear Cintrol,
We are currently reviewing your case and will thoroughly reevaluate all the provided information. Our sincere intention is to assist you effectively. We appreciate your understanding and cooperation.
Sincerely,
WEISS Official Representatives
γκουρού του καζίνο - είσαι ο καλύτερος! Αυτό είναι αλήθεια, βοηθάτε πραγματικά τους παίκτες να υπερασπιστούν τα συμφέροντά τους. Και η συμμετοχή σας είναι ανεκτίμητη! Σας ευχαριστώ ειλικρινά για την υποστήριξή σας και σας εύχομαι επιτυχία, ανάπτυξη και ευημερία!
casino guru - you are the best! This is true, you really help the players defend their interests. And your participation is priceless! I am sincerely grateful to you for your support and wish you success, development and prosperity!
casino guru - вы лучшие! Это так, вы действительно помогаете игрокам отстоять их интересы. И ваше участие бесценно! Я искренне благодарен вам за поддержку и желаю успехов, развития и процветания!
Ευχαριστώ.
Νομίζω ότι ο εκπρόσωπος του καζίνο είναι ο πραγματικός επιστάτης εδώ. Όχι εγώ 😉
Thank you.
I think the casino representative is the actual caretaker here. Not me 😉
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.