ΦόρουμΚαζίνοUnibet Casino - γενική συζήτηση

Unibet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από makoto4317
|
2729 προβολές 17 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Unibet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

I have been denied identity verification for a long time and have not been able to withdraw $70,000 for almost 3 months. Identity verification is never over for various reasons. They don't want me to play games and withdraw. Help me

makoto4317
πριν από 1 έτος

This is ridiculous, still, I'm not familiar with the whole context of this situation. But it does not matter now, you ask for help and I can provide it.

I suggest you visit this guide section focused on a free feature called complaint:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

I'd say it is always better to be prepared for what's about to come. To actually create the complaint, kindly use the following link: https://casino.guru/complaints/create

Once the complaint is set, you may find a few moments to share your story even here on the forum - may you?

I hope you will.




πριν από 1 έτος

Hi, I have a problem with the withdrawal of the winnings, the point is that the transaction status is shown pending verification, etc. Smaller amounts were withdrawn without any problems and then suddenly such a surprise with a larger win. My account is verified in 100% and I also made payments from one wallet. Can you help me. I would like to ask for help

πριν από 1 έτος

Γεια σας, αν κερδίσετε μεγαλύτερο ποσό, πιθανότατα θα λάβετε ένα email για επαλήθευση KYC. Τα αξιόπιστα καζίνο τα ζητούν. Εφόσον έχετε ήδη λάβει πληρωμές, υποθέτω ότι όλα τα δεδομένα σας έχουν εισαχθεί σωστά στο προφίλ παίκτη σας. Τις περισσότερες φορές απαιτούνται τα τραπεζικά σας στοιχεία και οι τραπεζικές κινήσεις σας, αφού είστε και το πραγματικό πρόσωπο που ανήκει στον λογαριασμό. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Κατεβάστε όχι μόνο ένα στιγμιότυπο οθόνης, αλλά το πλήρες αντίγραφο κίνησης λογαριασμού από την τράπεζά σας, από το οποίο έχετε κάνει επίσης τις καταθέσεις ή τον τρόπο κατάθεσης που έχετε αποθηκεύσει! Το black out των λογαριασμών μπορεί να απορριφθεί! Αυτό συνήθως ολοκληρώνεται εντός 24 ωρών και θα πρέπει να λάβετε την πληρωμή σας. Πολλοί διστάζουν να το κάνουν εάν τα δεδομένα δεν επιβεβαιωθούν. Θα λάβετε επίσης μια προειδοποίηση για να κάνετε αυτόν τον έλεγχο το συντομότερο δυνατό. (Τουλάχιστον για αξιόπιστα καζίνο) Εάν το KCY δεν επαληθευτεί, το καζίνο μπορεί στη συνέχεια να διαγράψει τον λογαριασμό παίκτη χωρίς να λάβετε τα κέρδη. Μέχρι στιγμής, ΠΑΝΤΑ πληρώνονταν τα κέρδη μου 🙂 ελέγξτε τα δικά σας μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου - εάν λάβατε κάτι. Επομένως, προτού υποβάλετε μια καταγγελία, διαβάστε τους όρους και τις προϋποθέσεις του καζίνο και τις προϋποθέσεις ανάληψης. Ένα καζίνο μπορεί να ελέγξει τον λογαριασμό σας ανά πάσα στιγμή, ακόμα κι αν τον έχετε υποβάλει πολλές φορές. Είναι έτσι! Όσο πιο γρήγορα αντιδράσεις, τόσο πιο γρήγορα θα πάρεις το βραβείο σου. Ό,τι καλύτερο🙂

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

infoschmitti62 It's just that I didn't receive any emile, and the service told me that the payment went to internal verification and payment

makoto4317
πριν από 1 έτος

Δεν αρκεί αυτό το πλαίσιο! Γιατί δεν πρέπει να σας επιτρέπεται να παίζετε *παιχνίδια*;

Η επαλήθευση ταυτότητας δεν ολοκληρώνεται ποτέ για διάφορους λόγους;

Γιατί είναι? Σε ποιο καζίνο;


Δεν μπορείτε να κάνετε ανάληψη 70.000 $;

Ένα καζίνο έχει επίσης όρια ανάληψης -- ελέγξτε τους όρους αναλήψεων σε αυτό το καζίνο; Τα μικρότερα καζίνο δεν θα σας πληρώσουν ποτέ 70.000 $ με μια κίνηση!


Παίξτε παιχνίδια και συνταξιοδοτηθείτε;

Στη συνέχεια, ένα καζίνο σας μπλοκάρει - εάν ο λογαριασμός σας είναι ακόμα ενεργός, πρέπει να έχετε λάβει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ένα αξιόπιστο καζίνο δεν θα υποστηρίξει ποτέ έναν παίκτη - απαγορεύουμε εάν ..........! Αντίθετα - ελπίζει ότι θα παίξετε και θα χρησιμοποιήσετε ξανά τα κέρδη σας!


Εισαγάγατε σωστά στοιχεία;


Λοιπόν, αυτό που γράφεις δεν το έχω ακούσει ποτέ - φαίνεται να υπάρχει κάτι ψαρό.

Διαφορετικά υποβάλετε καταγγελία:

Σύνδεσμος: https://casino.guru/complaints/create


Τα καλύτερα.




Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
wontor87
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ για τα σχόλια:


σε αυτή την περίπτωση θα λάβετε σίγουρα ένα email μόλις ολοκληρωθεί.


Αυτό δεν υπάρχει - γιατί δεν λαμβάνετε email σχετικά με αυτό!


Το καζίνο μου πάντα μου στέλνει ένα email μόλις ολοκληρωθεί η επαλήθευση και έχει γίνει η ανάληψη🙂


Αυτή η διαδικασία θα πρέπει να ολοκληρωθεί μετά από 72 ώρες.


Διαφορετικά, χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο για παράπονα:

Σύνδεσμος: https://casino.guru/complaints/create


Υπομονή 🙂



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

infoschmitti62 It's just that I didn't receive any emile, and the service told me that the payment went to internal verification and payment

πριν από 1 έτος

ok

πριν από 1 έτος

What distinctive features do you offer?

wontor87
πριν από 1 έτος

Hi, based on what you describe, it is possible that you will have to perform some additional verification, or your withdrawal has gone to a suitable department where it will probably be under review.  

However, has the casino asked you for any documents or anything else ? Alternatively, did they mention how long this process of review should take ?

Let us know. 

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Γεια σας, αν κερδίσετε μεγαλύτερο ποσό, πιθανότατα θα λάβετε ένα email για επαλήθευση KYC. Τα αξιόπιστα καζίνο τα ζητούν. Εφόσον έχετε ήδη λάβει πληρωμές, υποθέτω ότι όλα τα δεδομένα σας έχουν εισαχθεί σωστά στο προφίλ παίκτη σας. Τις περισσότερες φορές απαιτούνται τα τραπεζικά σας στοιχεία και οι τραπεζικές κινήσεις σας, αφού είστε και το πραγματικό πρόσωπο που ανήκει στον λογαριασμό. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Κατεβάστε όχι μόνο ένα στιγμιότυπο οθόνης, αλλά το πλήρες αντίγραφο κίνησης λογαριασμού από την τράπεζά σας, από το οποίο έχετε κάνει επίσης τις καταθέσεις ή τον τρόπο κατάθεσης που έχετε αποθηκεύσει! Το black out των λογαριασμών μπορεί να απορριφθεί! Αυτό συνήθως ολοκληρώνεται εντός 24 ωρών και θα πρέπει να λάβετε την πληρωμή σας. Πολλοί διστάζουν να το κάνουν εάν τα δεδομένα δεν επιβεβαιωθούν. Θα λάβετε επίσης μια προειδοποίηση για να κάνετε αυτόν τον έλεγχο το συντομότερο δυνατό. (Τουλάχιστον για αξιόπιστα καζίνο) Εάν το KCY δεν επαληθευτεί, το καζίνο μπορεί στη συνέχεια να διαγράψει τον λογαριασμό παίκτη χωρίς να λάβετε τα κέρδη. Μέχρι στιγμής, ΠΑΝΤΑ πληρώνονταν τα κέρδη μου 🙂 ελέγξτε τα δικά σας μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου - εάν λάβατε κάτι. Επομένως, προτού υποβάλετε μια καταγγελία, διαβάστε τους όρους και τις προϋποθέσεις του καζίνο και τις προϋποθέσεις ανάληψης. Ένα καζίνο μπορεί να ελέγξει τον λογαριασμό σας ανά πάσα στιγμή, ακόμα κι αν τον έχετε υποβάλει πολλές φορές. Είναι έτσι! Όσο πιο γρήγορα αντιδράσεις, τόσο πιο γρήγορα θα πάρεις το βραβείο σου. Ό,τι καλύτερο🙂

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi, I can see that you have experience with a similar process when you describe it in such detail. Thank you of course for the appropriate advice for the player that might help. 

As far as the timeframe is concerned, sometimes it doesn't have to be within 24 hours. 

Also, regarding the fact that you always have been paid your winnings, that's great, because that's probably the most discussed problem on our forum. 

Out of curiosity, I would like to ask you, have you ever had a problem with verification ? 🙂

πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ για τα σχόλια:


σε αυτή την περίπτωση θα λάβετε σίγουρα ένα email μόλις ολοκληρωθεί.


Αυτό δεν υπάρχει - γιατί δεν λαμβάνετε email σχετικά με αυτό!


Το καζίνο μου πάντα μου στέλνει ένα email μόλις ολοκληρωθεί η επαλήθευση και έχει γίνει η ανάληψη🙂


Αυτή η διαδικασία θα πρέπει να ολοκληρωθεί μετά από 72 ώρες.


Διαφορετικά, χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο για παράπονα:

Σύνδεσμος: https://casino.guru/complaints/create


Υπομονή 🙂



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Your answers sound like you want to take on the role of admin, am I right ? 😁

Nevertheless, I would be careful with the timeframes, because it can vary from casino to casino how long it takes for the process to be resolved. 

Anyway, what casino do you play in, when you say that your casino always sends you mail ? 

Gullywin
πριν από 1 έτος

Hi, in this case it would be useful to use the "reply" button (a grey arrow pointing to the left) so we know who you are replying to, or who the question is directed at. Anyway, what do you mean by "distinctive features" ?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

On the community forum in Unibet somebody is saying that after receiving information from a technical engineer that they have lowered the the rtp on slot winnings to 24.12% in the last 6 weeks. At the moment their slots are acting like this so can this be true. If so surely this must be illegal and cheating customers. Also why is their no governing body looking at things like this when instead all anyone ever says is that are all independantly tested. Can anything be done to prove or disprove these allegations.

Whitelighter
πριν από 1 έτος

Hey. I am thinking how it would be possible for RTP to drop to this level in 6 weeks. Obviously some evidence would be needed that this is the case because if someone is just talking about it, it can't be considered relevant. Have you played in this casino and noticed anything unusual ? No RTP visible on the slots themselves ? 

Jaro
πριν από 1 έτος

I play at Unibet and lately for every 100 spins you get about 20% return. Here are the cummunity stats for Unibet. If you compare them to other popular casinos you will see they are about 40% lower coming in at 46.03% with most of the others 90%+. https://console.slottracker.com/en/casinos/unibet


Whitelighter
πριν από 1 έτος

I think that such accusations are quite serious and I have not noticed that we have a warning somewhere on our website. Of course, it should be remembered that the casino always has the edge over the player in a long run. I think we have a well-written guide to RTP that might be useful at some point, so I'll add it here: https://casino.guru/learn-about-games-of-chance-rtp-variance

However, if you feel that something is going on that shouldn't be, it would probably be easiest not to play in the casino. Alternatively, if you think there might be something serious behind what you're writing and you think you have enough evidence, you could try filing a complaint, but the evidence would have to be bulletproof. 

Anyway, if you just wanted to warn the players about what you've encountered, I understand. I hope you don't run into anything similar at other casinos and everything will be fine.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα