Το έχω ήδη αναφέρει κάπου αλλού σε αυτό το φόρουμ. Ζήσατε κάτι που βιώνουν πολλοί παίκτες την περίοδο των Χριστουγέννων. Οι παίκτες συχνά έχουν λίγες μέρες συχνά, έχουν περισσότερο ελεύθερο χρόνο, επομένως παίζουν καζίνο περισσότερο από το συνηθισμένο. Αυτό έχει επίσης ως αποτέλεσμα μεγαλύτερο όγκο αιτημάτων ανάληψης και άλλες επαφές με την υποστήριξη πελατών.
Από την άλλη πλευρά, οι υπάλληλοι του καζίνο βρίσκονται επίσης σε διακοπές, πράγμα που σημαίνει ότι έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού ακριβώς την ίδια στιγμή που θα χρειάζονταν ακόμη περισσότερο ανθρώπινο δυναμικό από το συνηθισμένο.
Προσπαθήστε να τους δώσετε μια εβδομάδα μέχρι να τακτοποιηθούν όλα.
I already mentioned it somewhere else on this forum. You experienced something that many players experience during Christmas time. Players often have few days often, they have more free time so they play casino more than usual. That also results in higher volume of withdrawal requests and other contacts with the customer support.
On the other hand, the casino employees are on vacation as well, which means they lack human resources exactly at the same time when they would need even more human resources than usual.
Try to give them a week until everything settles down.
Αυτόματη μετάφραση: