ΦόρουμΚαζίνοTurbo spins kasino

Turbo spins kasino

πριν από 11 μήνες από Juhassa
|
1530 προβολές 7 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 11 μήνες

Γεια. Υπάρχει κάποιος εδώ που έπαιξε πρόσφατα σε αυτό το καζίνο; Καταφέρατε να κάνετε ανάληψη χρημάτων από εκεί; Περιμένω ήδη περίπου ένα μήνα, αλλά δεν επεξεργάζονται αναλήψεις. Λένε μόνο ότι υπάρχει καθυστέρηση στη διεκπεραίωση.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

never tried their website. They have free spins?

πριν από 11 μήνες

Γεια. Υπάρχει κάποιος εδώ που έπαιξε πρόσφατα σε αυτό το καζίνο; Καταφέρατε να κάνετε ανάληψη χρημάτων από εκεί; Περιμένω ήδη περίπου ένα μήνα, αλλά δεν επεξεργάζονται αναλήψεις. Λένε μόνο ότι υπάρχει καθυστέρηση στη διεκπεραίωση.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Hello, I see that you have a complaint filed for 3 weeks in this case and I think that is quite a long time for the casino not to pay out the money. I also noticed that the casino has a low safety index and I would be very careful before playing here. 

As for the experience of other players, I strongly hope that some will get in touch and join. 

However, according to the complaints, we are waiting for a response from the casino so we will see how it will be resolved. If you have an update don't hesitate to let me know. 

πριν από 11 μήνες

never tried their website. They have free spins?

πριν από 11 μήνες

Hi, according to the safety index I would be careful to deposit here so I don't think you've lost anything if you haven't played here. As for free spins, I didn't find them and I found deposit bonuses on our page for this casino. 

If you decide to play here I would be very careful because it is possible that there will be problems in the future. 🤷‍♂️

Έγινε επεξεργασία από Radka πριν από 11 μήνες
Αιτία: added clickable link
πριν από 11 μήνες

Γεια. Ο σκοπός δεν είναι πλέον η αποθήκευση χρημάτων σε αυτό το καζίνο. Θα ήταν ένα ωραίο χριστουγεννιάτικο δώρο αν μπορούσα να βγάλω τα χρήματα από εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:
Juhassa
πριν από 11 μήνες

Hi.

If I may say so, I think we should be realistic. There are actually three opened complaint, sadly all seem to be lacking the casino's reply for quite some time.

Of course, I wish you a happy end, it is just I would not be too optimistic.

One way or another, we'll be here for an update.

πριν από 11 μήνες

Πόσοι παίκτες τους έχουν συμβεί το ίδιο και δεν πήραν τα λεφτά τους, αλλά δεν έγινε καμία ειδοποίηση σχετικά. Όταν ανοίγετε κατά λάθος έναν λογαριασμό παιχνιδιού σε ένα καζίνο όπως αυτό, συμβαίνει σαν να μου συνέβη και δεν θέλετε να παίξετε σε κανένα καζίνο πια. Λαμβάνει επίσης υπόψη ότι κανείς δεν μπορεί και δεν πρόκειται να κάνει τίποτα για αυτό. πολλοί παίκτες χάνουν χρήματα μόνο σε αυτό το καζίνο. Δεν έρχονται πολλοί άνθρωποι εδώ για να αναζητήσουν τις πληροφορίες που σχολιάστηκαν. Θα πρέπει να το αναφέρετε σε κάποια αρχή. Ναι, θα μάθουν ποιος βρίσκεται πίσω από αυτή την απάτη.

Αυτόματη μετάφραση:
Juhassa
πριν από 11 μήνες

We do not shift cases to authority. If the player feels it is necessary or appropriate, he can file a complaint with the authority, which is what we recommend if the casino is licensed and does not handle complaints. However, this does not always turn out as players would expect.

Obviously I understand your attitude and that you are not enthusiastic, but I think it is best not to play in casinos and that will get rid of the problems that arise. 

However, the casino still has some time to respond to complaints so I wonder if that will happen. I would be very happy if they do and you got your money. I will keep my fingers crossed.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα