Καταλαβαίνω απόλυτα τα συναισθήματά σου και σε συμπονώ. Τέλος πάντων, θα το έπαιρνα θετικό ότι σε ενημερώνουν για όλα όσα συμβαίνουν, ακόμα κι αν κατά τη γνώμη μου αρκεί η αναμονή ενός μήνα για επιστροφή χρημάτων. Θα περίμενα μέχρι την προαναφερθείσα ημέρα και αν δεν λάβετε τίποτα, τότε θα σκεφτόμουν να κάνω καταγγελία. Πιστεύω ότι ο χρόνος που περίμενες ήταν αρκετός.
Τέλος πάντων, θα περιμένω να δω αν αλλάξει κάτι. Καλή τύχη. ☘️
I completely understand your feelings and sympathize with you. Anyway, I would take it as a positive that they keep you informed about everything that is going on, even if waiting a month for a refund is enough in my opinion. I would wait until the aforementioned day and if you don't receive anything, then I would think about filing a complaint. I believe the time you waited was enough.
Anyway, I'll wait and see if anything changes. Good luck. ☘️