ΦόρουμΚαζίνοVoltslot Casino - γενική συζήτηση

Voltslot Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Youssf
|
2062 προβολές 10 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Voltslot Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Regarding this complaint

https://casinoguru-en.com/voltslot-casino-player-is-struggling-to-verify-his


It might help the duped player to complain at AskGamblers as there the casino does look to be more responsive then here.


@Frankie66

πριν από 1 έτος

Αυτό είναι το τελευταίο καζίνο, μην καταθέτετε ποτέ χρήματα, το μετανιώνω, μετά την κατάθεσή μου, ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε, κανείς δεν μου δίνει λόγο, κανείς δεν νοιάζεται. Ξεσκίζουν τους ανθρώπους, μπλοκάρουν μετά την κατάθεση και η ζωντανή συνομιλία λέει ότι πρέπει να είστε υπομονετικοί, πρώτοι που θα εξυπηρετηθείτε. Δεν μπορώ να το κάνω αυτό, είμαι τόσο θυμωμένος, αυτοί είναι εγκληματίες στο υψηλότερο επίπεδο.

Αυτόματη μετάφραση:
Xxlxx11
πριν από 1 έτος

Hello there!

Can't explain what caused the issue, hence it's good you already submitted the complaint. For now, I would suggest answering the questions given, so Tomas can work on some progress.

Can you do that, please? If so, access the complaint right here.

πριν από 1 έτος

my account is blocked without any reason.

every time I get the same answer from them.

this is for 4 weeks now I got a amount of €5000 on my account

this is what I get back every time

Dear Matthew ,


Hope you are doing well!


Your request has been already transferred to our responsible department and is being processed now, please be so kind to wait for a while. As soon as we have any updates, we will contact you via email.


Thank you for understanding!


Feel free to contact us if you have any further questions or need assistance.

medhurst180
πριν από 1 έτος

Which casino is it? Was your account verified?

πριν από 1 έτος

Voltslot yes it was verified they said it’s because of

Your account is currently undergoing an additional verification process regarding the recent deposits made. We cannot tell for sure how often can this happen. We understand that this may require some patience on your part, and we genuinely appreciate your understanding and cooperation during this time.


We would like to inform you that your case has already been transferred to our responsible department and is being processed now, please be so kind as to wait for a while.

medhurst180
πριν από 1 έτος

Hey. I've moved your posts under the casino you're writing about. I'm sorry to see the situation you're going through at the moment and especially seeing that the casino keeps giving the same answer over and over again and nothing relevant. 

However, I see that in your second post you wrote that your account is undergoing additional verification because of your deposit. Did the casino ask for any documents ? 

Anyway, you have a complaint with us, so our team will try to help you as best as we can. We'll see where it goes from here. For now, unfortunately, we'll have to be patient. 

πριν από 1 έτος

Oke thank you

πριν από 9 μήνες

Voltslot is not replying on e-mails.

Trustworthje
πριν από 9 μήνες

Hi, what should the casino email you about ? Is there a specific problem you are trying to solve here ?

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα