Έλλειψη ποιότητας στην εξυπηρέτηση πελατών
Η άποψή μου σχετίζεται συγκεκριμένα με μια πιθανή έλλειψη προετοιμασίας των πρακτόρων συνομιλίας 24x7 (με εξαίρεση ένα άτομο).
Έκανα εγγραφή σε αυτό το καζίνο, κέρδισα, έστειλα τα έγγραφά μου για επικύρωση και ζήτησα απόσυρση.
Σε μια αρχική συνομιλία ζωντανής συνομιλίας, ενημερώθηκα ότι έπρεπε να περιμένω 24 ώρες για να εξεταστούν τα έγγραφά μου. Μου ζήτησε και αποδεικτικό διαμονής έως και πριν 6 μήνες και το έστειλα αμέσως. Ρώτησα αν η συνοδός θα μπορούσε να τα εξετάσει εκείνη τη στιγμή, και μου είπε όχι. Μέχρι αυτό το σημείο, όλα ήταν καλά.
Σε μια δεύτερη συνομιλία, ρώτησα μια άλλη συνοδό αν μπορούσε να εξετάσει τα έγγραφά μου. και με ενημέρωσε ότι το αποδεικτικό κατοικίας μου πρέπει να είναι μέχρι 3 μηνών. Αυτό είναι ήδη ένα σφάλμα, καθώς περιλαμβάνει αποσυνδεδεμένες πληροφορίες μεταξύ των συνοδών. Την ενημέρωσα ότι ο άλλος μου επέτρεψε να στείλω 6μηνο και μόνο τότε δέχτηκε (αφού έχασα χρόνο ψάχνοντας διαφορετική απόδειξη διεύθυνσης). Επιπλέον, εξέτασε αμέσως τα έγγραφα και τα ενέκρινε! Μπορεί δηλαδή ο πρώτος συνοδός να είχε μια πιθανή «έλλειψη θέλησης» να με βοηθήσει. Ρώτησα πόσο καιρό θα χρειαζόταν για να εγκριθεί η απόσυρσή μου και είπε ότι θα χρειαστούν έως και 24 ώρες από την έγκριση. Από τη στιγμή που ζήτησα την ανάληψη, η κατάσταση στην ιστοσελίδα είναι: "Αυτόματη πληρωμή". Αμφίβολη έκφραση, αφού με αυτήν καταλαβαίνω ότι η πληρωμή μου θα είναι αυτόματη (όπως συμβαίνει με ένα εικονικό πορτοφόλι) μετά την έγκρισή τους.
Τελικά, μίλησα με έναν τρίτο πράκτορα, ο οποίος είπε ότι η απόσυρσή μου είχε ήδη εγκριθεί από αυτούς. Ωστόσο, θα πρέπει να περιμένω 48 ώρες, κατά μέσο όρο, για να το λάβω στο ψηφιακό μου πορτοφόλι. Επιπλέον, είπε ότι πρόκειται για μέσο όρο και δεν δεσμεύονται σε καμία προθεσμία.
Με άλλα λόγια, κάθε φορά που έμπαινα στο chat, είχα νέα ή διαφορετικά στοιχεία, και η όλη κατάσταση δεν θα είχε συμβεί εάν όλοι οι πράκτορες ήταν εξαιρετικά ξεκάθαροι σχετικά με τη διαδικασία απόσυρσης από το site.
Προτείνω να εξελιχθούν ως προς αυτό και αναμένω την πληρωμή της απόσυρσής μου, προτού ανοίξω μια καταγγελία σε αυτόν τον ιστότοπο.
Lack of quality in customer service
My point is specifically related to a possible lack of preparation of the 24x7 chat agents (with the exception of one person).
I registered at this casino, I won, I sent my documents for validation and requested a withdrawal.
In an initial live chat conversation, I was informed that I had to wait 24 hours for my documents to be reviewed. She also asked me for proof of residence from up to 6 months ago, and I sent it right away. I asked if the attendant could review them at that time, and she told me no. Up until this point, everything was fine.
In a second conversation, I asked another attendant if she could review my documents; and she informed me that my proof of residence should be up to 3 months old. This is already an error, as it involves disconnected information between the attendants. I informed her that the other had allowed me to send a 6-month one, and only then did she accepted (after I lost time looking for a different proof of address). Furthermore, she reviewed the documents immediately and approved them! In other words, the first attendant may have had a possible "lack of will" to help me. I asked how long it would take for my withdrawal to be approved, and she said it would take up to 24 hours from approval. From the moment I requested the withdrawal, the status on the website is: "Autopayment". A dubious expression, since with it I understand that my payment will be automatic (as it is with a virtual wallet) after their approval.
Finally, I got into a chat with a third agent, who said that my withdrawal had already been approved by them. However, I should wait 48 hours, on average, to receive it in my digital wallet. Furthermore, he said that this is an average, and they do not commit to any deadline.
In other words, every time I entered the chat, I had new or different information, and the whole situation would not have happened if all the agents were extremely clear about the procedure for withdrawing from the site.
I suggest that they evolve in this regard, and I await the payment of my withdraw, before I open a complaint in this website.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 9 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: