Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοTerrybet Casino - γενική συζήτηση

Terrybet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από carsix79
|
2.747 προβολές 11 απαντήσεις |
|
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Terrybet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Ήθελα να δώσω στον Nick ένα μεγάλο κομπλιμέντο για ένα ακόμη παράπονο που απορρίφθηκε χωρίς καν να προσπαθήσω να επικοινωνήσω με το καζίνο. Συνιστώ να μένετε πάντα στο πλευρό τους, ειδικά όταν έχουν πολύ καλή φήμη από την πλευρά σας. συνέχισε έτσι..

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 2 έτη

Hi, I just went through your complaint and I must say that I've read about a similar case many times. You can look at it from 2 angles: The first one is the one you mentioned - you asked the casino to close your account until the withdrawal is processed so they should do what you asked them for.

From the casino's perspective, they did nothing wrong. There's not such a rule that you need to keep the account closed whenever a player asks you to close the account until the withdrawal is processed. Would it be a great type of service? Of course! Is it obligatory for the casino? It isn't. The casino will simply say that it's your responsibility. You were the one who lost the money. They didn't force you to cancel the pending withdrawal...

There's another case that would completely change the situation. If you ask a casino to close your account, because of your issues with gambling, then they should close it without any possibility for reopening, but this isn't your case.

I'm thinking that your best option would probably be contacting AAMS since the casino is licensed in Italy. Many licensing authorities tend to protect the player in a way that they could decide that even if you asked the casino to reopen it, they shouldn't do it.

I understand Nick's decision - we can't punish the casino for doing something upon player's request and they didn't do anything controversial or predatory. They simply reopened your account when you asked for it. On the other hand, I believe that a great casino wouldn't allow you to reopen the account. I personally worked in a casino where you'd need to wait about a week for the reopening from the day when you asked for it. But that's not a standard behaviour. That's something extra that the casino does for its players to make them happier and to protect them.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 2 έτη

Έχω ήδη στείλει το έντυπο καταγγελίας στην Aams, αλλά αντίθετα με ό,τι νομίζετε ότι δεν είναι καλός ρυθμιστής. Δεν ανταποκρίνεται σχεδόν ποτέ σε παράπονα.

Ωστόσο, αυτό που με ενοχλεί είναι ότι δεν έχουν καν προσπαθήσει να επικοινωνήσουν με το καζίνο για το θέμα μου.

Εάν, όπως λέτε, το καζίνο δεν είναι υποχρεωμένο να κρατήσει τον λογαριασμό σε αναστολή σύμφωνα με το αίτημα του παίκτη, τότε ίσως να μην το είχε αναστείλει από την αρχή. Εάν ο σκοπός ήταν να διατηρήσετε τις αναλήψεις για να αποδεχτείτε το αίτημα του παίκτη να αναστείλει τον λογαριασμό και μετά να τον ανοίξει ξανά πριν πληρώσετε τα κέρδη. Μπορεί επίσης να μην το αναστείλουμε χωρίς να παραπλανήσουμε τον παίκτη ότι οι αναλήψεις είναι ασφαλείς.

Από αντικειμενική άποψη, βρίσκω αυτή την πρακτική εσφαλμένη και ανέντιμη.

Δεν νομίζω ότι σε μια τέτοια περίπτωση ο παίκτης χρειάζεται να αναφέρει προβλήματα τζόγου για να είναι πιο προστατευμένος. Ο παίκτης πρέπει επίσης να προστατεύεται για τα κέρδη που παίρνει και όχι μόνο για τις ήττες του.

Είναι σαν να κερδίζω στο καζίνο, βγαίνω και του ζητώ ρητά με γραπτή δήλωση να μην με αφήσει να μπω μέχρι να φέρω τα χρήματα στην τράπεζα.

Για μένα το να κλείσω μια τέτοια καταγγελία με αυτόν τον τρόπο είναι άδικο και άδικο. Μετά το σκέφτεσαι όπως θέλεις.

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 2 έτη

I would get into consideration the fact of how the player makes the request. 


We can debate on why you should or should not mention the gambling issue but it does not change how these things work.


Allow me to demonstrate the main difference in general:

a) player requested his/her account to be closed. Casino closes the account. A few days later the same player asks for his account to be reopened. The casino opens the account because the player asked for it.

b) player requested his/her account to be closed due to gambling issues because he/she is unable to control his passion and needs special care. Casino closes the account. A few days later the same player requests his/her account to be opened. The casino does not open the account because the gambling issues were mentioned.


Radka
πριν από 2 έτη

Η περίπτωσή μου δεν είναι αυτή που ανέφερες γιατί ξέχασες την προθεσμία για το αίτημά μου.

Ο παίκτης ζητά την αναστολή του λογαριασμού παιχνιδιού για μια περίοδο εντός της οποίας πρέπει να διεκπεραιωθούν οι αναλήψεις (επομένως το πολύ 7 εργάσιμες ημέρες). Ο παίκτης ζητά να ενεργοποιηθεί ξανά ο λογαριασμός του παιχνιδιού μετά από 5 ημέρες και οι αναλήψεις δεν έχουν διεκπεραιωθεί. Επομένως, το καζίνο δεν χρειάζεται να ανοίξει ξανά τον λογαριασμό του παιχνιδιού.

Συνεχίζετε να το γυρίζετε και να το βλέπετε με τον δικό σας τρόπο, αλλά είναι ξεκάθαρο ότι το καζίνο έκανε λάθος.

Με αυτό δεν επιμένω πλέον να σας εξηγώ την κατάσταση

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 2 έτη

Frankly, we do not understand each other. I was just trying to demonstrate the importance of mentioning gambling issues when asking for an account block.

I thought I wrote it clearly:

I would get into consideration the fact of how the player makes the request. 

I'm honestly not turning anything.



Radka
πριν από 2 έτη

Τι σχέση έχουν τα προβλήματα τζόγου με αυτό; Στόχος μου ήταν να διατηρήσω τις αναλήψεις που είχα σε εκκρεμότητα και οι οποίες θα εξοφλούνταν εντός 7 εργάσιμων ημερών. Για το λόγο αυτό στα τρία email ζήτησα ρητά να ανασταλεί ο λογαριασμός ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ. Διαφορετικά, μπορεί επίσης να μην αναστείλουν τον λογαριασμό από την αρχή, αν μπορούσα να τον ανοίξω ξανά πριν πληρώσω τις αναλήψεις.

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 2 έτη

What do gambling problems have to do with this?


Everything actually:


"Unfortunately there is no such a tool which would block your account until your withdrawal is processed. Even if the casino would block you somehow, you would be still able to reactivate your account on your request. The player is responsible for their actions in this specific case."

If you would mention you're suffering from a gambling addiction, you had not been able to reactivate the account.

The difference lies in the way you ask for the account closure - it goes in hand with the player's responsibility.


I believe I had already covered it before.

Please keep in mind that unfortunately there is no such tool that would block your account until your withdrawal is processed. It's up to you - I'm sorry that it's just like that.

πριν από 2 έτη

Έπειτα έπρεπε να μου πουν ότι το αίτημά μου δεν μπορούσε να γίνει δεκτό γιατί θα μπορούσα να είχα ξεκλειδώσει τον λογαριασμό ανά πάσα στιγμή, ακυρώνοντας τον σκοπό μου. Και ούτως ή άλλως ο λογαριασμός μου δεν έκλεισε, μπορούσα να έχω πρόσβαση αλλά δεν μπορούσα να κάνω κατάθεση και να παίξω και επομένως ούτε καν να ακυρώσω τις καταθέσεις όπως ζήτησα αφού αυτό το καζίνο πληρώνει μόνο μετά από 7 εργάσιμες ημέρες!!

Ο παίκτης είναι πάντα υπεύθυνος για τις πράξεις του, ενώ το καζίνο δεν είναι ποτέ! Αυτό είναι το θέμα.

Ωστόσο, είναι ανώφελο να συνεχίσουμε να μαλώνουμε. Το καζίνο έχει πάντα δίκιο!


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 2 έτη

You can take a look at the complaints section on our website. You'll realise there that the casino isn't always right.

Daniel
πριν από 2 έτη

Daniel σχετικά με τη συζήτηση που ξεκίνησα στο 888starz, την οποία έπρεπε τώρα να ακυρώσω κατόπιν αιτήματος του καζίνο, μου απάντησες επίσης εκεί με τον ίδιο τρόπο και αυτός είναι ότι το καζίνο δεν ήταν υπεύθυνο και έχασα δίκαια. Λοιπόν, τόσο το 888 starz όσο και το Power casino για αυτό το θέμα (Evolution Provider Territorial Restrictions) τελικά μου επέστρεψαν τα χρήματα. Το Power casino εξοφλήθηκε άμεσα και πλήρως ενώ το 888starz εξόφλησε μέρος και μόνο αυτή την εβδομάδα. Αυτό σημαίνει ότι ακόμη και σε αυτήν την περίπτωση είχα δίκιο που ζήτησα επιστροφή χρημάτων και εσείς δεν θέλατε να με βοηθήσετε και ο Νικ πάντα βιαζόταν να κλείσει την καταγγελία χωρίς καν να ακούσει το καζίνο για το θέμα. Και έτσι έπρεπε να το κάνω με τον τρόπο μου και πήρα μόνος μου αυτό που έπρεπε να είχα πετύχει με τη βοήθειά σου.

Εμείς οι παίκτες πρέπει να τηρούμε δεκάδες συμβατικές και νομικές ρήτρες, ενώ το καζίνο μπορεί πάντα να κάνει ό,τι θέλει και προς όφελός του. Και φαίνεσαι συνένοχος σε όλα αυτά. Καταλαβαίνω ότι το έργο των παραπόνων σας είναι απλήρωτο από εμάς τους παίκτες και αυτό δείχνει σε πολλές καταγγελίες που αρνείστε βιαστικά.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα