Γεια σας, διάβασα την κριτική σας και μου φαίνεται ότι ήταν σωστό με την απόρριψη. Το θέμα είναι ότι τα 3/4 αυτών που έγραψες είναι απλώς ότι έχασες, ότι κατέθεσες και δεν κατάφερες να κερδίσεις. Η μόνη άλλη πληροφορία ή σημείο εκτός από αυτό είναι ότι οι περιστροφές καθυστερούν, κάτι που είναι καλή πληροφορία για άλλους παίκτες. Εφόσον επεξεργάζεστε την κριτική σας και δεν έχει να κάνει σχεδόν με το γεγονός ότι δεν καταφέρατε να εξαργυρώσετε ως αποτέλεσμα της απώλειας, δεν έχουμε κανένα πρόβλημα να δεχτούμε την κριτική σας. Μη διστάσετε να το αναφέρετε, αλλά αν είναι η κύρια ιδέα γύρω από την οποία δεν ρέει σχεδόν καμία άλλη πληροφορία, τότε δικαίως απορρίφθηκε.
Για παράδειγμα, μπορείτε να αναφέρετε εάν είχατε ανταλλαγή με υποστήριξη πελατών ή RTP σε κουλοχέρηδες, το γεγονός ότι οι περιστροφές καθυστερούν είπα ότι είναι καλές πληροφορίες και ούτω καθεξής. Τότε δεν θα δω το πρόβλημα στην έγκριση. 🙂
Hello, I have read your review and it seems to me that it was right thing with rejection. The point is that 3/4 of what you wrote is just that you lost, that you deposited and failed to win. The only other information or point besides that is that the spins are lagging which is good information for other players. As long as you edit your review and it's not almost all about the fact that you failed to cash out as a result of losing, we have no problem accepting your review. Feel free to mention it, but if it's the main idea around which almost no other information flows, then it was rightly rejected.
For example, you can mention if you had an exchange with customer support or RTP on slots, the fact that the spins are lagging I said is good information and so on. Then I won't see the problem in the approve. 🙂
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: