Λοιπόν, εξέτασα το παράπονό σας, αλλά θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω κάποια βοήθεια με αυτό, φαίνεται.
Το πρώτο πράγμα που δεν κατάλαβα είναι στην πραγματικότητα για το κλείσιμο του λογαριασμού. Πότε ζητήσατε να κλείσει ο λογαριασμός σας και πότε πρέπει να λάβετε το εν λόγω μπόνους, παρακαλώ;
Όχι ότι το σκέφτομαι πιο βαθιά - Πότε κάνατε την τελευταία σας κατάθεση;
Όπως εξήγησε ο Nick: "Δυστυχώς, αν δεν είχατε υπόλοιπο στο λογαριασμό σας στο καζίνο, είχαν το δικαίωμα να το κλείσουν χωρίς να δοθεί κανένας λόγος." Εάν ο λογαριασμός σας παρέμεινε χωρίς χρηματοδότηση για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, αυτός και μόνο είναι ένας καλός λόγος για το κλείσιμο του λογαριασμού.
Αν κατά κάποιο τρόπο κατάλαβα λάθος, παρακαλώ διορθώστε με.🙏
Well, I went through your complaint, but I could use some help with that, it seems.
The first thing I didn't get is actually about the account closure. When did you ask for your account to be closed, and when should you receive the bonus in question, please?
Not that I'm thinking deeper about that - When did you make your last deposit?
As Nick explained: "Unfortunately, if you had no remaining balance on your casino account, they had the right to close it without any reason given." If your account remained unfunded for such a long time, this alone is a good reason for the account closure.
If I got it wrong somehow, please correct me.🙏
Αυτόματη μετάφραση: