ΦόρουμΚαζίνοVulkanVegas - μέχρι στιγμής αρνητική εμπειρία

VulkanVegas - μέχρι στιγμής αρνητική εμπειρία

πριν από 3 έτη από AnonymousMaximus
|
4024 προβολές 8 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 έτη

Γεια σας αγαπητέ Καζίνο - Ομάδα Γκουρού,


Μέχρι στιγμής, δυστυχώς είχα μια πολύ αρνητική εντύπωση για το καζίνο VulkanVegas.


Ξεκινά ως εξής:





20 € κατατέθηκαν


(KYC, Γνωστός πελάτης σας) Η επιταγή πέρασε! Θα λάβετε επίσης την επιβεβαίωση μέσω email. (Ήθελαν πραγματικά πολλά έγγραφα, συμπεριλαμβανομένου ενός selfie με προσωπικό αναγνωριστικό, δεν είμαι συνηθισμένος σε αυτό από άλλα καζίνο, Trustly και τα πάντα είναι επαληθευμένα, κυρίως.)


Καταβλήθηκε με επιτυχία 126 € (μεταφέρθηκε στον λογαριασμό μου)


Σκέφτηκα ότι το καζίνο είναι πολύ ωραίο, ας βάλουμε μερικές σφαίρες εκεί.


50 € κατατέθηκαν χαμένα

50 € κατατέθηκαν χαμένα

100 € κατατέθηκαν χαμένα

200 € καταθέσεις χάθηκαν

Κατάθεση 250 € (τελευταία σφαίρα για εκείνη την ημέρα)


Έπαιξε έως και 2230 € και ζήτησε να πληρωθεί.



Την επόμενη μέρα



Εάν η πληρωμή μου ακυρώθηκε με κανονική αλληλογραφία, θα πρέπει να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου με τη δοκιμή KYC.


Μεταφόρτωσα συνολικά 10 έγγραφα (από τότε που πέρασα το KYC TEST για πρώτη φορά) συμπεριλαμβανομένων χρημάτων μέσα και έξω από τον λογαριασμό μου, συμπεριλαμβανομένων των μεταφορών στο ίδιο το καζίνο.


Παρεμπιπτόντως, 63,13 € πληρώθηκαν με επιτυχία από την πρώτη μου κατάθεση 20 € (μεταφέρθηκε στον λογαριασμό μου.)



Δεν καταλαβαίνω απολύτως πού είναι το πρόβλημα εδώ, ειδικά επειδή έχω αρκετά χρήματα και φυσικά παίζω μόνο με χρήματα που μπορώ να σκουπίσω τη μύτη μου αν τα χάσω.



Μακροπρόθεσμα στη συνομιλία καθορίστηκαν 10 "διαφορετικοί" πράκτορες υποστήριξης


Τρέχουσα κατάσταση σύμφωνα με τη συνομιλία: Ο έλεγχος πηγής πλούτου είναι υπό εξέταση. Μπορεί να πάρει "ημέρες". Πληρωμή 2230 € συνήθως επίσης 5 ημέρες.



Δεν είμαι πολύ πεπεισμένος για αυτό το καζίνο, ακόμη και με την τελευταία μου κατάθεση 250 €, έπρεπε να κάνω ~ 500 € στοιχήματα αφού είχα αυξηθεί στα 2100 €,

Διαφορετικά, το καζίνο θα αφαιρέσει προμήθεια 20% από το υπόλοιπο. Ευτυχώς, παρά τα στοιχήματα των 100 x 4,50 €, κολλήσαμε στα 2230 €.


Πήρε δύο πολύ υψηλά πολλαπλασιαστικά μπόνους στο Dead or Alive 2 και και τα δύο δεν πλήρωσαν σχεδόν τίποτα. (Ένας απατεώνας που σκέφτεται άσχημα).


Μου φαίνεται σαν να τοποθετούνται έξτρα, αυθαίρετοι λίθοι, έτσι ώστε να πρέπει να τα ξεπεράσω και να συνεχίσω να παίζω για να χάσω τα χρήματα. Το Chicane στην πληρωμή φαίνεται τώρα να προστίθεται.



Για μένα μια απολύτως αρνητική εμπειρία και ακατανόητο γιατί αυτό το καζίνο έχει τόσο θετική βαθμολογία. Έχω δοκιμάσει πολλά καζίνο, αλλά αυτό

Οι ρήτρες με τους όρους και τις προϋποθέσεις φαίνεται να ξεπερνούν όλες τους από αρνητική άποψη.


Γνωρίζω ότι έχει περάσει σχετικά λίγος χρόνος

Δεν έχω άλλη επιλογή από το να περιμένω, θα συνεχίσω να αναφέρω. Ελπίζω ότι αυτός ο έλεγχος θα ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατό και ότι θα λάβω τα χρήματα και τα κέρδη μου.


Η κατώτατη γραμμή αυτού του καζίνο

Φυσικά θα χειροτερέψει όσο περισσότερο χρειάζεται η πληρωμή και όσο περισσότερες πέτρες θέλουν να βάλουν στο δρόμο μου.



Χαιρετίσματα

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Έτσι, φυσικά, ανακοινώνω με ειλικρίνεια και χαρά ένα νέο καθεστώς:


Το καζίνο έχει εγκρίνει τη δοκιμή Source of Wealth και, σύμφωνα με τη συνομιλία, θα πληρώσει τα υπόλοιπα κέρδη των € 2000 εντός των επόμενων 5 ημερών σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις.


Έτσι, τώρα είμαι ικανοποιημένος.


Εάν δεν απαντήσω, το συνολικό ποσό έχει ληφθεί πλήρως.


καλή μέρα σε όλους εσάς που διαβάζετε το κείμενο 🙂

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
AnonymousMaximus
πριν από 3 έτη

I sent an email to the casino representative earlier today so it might helped. Anyway, I'm happy for you, congrats! 🙂

πριν από 3 έτη

Έπαιξα στο καζίνο LeoVegas πριν από περίπου ένα μήνα και ακόμα δεν έχω λάβει τα χρήματά μου. Λένε ότι πρέπει να βρουν μια πιθανή λύση όταν έχω ήδη αναφέρει τη λύση που μου είπε η δική μου τράπεζα, στείλτε τα χρήματα σε δολάρια, ώστε να μπορούν να τα αποδεχτούν επειδή δεν λαμβάνουν διεθνείς μεταφορές χρημάτων με ευρώ. Είμαι από το Περού και η αλήθεια είναι ότι είμαι πολύ αναστατωμένος με την εμπειρία μου.

Αυτόματη μετάφραση:
StefanoD
πριν από 3 έτη

So if I understand it correctly, you had your casino balance in EUR, but you realised that your bank is unable to accept EUR so the bank suggested dollars?

Daniel
πριν από 3 έτη

Όχι, το υπόλοιπό μου ήταν στα πέλματα, στο τοπικό μου νόμισμα, αλλά μου είπαν ότι συνήθιζαν να κάνουν τη μεταφορά σε ευρώ με τη μετατροπή του νομίσματος, αλλά επειδή η τράπεζά μου δεν δέχεται αυτό το νόμισμα τους είπα να το κάνουν σε δολάρια, είμαι ακόμα περιμένω

Αυτόματη μετάφραση:
StefanoD
πριν από 3 έτη

Alright, that shouldn't be an issue to send it in dollars instead of eur for the casino, but it will definitely take some time since someone needs to deal with it manually.

Daniel
πριν από 3 έτη

Έχω περάσει περισσότερο από ένα μήνα και έχω διαβάσει αρκετές κριτικές για άτομα που δεν τους έχουν πληρώσει ποσά ακόμη μεγαλύτερα από τη δική μου, ειλικρινά υπάρχει αυτή η δυνατότητα;

Αυτόματη μετάφραση:
StefanoD
πριν από 3 έτη

Honestly, I wouldn't believe that LeoVegas wouldn't pay out winnings only due to the different currency. Anyway, since you say it's been a month, you can probably submit a complaint on our website if you want to.

https://casino.guru/complaints/create

Our team can try to help you regarding this and speed up the process.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα