Περιμένω πάνω από ενάμιση μήνα για εξαργύρωση, χρησιμοποίησα μπόνους και πόνταρα πάνω από 1 χιλιάρικο αν αυτό υποθέτω κι εγώ. Και εξακολουθούν να αρνούνται να με πληρώσουν ακόμη και αφού μου ζήτησαν τη διεύθυνση bitcoin 32 ή 34 χαρακτήρων, μεταξύ άλλων επαναλαμβανόμενων αιτημάτων που έχω στιγμιότυπα οθόνης για τα πάντα.
Συμπεριλαμβανομένης της επαλήθευσης kyc, της απόδειξης της διεύθυνσης, της διεύθυνσης bitcoin, του στοιχήματος που ολοκληρώθηκε κ.λπ. Λένε το ίδιο πράγμα κάθε φορά που επικοινωνώ μαζί τους μέσω υποστήριξης πελατών ή email..."Περιμένετε και κάντε υπομονή".
Πόσο ασθενής πρέπει να είμαι 45+ ημέρες μετά;
Αυτό το καζίνο αντιμετωπίζει τους διαδικτυακούς πελάτες του σαν να είμαστε πραγματικά bots και όχι άνθρωποι. Η συμπεριφορά τους είναι πολύ απογοητευτική
Εάν κάποιος από την ομάδα επίλυσης του casinoguru μπορεί να με βοηθήσει, θα ήμουν περισσότερο από ευγνώμων για τη βοήθειά σας.
I've been waiting for over a month and a half for cashout, I used bonus and wagered over 1k if what I was supposed too. And they still refuse to pay me out even after asking for my 32 or 34character bitcoin address among other repeated requests which I have screenshots of everything.
Including my kyc verification, proof of address, bitcoin address, wager completed etc. They say the same thing everytime I contact them via customer support or email..."Wait and be patient".
How patient am I supposed to be 45+ days later?
This casino treats their online customers like we're actual bots and not human. Their behavior is very dis****ing imo
If someone from casinoguru's resolve team can help me I would be more than appreciative of your assistance.
Αυτόματη μετάφραση: