Γεια, βλέπω ότι δεν είστε ο μόνος που έχετε πρόβλημα με το καζίνο που δηλώνει ότι έχετε 2 λογαριασμούς. Στην περίπτωσή σου βλέπω ότι έχεις ήδη ανοίξει καταγγελία και περιέγραψες κάποιες πληροφορίες. Δεν ξέρω ποιο μπορεί να είναι το πρόβλημα στην περίπτωσή σου. Γνωρίζετε κάποιον που θα μπορούσε επίσης να ανοίξει λογαριασμό από την ίδια διεύθυνση IP; Είστε σε επαφή με το καζίνο όταν λέτε ότι δεν θέλουν να λύσουν το πρόβλημά σας;
Η ομάδα μας και ειδικά η Petronela θα χρειαστεί επιπλέον πληροφορίες από εσάς για να προχωρήσει η υπόθεσή σας, οπότε μην ξεχάσετε να τις συμπληρώσετε.
Προς το παρόν, θα περιμένουμε να δούμε πού θα προχωρήσει η κατάστασή σας και θα χαρούμε να μοιραστείτε νέες πληροφορίες μαζί μας στο φόρουμ. Μέχρι στιγμής σας εύχομαι καλή τύχη. ☘
Hi, I see you're not the only one who has a problem with the casino stating that you have 2 accounts. In your case, I see that you have already opened a complaint and described some information. I don't know what the problem could be in your case. Do you know of anyone who could also open an account from the same IP address ? Are you in contact with the casino when you say they don't want to solve your problem ?
Our team and especially Petronela will need additional information from you in order to move your case forward, so don't forget to fill them in.
For now, we will wait to see where your situation moves on and we will be happy if you share new information with us on the forum. So far I wish you good luck. ☘
Αυτόματη μετάφραση: