ΦόρουμΚαζίνοThor Casino - γενική συζήτηση

Thor Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από whitedice
|
7155 προβολές 28 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Αν κερδίσετε στο καζίνο τους δεν πληρώνουν και ισχυρίζονται ότι έχετε περισσότερους από 1 λογαριασμούς εκεί, γνώρισα τον ιστότοπό τους εδώ επισκέφτηκα κέρδισα λίγα, λεηλάτησα και δεν με πλήρωσαν λέγοντας ότι είχα ήδη λογαριασμούς εκεί

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

ΜΗΝ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ HACK, ΚΛΕΨΑΝ 600 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΘΗΚΑΝ ΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΩ ΑΛΛΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ, ΜΗΝ ΜΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΣΕ

Αυτόματη μετάφραση:
svenskor2
πριν από 1 έτος

Hi, I'm sorry to hear that you've had a bad experience with this casino. It's certainly not a pleasant situation if you win and find out that the casino told you that you have 2 accounts and I see that another player has the same problem.

But if you think that you did nothing wrong and that the casino is at fault and you don't have 2 accounts, I would recommend that you file a complaint at the following link: https://pt.casino.guru/reclamacoes

I have also added a useful guide with information that might be useful in your situation: https://pt.casino.guru/instrucoes-sobre-resolucao-reclamacoes

As part of the complaint process, our team would look into your case and try to resolve it. Do you think you can do it?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
marcellak22
πριν από 1 έτος

Hi, I see you're not the only one who has a problem with the casino stating that you have 2 accounts. In your case, I see that you have already opened a complaint and described some information. I don't know what the problem could be in your case. Do you know of anyone who could also open an account from the same IP address ? Are you in contact with the casino when you say they don't want to solve your problem ?

Our team and especially Petronela will need additional information from you in order to move your case forward, so don't forget to fill them in. 


For now, we will wait to see where your situation moves on and we will be happy if you share new information with us on the forum. So far I wish you good luck. ☘

Jaro
πριν από 1 έτος

Καλό απόγευμα!!!


Επικοινώνησα με το εν λόγω καζίνο και δεν απαντούν, απλώς μου έστειλαν ένα email που έλεγε ότι δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων, δεν υπάρχει κανένας άλλος που θα μπορούσε να μπει στον υπολογιστή και να κάνει άλλο λογαριασμό, μόνο ο λογαριασμός μου ήταν καταχωρημένος σε αυτήν την ip .

Αυτόματη μετάφραση:
marcellak22
πριν από 1 έτος

In that case, I believe it's the best to give us some time to help you with the complaint. I'm afraid there's not much we can currently do here on the forum.

If you get any additional info from the casino, please, keep your complaint updated.

πριν από 1 έτος

I think it's very difficult to find reasonable and honest bonuses too

πριν από 1 έτος

For my part, I have always been paid and within the day of the withdrawal request.

I have absolutely nothing against them. For the moment I have rather a good experience with them, it is for the moment one of my favorites.


Linne
πριν από 1 έτος

I believe it also depends on where you come from. Some countries are often restricted for bonuses, some are luckier. For example if you play from France, I know there are a lot of casinos that restrict French players completely.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα