Νομίζω ότι λόγω της διαδικασίας επαλήθευσης. Φαίνεται ότι καθυστερούν τα πάντα όσο μπορούν. Απόρριψη εγγράφων και στη συνέχεια μη επικοινωνία για αυτό, ακόμα κι αν το έγγραφο ήταν εντάξει.
Τα κανονικά καζίνο επαληθεύουν τον λογαριασμό σας και στη συνέχεια αποσύρουν χρήματα. Ανήκουν στα σκουπίδια
I think that because of the verification process. It looks like they delay everything as much as they can. Rejecting documents then not contacting about that, even if the document was fine imo.
Normal casinos verify your account and then withdraw funds. They belong in trash
ναι καθυστέρησαν τις αναλήψεις μου τόσο καιρό. με πλήρωσαν αλλά το καθυστέρησαν 40-45 μέρες.
υπάρχουν τόσα πολλά καζίνο με πολύ καλύτερη ποιότητα και γρήγορες αναλήψεις, οπότε δεν θα συνιστούσα αυτό το καζίνο.
yes they delayed my withdrawals for so long. they paid me but delayed it for 40-45 days.
there are so many casinos with much better quality and fast withdrawals so i would not recommend this casino.
Νομίζω ότι λόγω της διαδικασίας επαλήθευσης. Φαίνεται ότι καθυστερούν τα πάντα όσο μπορούν. Απόρριψη εγγράφων και στη συνέχεια μη επικοινωνία για αυτό, ακόμα κι αν το έγγραφο ήταν εντάξει.
Τα κανονικά καζίνο επαληθεύουν τον λογαριασμό σας και στη συνέχεια αποσύρουν χρήματα. Ανήκουν στα σκουπίδια
I think that because of the verification process. It looks like they delay everything as much as they can. Rejecting documents then not contacting about that, even if the document was fine imo.
Normal casinos verify your account and then withdraw funds. They belong in trash
Πότε ακριβώς ζητήσατε την απόσυρσή σας και ποιος ήταν ο λόγος της απόρριψης, παρακαλώ;
Δώστε περισσότερες λεπτομέρειες, ώστε να προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε.
When exactly have you requested your withdrawal, and what was the reason for the rejection, please?
Please provide more details, so we can try to help.
Θέλω να πληρώνω 800 € κάθε μπόνους που παιζόταν, όπως και η ανάληψη και τώρα δεν με πληρώνουν γιατί χρησιμοποίησα την πιστωτική κάρτα της μητέρας μου wtf αλλά τα χρήματα που κράτησαν και με έκλεψαν
I want to Pay out 800€ every Bonus played out so did the withdrawl and now they dont pay me cuz I used my mothers Credit Card wtf but the Money they kept and robbed me
είναι αληθινή απάτη με έκλεψαν 800€ γιατί έκανα μια κατάθεση 50€ στην πιστωτική κάρτα της μητέρας μου για κατάθεση στις 31 Ιανουαρίου… wtf αλλά τα χρήματα τους πλήρωσαν με την ίδια κάρτα λειτουργούν;
is true scam they stole me 800€ cuz i did a 50€ deposit with my mothers Credit Card for deposit in Januarry 31… wtf but the Money payd them with the Same Card works?
Γεια, λοιπόν, νομίζω ότι σε τέτοιες περιπτώσεις είναι απαραίτητο να διαβάζετε πολύ καλά τους Όρους και τις προϋποθέσεις, όπου είναι ξεκάθαρα γραμμένο ότι πάντα πράγματα όπως τρόποι πληρωμής ή προσωπικά στοιχεία και παρόμοια θα πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο στο δικό σας όνομα και όχι σε κάποιο άλλο. Το καζίνο δεν ευθύνεται για παραβίαση των κανόνων και παρόλο που πιστεύω ότι είστε θυμωμένοι, ελπίζω ότι αυτό θα είναι ένα μάθημα για το μέλλον γιατί σε κάθε καζίνο θα είναι παραβίαση των κανόνων και το καζίνο δεν παίρνει κάθε κατάθεση. Αλλά όταν πρόκειται για επαλήθευση ή απόσυρση, τότε συχνά διερευνώνται πράγματα όπως αυτό.
Αυτό που θα έλεγα λοιπόν είναι, προσέξτε την επόμενη φορά σε οποιοδήποτε καζίνο.
Hey, well I think that in such cases it is necessary to read the Terms and conditions very well, where it is clearly written that always such things as payment methods or personal info and the like should be used only in your own name and not in someone else's. The casino is not liable for breaking the rules and although I believe you are angry, I hope this will be a lesson for the future because in every casino it will be a violation of the rules and the casino does not take every deposit. But when it comes to verification or withdrawal, that's when things like this are often investigated.
So what I would say is, watch out for the next time at any casino.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.