κασινο τακαβαρικοι βοιττονι 4000ε κοσκα ολιν suljettu pois heidän sisarsivustollaan peliongelman takia.
rekisteröidyin kasinolle omilla henkilötiedoilla. Suoritin kyc onnistuneesti. Onnistuin nostamaan 1000e onnistuneesti. Sitten yritin nostaa 4000e ja sain heiltä sähköpostia:
Σας ευχαριστώ για το email σας.
Έχοντας ελέγξει τον λογαριασμό σας, βλέπουμε ότι έχετε ζητήσει να εξαιρεθείτε από το δίκτυο του καζίνο μας.
Σύμφωνα με την πολιτική μας για το Υπεύθυνο Παιχνίδι, ο νέος λογαριασμός σας έχει αποκλειστεί και το υπόλοιπο ακυρώθηκε.
Ανατρέξτε στην ρήτρα 15.3 των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων, όπου δηλώνει τα εξής:
«Θα καταβάλουμε κάθε εύλογη προσπάθεια για να επιβάλουμε τις πολιτικές μας για τον υπεύθυνο τζόγο. Δεν πρέπει να επιχειρήσετε να παρακάμψετε τα εργαλεία και τα μέτρα του Responsible Gaming. Δεν δεχόμαστε καμία ευθύνη ή υποχρέωση εάν συνεχίσετε να παίζετε τυχερά παιχνίδια ή χρησιμοποιείτε τον ιστότοπο με σκοπό να αποφύγετε σκόπιμα τα σχετικά μέτρα που ισχύουν ή/και δεν είμαστε σε θέση να επιβάλουμε τα μέτρα/πολιτικές μας για λόγους εκτός του εύλογου ελέγχου μας. Επιπλέον, εάν εγγραφείτε νέο λογαριασμό ενώ έχετε έναν υπάρχοντα αυτο-αποκλεισμό στο σύστημά μας, θα έχουμε το δικαίωμα να αποκλείσουμε τον νέο λογαριασμό που ανοίγετε μαζί μας, να ακυρώσουμε τυχόν χρήματα που απομένουν στον λογαριασμό και δεν θα είμαστε υπεύθυνοι για επιστροφή χρημάτων σε εσάς τυχόν χρήματα που μπορεί να έχετε στοιχηματίσει ή κερδίσει μέσω του νέου λογαριασμού."
«Θα λάβουμε όλα τα εύλογα μέτρα για να διασφαλίσουμε ότι τηρούνται τυχόν όρια κατάθεσης ή ζημιών. Ωστόσο, δεν φέρουμε ευθύνη εάν παρακάμψετε αυτά τα όρια ανοίγοντας πρόσθετους λογαριασμούς ή οποιοδήποτε άλλο μέσο.»
ONKO TÄMÄ OIKEIN;
kasino takavarikoi voittoni 4000e koska olin suljettu pois heidän sisarsivustollaan peliongelman takia.
rekisteröidyin kasinolle omilla henkilötiedoilla. Suoritin kyc onnistuneesti. Onnistuin nostamaan 1000e onnistuneesti. Sitten yritin nostaa 4000e ja sain heiltä sähköpostia:
Thank you for your email.
Having reviewed your account we see that you have requested to be excluded from our casino network.
According to our Responsible Gaming policy, your new account has been blocked, and the balance voided.
Please refer to clause 15.3 of our General Terms and conditions, whereby it states the following:
"We will use all reasonable endeavours to enforce our responsible gambling policies. You must not attempt to circumvent the Responsible Gaming tools and measures. We do not accept any responsibility or liability if you continue gambling or use the site with the intention of deliberately avoiding the relevant measures in place and/or we are unable to enforce our measures/policies for reasons outside of our reasonable control. Furthermore, should you register a new account while you have an existing self-exclusion on our system, we shall be entitled to block the new account you open with us, void any funds remaining in the account, and we shall not be liable to refund to you any funds you may have wagered or won through the new account."
"We will take all reasonable measures to ensure that any deposit or loss limits are observed. However, we are not liable if you circumvent these limits by opening additional accounts or any other means."
ONKO TÄMÄ OIKEIN?