Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοΤο καζίνο Spin palace αρνείται το έγγραφό μου

Το καζίνο Spin palace αρνείται το έγγραφό μου

πριν από 3 μήνες από accendinoblu80
|
1.412 προβολές 3 απαντήσεις |
|
πριν από 3 μήνες

Καλημέρα, έγραψα στον ιστότοπο του SPIN PALACE CASINO (aams)

Κατά την εγγραφή μου έβαλα λάθος το έτος λήξης της ταυτότητάς μου.

Σωστό έτος (2032)

Έτος που εισήχθη λάθος (2033)

Δεν θα δεχτούν τη μεταφόρτωση του εγγράφου μου.

Πώς μπορώ να το διορθώσω;

Επικοινώνησα μέσω email αλλά δεν λαμβάνω καμία απάντηση.

Έστειλα και παράπονα στη διεύθυνση email του ίδιου ιστότοπου

Σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
accendinoblu80
πριν από 3 μήνες

Hi, it's a shame that you did just a little mistake, but you're having a big issue now 😕 It's the best option to consult it with the casino support directly, but if they don't reply to you let's say within 5 business days, you may consider submitting a complaint on our website. When did you contact them via the email?

Then we could try contacting them on our own.

Daniel
πριν από 3 μήνες

Χίλια ευχαριστώ


Ευτυχώς το διόρθωσαν

Αυτόματη μετάφραση:
accendinoblu80
πριν από 3 μήνες

We are always glad to help, and it makes us really happy whenever a player's issue gets solved. Thank you for informing us, and do not hesitate to contact us at any time.

If you wish to describe your experience at this casino, here's the link where you can do so.😉

Are you going to continue to play there now, I wonder?

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα