Γεια, βλέπω ότι έχετε ήδη υποβάλει καταγγελίες και κατά των δύο καζίνο, κάτι που νομίζω ότι είναι σωστό σε αυτήν την περίπτωση. Καταλαβαίνω ότι οι αναλήψεις σας συνεχίζονται εδώ και λίγο καιρό.
Στην περίπτωση των κουλοχέρηδων sunrise, έχει εγκριθεί ακόμη η απόσυρσή σας; Καταλαβαίνω ότι περιμένεις να φτάσουν τα χρήματα; Δεν νομίζω ότι είναι δίκαιο το καζίνο να επαναλαμβάνει την ίδια απάντηση εδώ και δύο εβδομάδες και ακόμη να μην έχει προχωρήσει.
Όσο για το Lucky Legends Casino, παρατήρησα ότι έχετε ήδη λάβει την πρώτη σας ανάληψη και τώρα περιμένετε $1000. Η δικαιολογία ότι το καζίνο είναι πολύ απασχολημένο είναι περίεργη. Ωστόσο, είδα επίσης ότι είχατε ένα παράπονο με αυτό το καζίνο στο παρελθόν, το οποίο επιλύθηκε. Ελπίζω σε αυτή την κατάσταση να έχει το ίδιο αίσιο τέλος.
Προς το παρόν, θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε πώς θα εξελιχθούν τα παράπονα και θα χαρώ αν μας κρατήσετε ενήμερους για αυτές τις περιπτώσεις.
Προς το παρόν, σας εύχομαι καλή τύχη.
Hi, I see you have already filed complaints against both casinos, which I think is correct in this case. I gather your withdrawals have been going on for a while.
In the case of sunrise slots, has your withdrawal been approved yet ? Do I understand that you are waiting for the money to arrive ? I don't think it's fair that the casino has been repeating the same answer for two weeks and it still hasn't progressed.
As for Lucky Legends Casino, I noticed that you have already received your first withdrawal and now you are waiting for $1000. The excuse that the casino is too busy is bizarre. However, I also saw that you had a complaint with this casino in the past, which was resolved. I hope that in this situation it will have the same happy ending.
For now, we will have to wait and see how the complaints develop and I will be glad if you keep us informed about these cases.
For now, I wish you good luck.
Μόλις τηλεφώνησα στους τυχερούς θρύλους και μου είπαν ότι δεν υπάρχει διαθέσιμος πράκτορας και η γραμμή κόπηκε. Τι είναι αυτό? δεν μπορώ να το πιστέψω..
Όπως και με την ανατολή του ηλίου εγκρίθηκε η απόσυρσή μου. Αλλά δεν πληρώθηκε ποτέ.
I just called lucky legends and they said no agent is available and the line cut off. What is this? I cant believe it..
As with sunrise my withdrawal was approved. But never paid out.
Όσο για τους Lucky legends, αυτό δεν μου φαίνεται σωστό. Υποθέτω ότι ακόμη και η ζωντανή συνομιλία δεν θα απαντήσει και αν στείλετε ένα email πιθανότατα θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα.
Στο πλαίσιο των κουλοχέρηδων Sunrise, υποθέτω ότι είναι το ίδιο, έχω δίκιο; Επικοινωνείτε με οποιονδήποτε τρόπο με το καζίνο;
Ανεξάρτητα από αυτό, η ομάδα μας θα προσπαθήσει να κάνει ό,τι είναι δυνατό για να μάθει τι συμβαίνει με τις αναλήψεις σας. Προς το παρόν πρέπει να είμαστε υπομονετικοί και να περιμένουμε πού θα προχωρήσουν οι υποθέσεις σας.
Εάν καταφέρετε να συνδεθείτε με τα καζίνο ή να λάβετε νέες πληροφορίες, ενημερώστε μας!
Σταυρωμένα δάχτυλα 🤞
As for Lucky legends, that doesn't seem right to me. I guess even live chat won't reply and if you send an email it will probably have the same result.
In the context of Sunrise slots, I assume it is the same, am I right ? Do you communicate in any way with the casino ?
Regardless, our team will try to do everything possible to find out what's going on with your withdrawals. For now we have to be patient and wait where your cases will progress.
If you manage to connect with the casinos or receive any new information, please let us know !
Fingers crossed 🤞
Τα κατάφερα..και όλα όσα είπαν ότι θα επισπεύσουν την απόσυρσή μου.. Αλλά είπαν ότι δεν μπορούν να μου δώσουν ακριβή ημερομηνία. Σημαίνει ότι με περιμένει άπειρα. Είναι όλοι ψεύτες. Μακάρι να υπάρχει ένα σωματείο ή κάτι που να κυβερνά αυτούς τους απατεώνες και να προστατεύει τους παίκτες
Θα πρέπει να κλείσουν επειδή δεν πληρώνουν ή καθυστερούν την πληρωμή χωρίς λόγο. Ήθελα να μπορούσα να ενημερώσω όλους στον κόσμο.
I did manage..and all they said os they will expedite my withdrawal.. But they said they can't give me an exact date. It means infinite waiting for me. They are all liars. I wish there is a union or something to govern those scammers and protect players
They should be closed down because they dont pay or delayed payment without reason. I wished i can let everyone in the world know.
Καταλαβαίνω απόλυτα την απογοήτευσή σου. Να σου πω την αλήθεια, θα θύμωνα κι εγώ και είμαι επίσης πολύ περίεργος να δω αν θα πετύχεις σε αυτή την κατάσταση.
Φυσικά, όπως προανέφερα, η ομάδα μας θα προσπαθήσει να κάνει ό,τι μπορεί για να μάθει γιατί καθυστερούν οι αναλήψεις σας.
Όσον αφορά την περίπτωσή σας, νομίζω ότι τουλάχιστον άλλοι παίκτες θα δουν ότι αυτά τα καζίνο δεν ήταν δίκαια μέσω των καταγγελιών σας .
Προς το παρόν, πρέπει απλώς να περιμένουμε και να δούμε πώς θα προχωρήσουν τα πράγματα. Ελπίζω να πάνε όλα καλά. 🙂
I absolutely understand your frustration. To tell you the truth, I would also be angry and I am also really curious to see if you will be successful in this situation.
Of course, as I mentioned before, our team will try to do everything they can to find out why your withdrawals are delayed.
As far as your case is concerned, I think that at least other players will see that these casinos have not been fair through your complaints.
For now, we just have to wait and see how things move forward. I hope everything turns out well. 🙂
Φαίνεται πολλά υποσχόμενο, αλλά δεν θέλω να το μπερδέψω. Ελπίζω ότι αυτή τη φορά θα σας ενημερώσουν τι συμβαίνει με την απόσυρσή σας, όπως σας είπαν στη ζωντανή συνομιλία.
Φροντίστε να μας κρατάτε ενήμερους εάν το καζίνο έχει κρατήσει τις υποσχέσεις του.
That looks promising but I don't want to jinx it. I hope that this time they will let you know what is going on with your withdrawal, as you were told in the live chat.
Be sure to keep us updated if the casino has kept its promises.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.