Χαίρετε,
Φαίνεται ότι είστε ο πρώτος παίκτης που ανέφερε αυτό το καζίνο, κρατώντας τις κριτικές χρηστών στην άκρη.
Μη διστάσετε να ελέγξετε αυτές τις κριτικές εδώ:
https://casino.guru/Springbok-Casino-review#tab=js-tab-reviews
Μπορώ να πω ότι το καζίνο έχει άδεια τουλάχιστον, αλλά βρήκαμε τους όρους και τις προϋποθέσεις πολύ άδικους.
Ας φτάσουμε στο πρόβλημά σας, πρέπει να περάσετε την επαλήθευση λογαριασμού για να μπορέσετε να κάνετε ανάληψη των κερδών σας.
Θα ζητούσα την υποστήριξη του καζίνο ή συνομιλία σχετικά με τα έγγραφα που λείπουν αυτήν τη στιγμή, για να βεβαιωθώ ότι τα έχετε ήδη στείλει όλα αυτά. Λάβετε υπόψη ότι η καλύτερη μορφή αρχείου είναι το .pdf και τα στιγμιότυπα οθόνης απαγορεύονται ως επί το πλείστον.
Ελέγξτε το email σας για επιστρεφόμενα email, κάθε τομέας email έχει το μέγιστο όριο μεγέθους συνημμένων. Μην διστάσετε να στείλετε κάθε έγγραφο ξεχωριστά, είναι πιο ασφαλές και μπορείτε να αποφύγετε την παράδοση της αλληλογραφίας σας.
Επιπλέον, μπορείτε να μοιραστείτε το στιγμιότυπο οθόνης όπου το καζίνο απαντά ότι "δεν χρειάζεται να πληρώσουν", παρακαλώ;
Hello,
it seems that you are the first player who mentioned this casino, keeping user reviews aside.
Feel free to check those reviews here:
https://casino.guru/Springbok-Casino-review#tab=js-tab-reviews
I can say, the casino is licensed at least, but we found the terms and conditions very unfair.
Let's get to your problem, you need to pass the account verification to be able to withdraw your winnings.
I would ask the casino's support or chat about which documents are currently missing, to make sure you have already sent all of those. Keep in mind that the best file format is .pdf and screenshots are mostly forbidden.
Check your email for returned emails, each email domain has its max attachment size limit. Feel free to send each document separately, it's safer, and you can avoid your mail could not being delivered.
Furthermore, can you share the screenshot where the casino replies that "they don't need to payout", please?
Αυτόματη μετάφραση: